Γενικές Πληροφορίες
Το σεμινάριο στο Μάρκετινγκ και στην Έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή διεξάγεται εξ αποστάσεως με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό ολοκλήρωσης από το CE.A.R.S
σε ποιους απευθυνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε
- Στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών που ασχολούνται με το Μάρκετινγκ και την έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
- Εκπαιδευτές που θέλουν να διδάξουν την Επιστήμη Μάρκετινγκ και τη μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
- Ελεύθερους επαγγελματίες και θέλουν να βελτιώσουν την προβολή της επιχείρησής του και να κατανοήσουν τη Συμπεριφορά του καταναλωτή.
- Μάρκετερς που θέλουν να επιμορφωθούν περαιτέρω στο Μάρκετινγκ.
- Σε όσους ενδιαφέρονται για την Επιστήμη Μάρκετιγκ και την έρευνα της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
σκοπος του προγραμματοσ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
- Να κατανοήσουν τη φιλοσοφία της επιστήμης μάρκετινγκ και το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει το μάρκετινγκ σε όλες τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής.
- Να διερευνούν και να προσεγγίζουν τη μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
- Να επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, γνωρίζοντας τους μηχανισμούς και τις μεθόδους που ακολουθεί ο καταναλωτής στη Διαδικασία λήψης της Αγοραστικής Απόφασης.
- Να διαμορφώνει, τροποποιεί το μίγμα μάρκετινγκ ανάλογα με το επίπεδο εμπλοκής του καταναλωτή με τη συγκεκριμένη μάρκα.
- Να προβάλει, προωθεί το συγκεκριμένο προϊόν σωστά και να εφαρμόζει Δημόσιες Σχέσεις σε μια εταιρεία.
δομη
Θεματικές Ενότητες
- Ενότητα 1: Η Επιστήμη του Μάρκετινγκ
- Ενότητα 2: Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
- Ενότητα 3: Η διαδικασία Λήψης της Αγοραστικής Απόφασης
- Ενότητα 4: Η ανάμιξη του καταναλωτή με το προϊόν και ο ρόλος του ΜΚΤ
- Ενότητα 5: Επικοινωνιακή Πολιτική του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις.
Η αξιολόγηση του προγράμματος γίνεται μέσω ενός πορτοφόλιο με πέντε σύντομες ασκήσεις.
διαδικασια εγγραφης
- Συμπληρώστε την αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 120€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο [email protected]
- την απόδειξη πληρωμής
- Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αίτησης σας, θα σας δοθούν οδηγίες για την εγγραφή σας στην πλατφόρμα, ώστε να μπορέσετε να ξεκινήσετε την μελέτη σας άμεσα
Προσοχή!
1. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά, αληθή και γραμμένα έτσι όπως φαίνονται στην ταυτότητα.
2. Σημειώστε όλες τις επιμορφώσεις στις οποίες θέλετε να κάνετε εγγραφή.
3. Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 επιμορφώσεις
2. Σημειώστε όλες τις επιμορφώσεις στις οποίες θέλετε να κάνετε εγγραφή.
3. Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 επιμορφώσεις