AutoCad


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 100 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

Η παρακολούθηση της επιμόρφωσης είναι ΔΩΡΕΑΝ

Δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης με κόστος 60€.

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε :

  • πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτεκτονες, διακοσμητές, αρχιτεκτονες τοπίου, σχεδιαστές επίπλων, μηχανολογους μηχανικούς, καλλιτέχνες
  • σε όσους έχουν βασικές γνωσεις υπολογιστών κι εχουν την ανάγκη να σχεδιάζουν τρισδιάστατα σχέδια.

Ενότητες

  • Περιβάλλον προγράμματος
  • Άνοιγμα αρχείων – Αποθήκευση αρχείων
  • Βασικές εντολές Σχεδίασης (γραμμή- κύκλος)
  • zoom – pan
  • Σχεδιάζοντας με Συντεταγμένες
  • Object Snap
  • Μονάδες Μέτρησης
  • Βοηθήματα Σχεδίασης
  • Επιλογή Αντικειμένων
  • Εργαλεία Σχεδίασης (Draw tool)
  • Εργαλεία Τροποποίησης (modify tool)
  • Layers
  • Διαγραμμίσεις / Hatch
  • Μόνιμες Μονάδες Αντικειμένων (Block)
  • Κείμενο – Διαστάσεις
  • Εισαγωγή Αρχείων
  • Εκτυπώσεις
  • Παραμετρική Σχεδίαση
  • Τρισδιάστατη Σχεδίαση

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

 

Verification

3D Studio Max


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 100 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

Η παρακολούθηση της επιμόρφωσης είναι ΔΩΡΕΑΝ

Δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης με κόστος 60€.

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε :

  • πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτεκτονες, διακοσμητές, αρχιτεκτονες τοπίου, σχεδιαστές επίπλων, μηχανολογους μηχανικούς, καλλιτέχνες
  • σε όσους έχουν βασικές γνωσεις υπολογιστών κι εχουν την ανάγκη να σχεδιάζουν τρισδιάστατα σχέδια.

Ενότητες

  • Περιβάλλον προγράμματος
  • Δημιουργία μοντέλων
  • Εντολές μετασχηματισμού
  • Επεξεργασία αντικειμένων
  • Εισαγωγή και αποθήκευση αρχείων
  • Παραμετρικά εργαλεία σχεδίασης
  • Κάμερες
  • Φωτισμός
  • Υλικά
  • Animation
  • Φωτορεαλισμός

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

 

Verification

Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ

Η εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενη επιμόρφωση «Διδακτική φιλολογικών μαθημάτων» διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 400 ώρες οι οποίες περιλαμβάνουν την μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, τον δημιουργικό αναστοχασμό πάνω σε αυτό και την σχετική με τις εργασίες έρευνα και συγγραφή.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Από τη θεωρία

Ανατρέχοντας σε έγκυρες επιστημονικά πηγές, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα

  • θα γνωρίσουν τις κυριότερες τάσεις για τη διδασκαλία της φιλοσοφίας στην αρχαιότητα
  • θα εξοικειωθούν με τον σύγχρονο ερευνητικό προβληματισμό
    • για το διδακτό της φιλοσοφίας
    • για το υπόβαθρο δασκάλου και μαθητή
    • για τις μεθόδους διδασκαλίας της φιλοσοφίας

Στην πράξη

Μελετώντας αναλυτικές πρωτότυπες προτάσεις διδασκαλίας (συμβατές με την διδακτέα ύλη της Β’ και, κυρίως, της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου),

  • θα γνωρίσουν εκπροσώπους της προσωκρατικής, κλασικής και ελληνιστικής φιλοσοφίας
  • θα εξοικειωθούν με εναλλακτικούς τρόπους διδακτικής προσέγγισης της φιλοσοφικής σκέψης, που αφορούν
    • τον προσδιορισμό πρωτεύοντος και δευτερευόντων στόχων
    • την επιλογή μεθοδολογικών εργαλείων προσαρμοσμένων στις ανάγκες της εκάστοτε θεματικής
    • την εκ του σύνεγγυς ερμηνεία κειμένων (από το πρωτότυπο και τη μετάφραση)
    • την εμβάθυνση στον φιλοσοφικό προβληματισμό
    • την επιλογή δραστηριοτήτων αξιολόγησης των μαθητών
  • θα εξασκηθούν στη δημιουργία ενδεικτικών διδακτικών προτάσεων είτε ανεξάρτητων είτε προσαρμοσμένων σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες της διδακτέας ύλης της B΄ και Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου

Α. Πτυχιούχοι

Α.Ε.Ι.

– Εκπαιδευτικοί

– Απόφοιτοι καθηγητικών σχολών

– Απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, απόφοιτοι τμημάτων Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία καθώς και απόφοιτοι τμημάτων Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας

Ι.Ε.Κ.

– Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής

Β. Φοιτητές

– ΑΕΙ (Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, Τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, Φυσικομαθηματικών Τμημάτων, κ.α.)

– ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής.

Γ. Άλλοι ενδιαφερόμενοι

Οποιος έχει γενικότερο ενδιαφέρον για την διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων

1ο Μέρος

Θεωρητική προσέγγιση (ιστορικά στοιχεία, τρέχοντα ερευνητικά προβλήματα και προτάσεις)

Ι. Η διδασκαλία της φιλοσοφίας στην αρχαιότητα (από τους Προσωκρατικούς μέχρι τον Πλωτίνο και τον Πρόκλο)

ΙΙ. Το διδακτό της φιλοσοφίας

III. Ο δάσκαλος, ο μαθητής, η μέθοδος

IV. Παραδείγματα διαλογικής και ερευνητικής μεθόδου

2ο Μέρος

Προτάσεις διδασκαλίας (κείμενα, στρατηγική, ερμηνευτικά σχόλια, δραστηριότητες αξιολόγησης των μαθητών, βιβλιογραφία)

Ι. Προσωκρατική φιλοσοφία

Ι. Θαλής: Γνωριμία με τον πρώτο (;) φιλόσοφο

ΙΙ. Aναξίμανδρος: Το άπειρο ως αρχή – πηγή του κόσμου

ΙΙI. Πυθαγόρας: Φιλόσοφος και δάσκαλος

II. Κλασική φιλοσοφία

I. Αμφισβητώντας τη γραφή (Πλάτων, Φαίδρος)

ΙΙ. Εργαλεία γνώσης για τον κόσμο (Πλάτων, Τίμαιος)

ΙΙΙ. Αξιολογώντας το «ήθος» ως μέσο πειθούς (Αριστοτέλης,

ητορική)

ΙΙΙ. Ελληνιστική φιλοσοφία *

Ι. Επίκουρος: Για μια μακάρια ζωή (Ἐπιστολὴ πρὸς Μενοικέα)

[*Στη συγκεκριμένη ενότητα παρέχεται το βασικό υλικό για την τελική δραστηριότητα αξιολόγησης (βλ. «τρόπος αξιολόγησης…»)]

1ο Μέρος

Θεωρητική προσέγγιση (ιστορικά στοιχεία, τρέχοντα ερευνητικά προβλήματα και προτάσεις):

1 εργασία (400-600 λέξεις) με θέμα επιλογής από τα 2 διαθέσιμα.

2ο Μέρος

Προτάσεις διδασκαλίας – Ι. Προσωκρατική φιλοσοφία, ΙΙ. Κλασική φιλοσοφία:

1 πειραματική πρόταση διδασκαλίας (400-600 λέξεις) με θέμα επιλογής από τα 12 διαθέσιμα.

Προτάσεις διδασκαλίας – ΙΙΙ. Ελληνιστική φιλοσοφία:

1 πλήρης πρόταση διδασκαλίας (600-800 λέξεις) για την οποία δίνονται οδηγίες και υλικό (κείμενα και ερμηνευτικά σχόλια).

  • Απολυτήριο Λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Μέσω Πιστωτικής

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκο υπεύθυνο

Ηλίας Γεωγρούλας, PhD

Ο Ηλίας Γεωργούλας εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή («Σώμα και ψυχή στον Τίμαιο του Πλάτωνα») στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε ζητήματα φυσιολογίας, ψυχολογίας και παιδαγωγικής στην Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία, για τα οποία αρθρογραφεί σε επιστημονικά περιοδικά (βλ. ενδεικτικά «The psychological background of the first education in Plato’s Laws», Apeiron 45 (4), 2012, 338-353 και «The mortal soul in Platos Timaeus», Elenchos 32(1), 2011, 5-19). Συνέγραψε το «Αριστοτέλης, Μικρά Φυσικά» εκδ. Νήσος, Αθήνα 2014, που τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Απόδοσης Έργου της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας στα Νέα Ελληνικά 2015. H τρέχουσα ερευνητική του ενασχόληση αφορά την επίδραση της αριστοτελικής σκέψης στις θεωρίες της φυσιολογίας κατά την περίοδο του Διαφωτισμού. Έχει διδάξει στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών κ.α.

I am raw html block.
Click edit button to change this html

Aξιοποίηση της διαθεματικότητας και διεπιστημονικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση


Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό υλικό αποσκοπεί στην κατάρτιση εκπαιδευτικών της Μέσης Εκπαίδευσης στην εφαρμογή των αρχών της διαθεματικότητας και διεπιστημονικότητας στην εκπαιδευτική πράξη και η επιτυχής ολοκλήρωσή του οδηγεί στην πιστοποίηση επιμόρφωσης 200 ωρών στο εν λόγω γνωστικό πεδίο. Συγκεκριμένα, το επιμορφωτικό πρόγραμμα αποτελεί μια εισαγωγή στη θεωρητική πρόσληψη των εννοιών με βάση τα νέα Προγράμματα Σπουδών και οργανώνεται με άξονα συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογών στη σχολική τάξη, συνδυάζοντας γνωστικά αντικείμενα ίδιου κλάδου σπουδών, όπως για παράδειγμα τη Γλώσσα και Λογοτεχνία, αλλά και διαφορετικών, όπως Θετικές (βλ. Χημεία) με Ανθρωπιστικές επιστήμες (βλ. Ιστορία της τέχνης)

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της δημόσιας και ιδιωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο της τυπικής, όσο και της εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως και σε φοιτητές και ερευνητές όλων των ειδικοτήτων, που εντάσσονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί καίρια επιλογή για τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, όσον αφορά στη διατήρηση της θέσης τους, αλλά και την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η κατοχή του σεμιναρίου προσμετράται στη μοριοδότηση για τα Πρότυπα, Πειραματικά, Καλλιτεχνικά, Μουσικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία και εντάσσεται στο πεδίο «επιμόρφωση στην ειδικότητα».

Ακολουθώντας τις πλέον σύγχρονες προσεγγίσεις για την εκπαιδευτική μεθοδολογία, το επιμορφωτικό υλικό παρουσιάζει δειγματικές εργασίες και διδακτικά σενάρια που έχουν ακέραια εφαρμοστεί σε πραγματικές συνθήκες και αξιοποιούν ποικίλες όψεις της διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης. Μάλιστα, σε συνδυασμό με την παροχή πρόσθετου/υποστηρικτικού θεωρητικού υλικού (για όποιον θέλει να εμβαθύνει περισσότερο στις επιμέρους θεματικές), το επιμορφωτικό μας πρόγραμμα ασκεί τους εκπαιδευόμενους στην υλοποίηση διαθεματικών δράσεων στη σχολική τάξη με την αξιοποίηση μιας μεγάλης γκάμας τεχνικών και παιδαγωγικών εργαλείων. Συγκεκριμένα, επιδιώκει να εξοικειώσει τους εκπαιδευόμενους με τους τρόπους οργάνωσης και πραγματοποίησης διδασκαλιών σε γνωστικά αντικείμενα διαφόρων τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αφορούν:

  1. στη διδακτική μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος μέσω αξιοποίησης διάφορων μορφών τέχνης στην εκπαίδευση (ζωγραφική, λογοτεχνία, θέατρο κ.α.)
  2. στη διδακτική χρήση ψηφιακών εργαλείων στη σύγχρονη τάξη
  3. στις διάφορες τακτικές συνδιδασκαλίας και ετεροδιδασκαλίας από εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων
  4. στην εφαρμογή της βιωματικής μάθησης και της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας
  5. στην οργάνωση διδακτικών δραστηριοτήτων σε επίπεδο Σχολικών Προγραμμάτων και Ομίλων αριστείας/δημιουργικότητας
  6. και σε παραδείγματα διδακτικής προσέγγισης μέσω της διερευνητικής μάθησης και εποπτείας-αξιολόγησης ερευνητικών εργασιών

Έτσι, κάθε διδακτική ενότητα εστιάζει σε διαφορετικά μεθοδολογικά εργαλεία που σχετίζονται με τη διαθεματικότητα και διεπιστημονικότητα, αναφέροντας επακριβώς εμπλεκόμενα μαθήματα, στοχοθεσία, μεθοδολογία, στάδια εφαρμογής και συμπεράσματα από την υλοποίησή τους στη σχολική τάξη. Υπό αυτή την έννοια, ο εκπαιδευόμενος/η έχει τη δυνατότητα να κατανοήσει έμπρακτα τις διαστάσεις και τους τρόπους εφαρμογής τους, να προβληματιστεί από τα πλεονεκτήματα και τις δυσκολίες κάθε εφαρμογής, να εμπνευστεί και να καθοδηγηθεί με άξονα συγκεκριμένα σενάρια, ώστε να σχεδιάσει τις δικές του διδακτικές προτάσεις, προσαρμοσμένες στην ειδικότητά του και τα γνωστικά του αντικείμενα. Ο πλουραλισμός αυτός των οπτικών γωνιών και επιστημονικών ορολογιών επιτυγχάνεται από τη σύμπραξη και καθοδήγηση της διδακτικής ομάδας, εφόσον στελεχώνεται από άτομα με διαφορετικές ειδικότητες (Φιλόλογος, Χημικός, Πληροφορικός), οι οποίοι συνδυάζουν την επιστημονική κατάρτιση στο αντικείμενό τους με την πολύχρονη διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη.

Η ύλη του επιμορφωτικού προγράμματος έχει κατατμηθεί τυπικά σε 11 εβδομάδες (συμπεριλαμβανομένου και της εκπόνησης σύντομου διδακτικού σεναρίου). Ωστόσο, μπορεί ο κάθε σπουδαστής/στρια να το ολοκληρώσει με τον δικό του/της ρυθμό, αρκεί να απαντήσει σε όλα τα τεστ και να υποβάλει την τελική εργασία του/της, δηλαδή ένα σύντομο διαθεματικό σενάριο.

Σε επίπεδο αξιολόγησης, η απόκτηση της νέας γνώσης σε κάθε διδακτική ενότητα θα αποτιμάται μέσω τεστ 15-20 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής ανά εβδομάδα. Το τεστ θα συμπληρώνεται στο τέλος της κάθε ενότητας και στόχος είναι ο σπουδαστής/στρια να πετυχαίνει σκορ πάνω από 60%. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες (10η -11η), δεν χρειάζεται να συμπληρωθεί κάποιο τεστ, αλλά ως τελική υποχρέωση ορίζεται η εκπόνηση μιας σύντομης διαθεματικής δραστηριότητας (1500-2000 λέξεων).

Η εκπαιδευτική ομάδα

Τ. Μιχαηλίδης, Δρ. Φιλόλογος

Ν. Ζήκος, Δρ. Χημείας

Δ. Βινατσέλλα, MSc. Πληροφορικής

Απολυτήριο λυκείου


Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 120€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τους ακαδημαϊκούς υπεύθυνους

Τάσος Μιχαηλίδης, PhD

Είναι διδάσκων στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης και μεταδιδακτορικός ερευνητής Νεοελληνικής Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Παράλληλα, εργάζεται ως φιλόλογος στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά με πενταετή θητεία και είναι συνεργάτης της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών πραγματοποιώντας δειγματικές διδασκαλίες για τους φοιτητές και συντονίζοντας την πρακτική τους άσκηση (mentoring). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη Νεοελληνική Φιλολογία (19ου και 20ου αιώνα), τη Θεωρία Λογοτεχνίας, τη Συγκριτική Φιλολογία, τη Δημιουργική Γραφή, τη Διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων και την εκπαιδευτική καινοτομία, με έμφαση στην αξιοποίηση της διαθεματικότητας και διεπιστημονικότητας στη σύγχρονη έρευνα και εκπαίδευση. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, έχει διατελέσει κριτής εργασιών σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, ενώ είναι ενεργό μέλος επιστημονικών ενώσεων της ειδικότητάς του. Έχει υπερδεκαετή πείρα στην ιδιωτική και δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι, επίσης, λογοτέχνης και έχει εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές: Σπαράγματα προσώπων (2012), από τις εκδόσεις του περιοδικού Manifesto και Ασυνταξίες λαβυρίνθων (2018) από τον Γκοβόστη. Ποιήματα και διηγήματά του έχουν δημοσιευθεί σε λογοτεχνικά περιοδικά, έχουν συμπεριληφθεί σε ποιητικές ανθολογίες και έχουν διακριθεί σε πανελλήνιους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.

Ζήκος Νικόλαος, PhD

Εκπαιδευτικός Χημικός στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά (2014-σήμερα). Απόφοιτος του Χημικόυ Τμήματος του ΕΚΠΑ, με Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Βιομηχανική Χημεία και Διδακτορική Διατριβή επίσης στη Βιομηχανική Χημεία. Κάτοχος δεύτερου Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το ΕΑΠ και του Πιστοποητικού Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό από την ΑΣΠΑΙΤΕ. Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας και πολύ καλή γνώση Γερμανικής. Πιστοποίηση Α΄ και Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ και στην εκπαίδευση ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ). Θητεία σε θέση ευθύνης ως Διευθυντής σχολικής μονάδας, Πρόεδρος Λυκειακής Επιτροπής (2011-2012) και υπεύθυνος ΓΡΑΣΕΠ (2010-2011). Αναπληρωτής Αρχισυντάκτης στο περιοδικό Χημικά Χρονικά (2016-2017). Συμμετοχή με εισηγήσεις ή προφορικές ανακοινώσεις σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια, προεδρείο και κριτής εργασιών στα εν λόγω συνέδρια. Συμμετοχή στη συγγραφή πέντε συλλογικών τόμων. Εμπειρογνώμων του ΙΕΠ στην αναμόρφωση και εκπόνηση Προγράμματος Σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού για τη Β΄ τάξη του Γενικού Λυκείου. Μακροχρόνια εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων (ΙΕΚ, σεμινάριο MOODLE).

Βινατσέλλα Δήμητρα, MSc.

Εκπαιδευτικός πληροφορικής της Δ.Δ.Ε. Πειραιά (2007–σήμερα). Απόφοιτος του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης σε “Συστήματα Επικοινωνιών και Δίκτυα”. Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας και καλή γνώση Γαλλικής. Θητεία σε θέση ευθύνης ως Tεχνικός Yπεύθυνος στο ΚΕ. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Πειραιά, από το 2012 μέχρι σήμερα, με καθήκοντα υποστήριξης για θέματα σχετικά με τις υποδομές ΤΠΕ όλων των τύπων εκπαιδευτικών και διοικητικών μονάδων. Ενεργή συμμετοχή σε διοικητικές και μηχανογραφικές εργασίες της Δ.Δ.Ε. με στόχο την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωσή τους, καθώς και σε επιτροπές εξετάσεων. Διοργάνωση σεμιναρίων και ενημερωτικών ημερίδων με τεχνολογικό ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Επιστημονική δραστηριότητα με συμμετοχή σε ερευνητικά και Ευρωπαϊκά προγράμματα. Μακροχρόνια εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων και αξιοποίησης προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων διαχείρισης μάθησης, συμμετέχοντας σε πολλαπλά επιμορφωτικά προγράμματα, ως εισηγήτρια αλλά και ως επιμορφούμενη.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Ιατρική Ευθύνη και Δεοντολογία


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. 

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Γίνεται έκπτωση κατόπιν συνεννόησης σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University

 Η επιμόρφωση απευθύνεται σε:

  • Ειδικευμένους ιατρούς όλων των ειδικοτήτων

  • Ειδικευόμενους ιατρούς

  • Εργαζομένους σε μονάδες υγείας

  • Επαγγελματίες υγείας γενικά

  • Φοιτητές ιατρικής

  • Ενεργά στελέχη μονάδων υγείας

  • Άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν στον χώρο της διοίκησης μονάδων υγείας

  • Δικηγόρους και αποφοίτους Νομικής που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα ιατρικής ευθύνης

  • Φοιτητές νομικής που ενδιαφέρονται για το αντικείμενο της ιατρικής ευθύνης

  • Άλλους ενδιαφερόμενους

 Σκοπός της επιμόρφωσης είναι να προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς:

  • Αστική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Ποινική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Πειθαρχική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας και η σημασία του

  • Ενημερωμένη συναίνεση ασθενούς (θεωρία και πράξη)

  • Αυτοπροστασία ιατρών και προετοιμασία τους για αστική ή ποινική δίκη

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 2: Αστική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 3: Ποινική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 4: Η συναίνεση του Ενημερωμένου Ασθενούς
  • Ενότητα 5: Η διαδικασία σε αστικά και ποινικά δικαστήρια- Βασικά διαδικαστικά ζητήματα
  • Ενότητα 6: Η Διαμεσολάβηση ως εναλλακτικός τρόπος επίλυσης διαφορών ανάμεσα σε επαγγελματίες υγείας/φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας και ασθενείς
  • Ενότητα 7: Ασφάλιση αστικής ιατρικής ευθύνης
  • Ενότητα 8: Πειθαρχική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 9: Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας, η σημασία του και οι συνέπειες παραβίασης των διατάξεών του
  • Ενότητα 10: Άλλες περιπτώσεις ευθύνης-Ειδικότερα Ζητήματα
  • Ενότητα 11: Τρέχουσα πραγματικότητα- προληπτικά μέσα προστασίας ιατρού- πρακτικά μέτρα προετοιμασίας αντιδικίας

Η επιμόρφωση περιλαμβάνει:

  • Παρουσιάσεις

  • Πολυμέσα-οπτικοακουστικό υλικό (video)

  • Πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (ακαδημαϊκά άρθρα, papers, ΦΕΚ/νομοθεσία, σημειώσεις συνεδρίων, κεφάλαια νομικών συγγραμμάτων κοκ.)

  • Εργασίες  

Απολυτήριο λυκείου


Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 180€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Θάνος Παναγιώτου γεννήθηκε το 1988 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Αγία Παρασκευή. Το 2006 αποφοίτησε με «Άριστα» (Valedictorian) από το Λύκειο του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος-Pierce College. Το 2011 αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή Αθηνών με βαθμό «Λίαν Καλώς». Το 2011-12 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία στον Στρατό Ξηράς. Το 2012-13 πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ιατρικό Δίκαιο (LL.M. in Medical Law) στο Queen Mary University of London, απ’ όπου αποφοίτησε με βαθμό «Λίαν Καλώς» (High Merit). Η διπλωματική του εργασία με τίτλο «Δικαστική προσβολή των αποφάσεων κατανομής πόρων στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας» έλαβε «Άριστα» (Distinction).

Είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο αντικείμενο της αστικής ιατρικής ευθύνης. Επιπλέον, έχει λάβει υποτροφία Αριστείας από την Επιτροπή Ερευνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Άρθρα του για σύγχρονα ζητήματα ιατρικής ευθύνης έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Δικαίου της Υγείας (European Association of Health Law) με έδρα την Ολλανδία. Είναι Δικηγόρος Αθηνών από το 2014 και ειδικεύεται σε ζητήματα δικαίου της υγείας. Παραδίδει σεμινάρια σε ιατρικές εταιρείες για ζητήματα ιατρικού δικαίου, δεοντολογίας και βιοηθικής και έχει πραγματοποιήσει σχετικές εισηγήσεις σε συνέδρια και θερινά σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Διδάσκει «Business Law» στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-Deree. Έχει διδάξει βασικές αρχές του νομικού συστήματος της Αγγλίας στο πλαίσιο του Διεθνούς Προγράμματος Νομικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου στην Ελλάδα (University of London International Programmes- Bachelor of Laws). Επίσης, έχει διδάξει «Σύγχρονα ζητήματα ιατρικού δικαίου και βιοηθικής» στο Δημοτικό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Αγίας Παρασκευής

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Τουριστική και ξενοδοχειακή νομοθεσία


Μοριοδότηση επιμόρφωσης
Η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού, ενώ παράλληλα απευθύνεται στα ξενοδοχεία που επιθυμούν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους σε θέματα τουρισμού και ασφάλειας. Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 300 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Γίνεται έκπτωση κατόπιν συνεννόησης σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί:

  • πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University
  • συνοδευτικό έντυπο europass

Η επιμόρφωση απευθύνεται μόνιμους, εποχικούς αλλά και τους μαθητευόμενους ξενοδοχοϋπαλλήλους καθώς και σε όσους μελλοντικά θα αιτηθούν θέση εργασίας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση και επιθυμούν να παρουσιάσουν ένα επιπλέον προσόν.

Εξάλλου, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια. Παράλληλα, η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού. και οδηγεί στην απόκτηση βεβαίωσης – πιστοποίησης παρακολούθησης ειδικευμένης επιμόρφωσης.

Η διάρκειά του προγράμματος είναι 300 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 300 ώρες περιλαμβάνουν το χρόνο μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, χρόνο για αναστοχασμό πάνω στο υλικό, το χρόνο μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.
Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία της τουριστικής και ξενοδοχειακής νομοθεσίας.

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • 1η ενότητα: Εισαγωγικές έννοιες στον Τουρισμό.
  • 2η ενότητα: Η δυναμική του τουριστικού κλάδου.
  • 3η ενότητα: Τουριστική ορολογία – εισαγωγή στην τουριστική νομοθεσία – παρουσίαση πύλης τουριστικής νομοθεσίας.
  • 4η ενότητα: Νομοθεσία τουριστικών καταλυμάτων.
  • 5η ενότητα: Νομοθεσία τουριστικών γραφείων.
  • 6η ενότητα: Το επάγγελμα του ξεναγού.
  • 7η ενότητα: Δικαιώματα και υποχρεώσεις του τουρίστα / καταναλωτή.
  • 8η ενότητα: Ηθικές αρχές και δεοντολογία στον τουρισμό.
  • 9η ενότητα: Ασφάλεια στα ξενοδοχεία.

Extra Παροχές

  • Σημειώσεις του Εισηγητή
  • Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος:
Γεώργιος Χούρης (M.Sc., Med.) εκπαιδευτής σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης

Απολυτήριο λυκείου


Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Που μοριοδοτείται το σεμινάριο;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 200€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Γεώργιος Χούρης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων στις ειδικότητες Τουρισμού και Marketing. Είναι απόφοιτος των τμημάτων «Εμπορίας και Διαφήμισης» (Marketing) και «Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων», κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στη «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ε.Α.Π., μέλος επιστημονικών ενώσεων, ενώ εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Παράλληλα με την εκπαιδευτική δράση σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, έχει ασχοληθεί με την πιστοποίηση προσόντων και την παροχή συμβουλών τουριστικής ανάπτυξης. Ο συνδυασμός επαγγελματικής πορείας, ακαδημαϊκής μόρφωσης, διδακτικής εμπειρίας αλλά και συνεχούς εξειδίκευσης στους τομείς Marketing, Τουρισμού και Εκπαίδευσης Ενηλίκων, συνθέτει ένα ανταγωνιστικό προφίλ σύγχρονου εκπαιδευτή ικανού να μεταλαμπαδεύσει γνώσεις και δεξιότητες σε ενήλικες εκπαιδευόμενους.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Ασφάλεια στον τομέα των Ξενοδοχείων και του Τουρισμού


Μοριοδότηση επιμόρφωσης
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Παράλληλα, η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους, σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού.

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους σε θέματα ξενοδοχειακής και τουριστικής ασφάλειας.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 100 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Για όσες ξενοδοχειακές μονάδες το επιθυμούν προσφέρουμε σύμβαση πολυετούς διάρκειας με κλιμακούμενη έκπτωση στα δίδακτρα, η οποία ανάλογα με τον αριθμό του προς εκπαίδευση προσωπικού μπορεί να φτάσει και το 50%.

Έτσι εξασφαλίζει την πιστοποίηση κατάρτισης του προσωπικού για όλο το χρονικό διάστημα που ισχύει η κατάταξή σε αστέρια, σταθερή τιμή για όλη τη διάρκεια της σύμβασης και δυνατότητα επιλογής της περιόδου εκπαίδευσης. Παράλληλα, η ύλη δύναται να τροποποιηθεί κατ’ έτος, ώστε να μην επαναλαμβάνονται οι ίδιες θεματικές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί:

  • πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University
  • συνοδευτικό έντυπο europass

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε μόνιμους, εποχικούς αλλά και τους μαθητευόμενους ξενοδοχοϋπαλλήλους καθώς και σε όσους μελλοντικά θα αιτηθούν θέση εργασίας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση και επιθυμούν να παρουσιάσουν ένα ανταγωνιστικό προσόν.

Εξάλλου σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Παράλληλα το σεμινάριο δύναται να μοριοδοτήσει εκπαιδευτικούς σε θέματα τουριστικής και ξενοδοχειακής ασφάλειας και οδηγεί στην απόκτηση Βεβαίωσης – πιστοποίησης παρακολούθησης ειδικευμένης επιμόρφωσης.

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 100 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 100 ώρες περιλαμβάνουν τους χρόνους μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, αναστοχασμού αναφορικά με τη θεματική, αλλά και μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.

Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία της ασφάλειας στον τομέα των ξενοδοχείων και του τουρισμού γενικότερα.

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

    • 1η ενότητα: Εισαγωγή στη διαχείριση καταστροφών και κρίσεων
    • 2η ενότητα: Διαχείριση καταστροφών και κρίσεων στον τομέα του Τουρισμού – Μελέτες περιπτώσεω
    • 3η ενότητα: Ασφάλεια στα Ξενοδοχεία
    • 4η ενότητα: Προστασία Προσωπικών Δεδομένων στον τομέα του Τουρισμού.

Extra Παροχές

  • Σημειώσεις του Εισηγητή
  • Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος:
Γεώργιος Χούρης (M.Sc., Med.) εκπαιδευτής σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης

Απολυτήριο λυκείου


Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Που μοριοδοτείται το σεμινάριο;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 150€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Γεώργιος Χούρης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων στις ειδικότητες Τουρισμού και Marketing. Είναι απόφοιτος των τμημάτων «Εμπορίας και Διαφήμισης» (Marketing) και «Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων», κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στη «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ε.Α.Π., μέλος επιστημονικών ενώσεων, ενώ εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Παράλληλα με την εκπαιδευτική δράση σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, έχει ασχοληθεί με την πιστοποίηση προσόντων και την παροχή συμβουλών τουριστικής ανάπτυξης. Ο συνδυασμός επαγγελματικής πορείας, ακαδημαϊκής μόρφωσης, διδακτικής εμπειρίας αλλά και συνεχούς εξειδίκευσης στους τομείς Marketing, Τουρισμού και Εκπαίδευσης Ενηλίκων, συνθέτει ένα ανταγωνιστικό προφίλ σύγχρονου εκπαιδευτή ικανού να μεταλαμπαδεύσει γνώσεις και δεξιότητες σε ενήλικες εκπαιδευόμενους.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων στα κέντρα κράτησης


Μοριοδότηση επιμόρφωσης
Η επιμόρφωση μοριοδοτείται  στην επιλογή Συμβούλων-Συντονιστών Εκπαίδευσης σε Καταστήματα Κράτησης.

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο εκπαίδευσης ενηλίκων εξ αποστάσεως

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

  1. Εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να διδάξουν σε δομές που λειτουργούν σε Καταστήματα Κράτησης
  2. Σε φοιτητές-σπουδαστές που επιθυμούν να ασχοληθούν με την διδασκαλία σε ενήλικες κρατούμενους
  3. Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν με ευάλωτες κοινωνικά ομάδες
  4. Σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους
  5. Σε Στελέχη Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικούς
  6. Σε Ψυχολόγους
  7. Σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο

Α) Σε επίπεδο Γνώσεων

  • Η κατανόηση βασικών εννοιών περί εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Η κατανόηση των χαρακτηριστικών, των προσδοκιών και αναγκών των ενήλικων εκπαιδευομένων και του ρόλου του εκπαιδευτή
  • Η κατανόηση του νομικού πλαισίου της χώρας

Β) Σε επίπεδο Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων

  • Η ικανότητα παρακίνησης των κρατουμένων να συμμετέχουν στα προγράμματα και να επανασυνδεθούν με την εκπαιδευτική διαδικασία
  • Η ικανότητα ενθάρρυσης των κρατούμενων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να παραμείνουν στην εκπαιδευτική ομάδα
  • Να χρήση ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών κατά την διάρκεια της διδασκαλίας
  • Η διαχείριση του άγχους
  • Η κατανόηση των προσωπικών ορίων κατά την διαδικασία της υλοποίησης των προγραμμάτων
  • Βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εκπαιδευτικές τεχνικές
  • Η εκπαίδευση ενηλίκων στις φυλακές
  • Το νομικό πλαίσιο της εκπαίδευσης στα καταστήματα κράτησης
  • Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στα καταστήματα κράτησης
  • Ο ρόλος της ομάδας στην εκπαιδευτική διαδικασία στα καταστήματα κράτησης
  • Διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεων
  • Μελέτη Περιπτώσεων

Απολυτήριο λυκείου


Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 180€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Σύγχρονη & ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται και στην προκήρυξη Εκπαιδευτών ενηλίκων για e-ΚΔΒΜ με τον μέγιστο αριθμό μορίων

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Η διάρκειά του προγράμματος είναι 400 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 400 ώρες περιλαμβάνουν τον χρόνο μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, χρόνο για αναστοχασμό πάνω στο υλικό, τον χρόνο μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.

Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία του πεδίου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης , ώστε  να μπορούν να εκπαιδεύουν και να καταρτίζουν εκπαιδευόμενους με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας τους.

Το πρόγραμμα απευθύνεται

    • Σε εκπαιδευτικούς
    • Σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ – ΤΕΙ)
    • Σε φοιτητές – σπουδαστές, που θέλουν να ασχοληθούν με την εξ αποστάσεως εκπάιδευση
    • Σε καθηγητές και στελέχη κολεγίων
    • Σε όποιον ενδιαφέρεται για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Θεματικές Ενότητες

  • Βασικές αρχές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • Πολιτικές και σχεδιασμός εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • Η μάθηση στην εποχή της τεχνολογικής καινοτομίας
  • Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης
  • Στρατηγικές σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • Μελέτη περιπτώσεων
Απολυτήριο λυκείου

Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 200€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση & Νέες Τεχνολογίες


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις 

  • Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ
  • Υποδιευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.)
  • Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.)

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί κοινό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Università degli Studi Guglielmo Marconi  &  CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Η διάρκειά του προγράμματος είναι 400 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 400 ώρες περιλαμβάνουν τον χρόνο μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, χρόνο για αναστοχασμό πάνω στο υλικό, τον χρόνο μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.

Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία του πεδίου της επαγγελματικής εκπαίδευσης , ώστε  να μπορούν να εκπαιδεύουν και να καταρτίζουν ομάδες ενηλίκων, στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας τους.

Το πρόγραμμα απευθύνεται

    • Σε εκπαιδευτικούς
    • Σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ – ΤΕΙ)
    • Σε φοιτητές – σπουδαστές, που θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση ενηλίκων
    • Σε καθηγητές και στελέχη κολεγίων
    • Σε Στελέχη της Διοίκησης στους τομείς της εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης
    • Σε όποιον ενδιαφέρεται για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση

Θεματικές Ενότητες

  • Εννοιες, Φορείς και Θεσμικό Πλαίσιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
  • Νομοθετικό Πλαίσιο-Προοπτικές
  • Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων
  • Δυναμική της Ομάδας
  • Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός
  • Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες
  • e-learning και εκπαιδευτικές πλατφόρμες
Απολυτήριο λυκείου

Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Που μοριοδοτείται το σεμινάριο;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική