Διαχείριση κρίσεων στην εκπαίδευση/Διαχείριση σχολικής συμπεριφοράς


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Η εκπαιδευτική κοινότητα και όσοι εμπλέκονται σε αυτήν (εκπαιδευτικοί, μαθητές, διευθυντές κ.α) καθημερινά αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις στο εργασιακό κομμάτι. Οι εκπαιδευτικοί έχουν ένα πρόσθετο καθήκον, αυτό της διασφάλισης ενός εποικοδομητικού μαθησιακού περιβάλλοντος, ώστε να προκύπτει ένα παραγωγικό αποτέλεσμα τόσο από την πλευρά τους όσο και από την πλευρά των μαθητών.

Τι συμβαίνει όμως, όταν αυτοί που βρίσκονται υπό την καθοδήγηση ενός εκπαιδευτικού, γίνονται επιθετικοί ή παρακωλύουν με οποιονδήποτε τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία; Είναι δύσκολο να προβλέψουμε με σιγουριά πώς θα αντιδρούσαμε σε μία κρίσιμη περίσταση, σε μία απείθαρχη συμπεριφορά που βρίσκεται έξω από τα όρια του κοινωνικά επιτρεπτού. Είναι ακόμα πιο δύσκολη η αποκαταστάση της ισορροπίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και η επίτευξη ομαλότητας στις διαπροσωπικές σχέσεις των ενδιαφερόμενων.

Η επιμόρφωση εξετάζει αρχικά τι σημαίνει απειθαρχία στα πλαίσια ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και ποιες είναι οι μορφές εκδήλωσής της. Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από μία ανεπιθύμητη συμπεριφορά προς τους άλλους. Παρουσιάζει διάφορες μελέτες περιπτώσεων, για να γίνει κατανοητό τι και πώς συμβαίνει, αλλά και πώς βελτιώνεται μία δυσάρεστη κατάσταση σε πραγματικές συνθήκες μάθησης. Παρουσιάζει στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης μίας απείθαρχης συμπεριφοράς ή και πολλών ταυτόχρονα. Οι λύσεις και οι απαντήσεις εντοπίζονται πίσω από τα φαινόμενα, εκεί που υπάρχουν και οι αιτίες.

Η επιμόρφωση αυτή αποτελεί πρακτικό οδηγό διαχείρισης της σχολικής συμπεριφοράς και δεν εξαντλείται σε θεωρητικολογίες. Είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να λειτουργεί ως ένας προσομοιωτής πραγματικών καταστάσεων.

  1. Τι σημαίνει απειθαρχία. Μορφές απειθαρχίας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Διαφορά απείθαρχης και παραβατικής συμπεριφοράς.
  2. Κατανοώντας τη μαθητική συμπεριφορά. Από τι καθορίζεται η συμπεριφορά ενός εκπαιδευόμενου και πώς ερμηνεύεται.
  3. Νταηλίκι (=Bullying): Τι είναι και με ποιο τρόπο αντιμετωπίζεται;
  4. Πίσω από τα φαινόμενα: ποιες είναι οι αιτίες απειθαρχίας; Πώς μπορούμε να τις διερευνήσουμε; Μία μελέτη περίπτωσης.
  5. Καλλιέργεια αυτοελέγχου και συναισθηματικής ισορροπίας.
  6. Τεχνικές διαχείρισης σχολικής απειθαρχίας. Βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.
  7. Η εφαρμογή του κυκλικού χρόνου (circle time) στη σχολική τάξη.
  8. Διδασκαλία: τι ακριβώς σημαίνει και ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν την επιτυχία της. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού.
  9. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Τρόποι επίτευξης μίας υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η επιμόρφωση περιλαμβάνει  (1) Παρουσιάσεις, (2) Διαλέξεις σε μορφή «book moodle», (3) Πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, σημεώσεις συνεδρίων), (4) Εργασίες 

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε:

  1. Εκπαιδευτικούς
  2. Σχολικούς Συμβούλους & Υποψήφιους Σχολικούς Συμβούλους
  3. Ενεργά στελέχη της εκπαίδευσης
  4. Άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν στον χώρο της εκπαίδευσης
  5. Άλλους ενδιαφερόμενους

Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 145€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε την απόδειξη πληρωμής, το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει) και την ταυτότητά σας (ή το διαβατήριο αν η ταυτότητα δεν έχει λατινικούς χαρακτήρες) στο seminars@cears.edu.gr
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Με Paypal

Λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή υπεύθυνη

Αναστασία Καστανά, MEd. (Special)

Γεννήθηκε στην Πάτρα και σπούδασε στο τμήμα της Κλασικής Φιλολογίας.Έχοντας μία πολυετή προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης και διαθέτοντας ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Παιδαγωγική/Ειδική Εκπαίδευση (Masters in Education – Equality and Diversity-Inclusive Education) από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Αγγλίας (Open UK University, London), προσφέρει στον οργανισμό μας τις γνώσεις της και την επιστημονική της κατάρτιση. Έχει συγγράψει εγχειρίδια για τη διαχείριση της σχολικής συμπεριφοράς και τη διδασκαλία της γλώσσας σε μαθητές με Μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.Έχει εργαστεί σε δημόσια ΙΕΚ και σχολεία και σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ως Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής. Έχει αποκτήσει επιμορφώσεις στην εκπαιδευτική ψυχολογία και παράλληλα,έχει συμμετάσχει σε πολλά επιστημονικά συνέδρια εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος ως εισηγήτρια και κριτής. Είναι δραστήρια, συνεπής στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού και ικανή στο να δημιουργεί εποικοδομητικό κλίμα με τους εκπαιδευόμενους.