Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις:

  1. Υποδιευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) (2 μόρια)
  2. Διευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) (2 μόρια)
  3. Υποδιευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) (2 μόρια)
  4. Συμβούλων Σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) (2 μόρια)
  5. Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) (2 μόρια)
  6. Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ (2 μόρια)
  7. Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) (2 μόρια)

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί κοινό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S και το Marconi University

Σκοπός του προγράμματος είναι η αναλυτική παρουσίαση όλων των σύγχρονων θεωριών μάθησης σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά και οι καλές πρακτικές διδασκαλίας, όπως έχουν διαμορφωθεί από την πολύχρονη, διεθνή και ελληνική εμπειρία στον τομέα αυτό.

Οι συμμετέχοντες θα εντρυφήσουν στο παρελθόν, παρόν και μέλλον της εκπαίδευσης ενηλίκων μέσα από το πρίσμα της διεπιστημονικότητας πλαισιωμένες από τεκμήρια συμβουλευτικής, ψυχολογίας, κοινωνιολογίας και παιδαγωγικής.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές και απόφοιτους σχολών AEΙ και ΤΕΙ Επιστημών της εκπαίδευσης, ψυχολογίας και κοινωνιολογίας.

Επίσης σε επαγγελματίες διαφόρων κλάδων και ειδικά σε όλους τους εργαζόμενους αλλά και σε όλους όσους θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων.

Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
(Παρουσίαση του πλαισίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Η έννοια της εκπαίδευσης, Εκπαίδευση και κατάρτιση)

Βασικές θεωρίες μάθησης
(Θεωρίες μάθησης ενηλίκων και αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, Η Ανδραγωγική θεωρία της εκπαίδευσης ενηλίκων, Η Θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης, Η Θεωρία του Paulo Freire για την κοινωνική αλλαγή , Αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, Μάθηση μέσω εμπειρίας, Αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση).

Δυναμική της ομάδας
(Ρόλοι, όρια, συνεργατική μάθηση, μαθησιακό κλίμα, επικοινωνία).

Τα χαρακτηριστικά των ενηλίκων εκπαιδευομένων. Αποτελεσματική μάθηση

(Δια Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων, Χαρακτηριστικά των ενηλίκων εκπαιδευομένων, τo «νέο» προφίλ του εκπαιδευτή ενηλίκων, Ο εκπαιδευτής ενηλίκων ως εμψυχωτής και διευκολυντής μάθησης, η εναρκτήρια συνάντηση, το «μαθησιακό συμβόλαιο» ).

Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων
(Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου, Η εναρκτήρια συνάντηση, Εκπαιδευτικό υλικό και μέσα, Ο χώρος διεξαγωγής της συνάντησης, Εποπτικά μέσα)

Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ το σεμινάριο εξ ’αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 160€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε την απόδειξη πληρωμής ή το ID πληρωμής της paypal, το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει) και την ταυτότητά σας (ή το διαβατήριο αν η ταυτότητα δεν έχει λατινικούς χαρακτήρες) στο seminars@cears.edu.gr
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

PayPal

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills