Διδακτική Αγγλικών για μαθητές με δυσλεξία


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Αγγλικά, online και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Πρωτότυπο βιωματικό σεμινάριο αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στην αγγλική γλώσσα. Οι μαθητές που αντιμετωπίζουν προβλήματα μάθησης,δεν έχουν μόνο δυσκολίες στην ελληνική γλώσσα, αλλά και στην αγγλική. Το CEARS παρέχει ένα πρωτοποριακό και πρακτικό σεμινάριο διδακτικής αγγλικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία.

Η επιμόρφωση είναι εξ ολοκλήρου στα αγγλικά, με πλούσιο υλικό αξιολόγησης και αποτελεσματικής παρέμβασης για τους εκπαιδευτικούς της Αγγλικής γλώσσας. Ο επιμορφούμενος με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα αποκτήσει ένα μεγάλο εφόδιο και δυσεύρετο προσόν στο βιογραφικό του. Επιπλέον, θα αποκτήσει πιστοποίηση και μοριοδότηση σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης (ΙΕΚ,ΚΕΚ,ΙΝΕΔΙΒΙΜ,κ.λπ).

Η παρόν επιμόρφωση λύνει πολλά από τα προβλήματα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην αγγλική γλώσσα,αφού παρέχει συγκεκριμένες παρεμβάσεις σε όλο το φάσμα της παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου που ταλανίζει τους μαθητές. Παρέχεται πλούσιο υλικό με φύλλα εργασίας, τεστ αξιολόγησης, έντυπα ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών και ακουστικό υλικό. Επίσης, παρουσιάζονται μελέτες περίπτωσης,στις οποίες θα κληθούν να παρέμβουν οι συμμετέχοντες με εργασίες και workshops. Αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής παρακολούθησης και μελέτης.

Α. Πτυχιούχοι

Α.Ε.Ι.

– Εκπαιδευτικοί Αγγλικής γλώσσας

– Απόφοιτοι καθηγητικών σχολών (Φιλοσοφικής, Φυσικομαθηματικής, ΤΕΦΑΑ, Ψυχολογίας, Ανθρωπιστικών Σπουδών, κ.α.) που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

– Απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, απόφοιτοι τμημάτων Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία καθώς και απόφοιτοι τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Τ.Ε.Ι

– Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, κ. ά. που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Ι.Ε.Κ.

– Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Β. Φοιτητές

ΑΕΙ (Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, Τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, Φυσικομαθηματικών Τμημάτων, κ.α.) που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

ΤΕΙ (Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, κ.α.) που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής. που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Γ. Άλλοι ενδιαφερόμενοι

Οποιος έχει γενικότερο ενδιαφέρον για την αγγλική γλώσσα.

  • PART 1: CONCEPTUALIZING LITERACY
  • PART 2: ASSESSING FOR LEARNING DISABILITIES – DYSLEXIA
  • PART 3: STRATEGIES AND EFFECTIVE PRACTICES
  • PART 4: INSTITUTIONAL AND PERSONAL PRACTICE
  • PART 5: CASE STUDIES AND WORKSHOP

  • Γνώση αγγλικών
  • Απολυτήριο Λυκείου

Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή υπεύθυνη

Αναστασία Καστανά, MEd. (Special)

Γεννήθηκε στην Πάτρα και σπούδασε στο τμήμα της Κλασικής Φιλολογίας.Έχοντας μία πολυετή προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης και διαθέτοντας ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Παιδαγωγική/Ειδική Εκπαίδευση (Masters in Education – Equality and Diversity-Inclusive Education) από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Αγγλίας (Open UK University, London), προσφέρει στον οργανισμό μας τις γνώσεις της και την επιστημονική της κατάρτιση. Έχει συγγράψει εγχειρίδια για τη διαχείριση της σχολικής συμπεριφοράς και τη διδασκαλία της γλώσσας σε μαθητές με Μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.Έχει εργαστεί σε δημόσια ΙΕΚ και σχολεία και σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ως Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής. Έχει αποκτήσει επιμορφώσεις στην εκπαιδευτική ψυχολογία και παράλληλα,έχει συμμετάσχει σε πολλά επιστημονικά συνέδρια εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος ως εισηγήτρια και κριτής. Είναι δραστήρια, συνεπής στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού και ικανή στο να δημιουργεί εποικοδομητικό κλίμα με τους εκπαιδευόμενους.