Διαχείριση συγκρούσεων και αντιμετώπιση κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
  • κάθε εργαζόμενο (Στέλεχος και υπάλληλο) Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα
  • Φοιτητές (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί)

Βασικός σκοπός του προγράμματος η κατανόηση του λόγου που οι άνθρωποι μπορεί να έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους., αξιοποιώντας τις βασικές θεωρητικές έννοιες και ορισμούς που προσδιορίζουν και επεξηγούν ερμηνευτικά την ανθρώπινη συμπεριφορά.

Επιπλέον, η ανάλυση του πλαισίου που μπορούν να εφαρμοστούν τεχνικές διαχείρισης των συγκρούσεων και κυρίως αντιμετώπισης των κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον, τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και κατά την εξέλιξή τους.

  • Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Ισχύς της πειθούς
  • Ο Παράγων «προσωπικότητα» -Τύποι προσωπικότητας
  • Διαχείριση χρόνου   (time management)
  • Διαχείριση θυμού (agreement management)
  • Διαχείριση εργασιακού άγχους (stress management)
  • Τρόποι ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης
  • Αξιοποίηση των συναισθημάτων
  • Η αντίσταση στην αλλαγή- Αποτελεσματική διαχείριση της αλλαγής (change management)
  • Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και τρόποι επίτευξης συνεργασίας
  • Το χτίσιμο και η δυναμική της ομάδας στο εργασιακό περιβάλλον
  • Ικανότητα διοίκησης ομάδας και συνεργασία
  • Εσωτερική παρακίνηση-διαπροσωπικές σχέσεις και συμπεριφορές
  • Υποκίνηση-Ο συμβουλευτικός ρόλος του ηγέτη
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων
  • Θεωρητικές ερμηνείες για τις επιθετικές τάσεις των ανθρώπων
  • Η έννοια της σύγκρουσης- Τυπολογία διαχείρισης της σύγκρουσης
  • Διαπραγμάτευση -Μοντέλα διαπραγμάτευσης- Έμφαση στο “win-win”
  • Διαμεσολάβηση-Εμπόδια στην αποτελεσματική διαμεσολάβηση
  • Τρόποι αντιμετώπισης κρίσεων

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει  πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: Ebooks, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων,επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες).

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για την εγγραφή στο σεμινάριο (πέραν του απολυτηρίου λυκείου)

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills