Εκπαίδευση και Αγωγή Ατόμων με Αυτισμό: Πρόγραμμα Κατάρτισης για τους Εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι εργάζονται ως λειτουργοί παράλληλης στήριξης


Η επιμόρφωση «Εκπαίδευση και Αγωγή Ατόμων με Αυτισμό: Πρόγραμμα Κατάρτισης για τους Εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι εργάζονται ως λειτουργοί παράλληλης στήριξης» υλοποιείται από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας και είναι διάρκειας 70 ωρών.

Υλοποίηση: Εξ αποστάσεως σύγχρονη τηλεκπαίδευση
Πιστοποιητικό: Χορηγείται από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Εγγραφές έως 23 Σεπτεμβρίου 2021

Έναρξη: 27 Σεπτεμβρίου 2021

Διάρκεια: 70 ώρες

Τιμή: 200€

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και σε ειδικούς επιστήμονες οι οποίοι λειτουργούν ως προσωπικό παράλληλης στήριξης σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης της προσχολικής, Α/θμιας, Β/θμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η εκπαίδευση, κατάρτιση & επιμόρφωση του προσωπικού παράλληλης στήριξης, όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων γενικής εκπαίδευσης, προκειμένου να υποστηριχθούν οι μαθητές με ΔΦΑ και/ή μαθησιακές δυσκολίες στην ομαλή συμμετοχή στο σχολικό τους περιβάλλον και στην πρόσληψη των γνώσεων που παρέχει ένα σχολείο γενικής εκπαίδευσης, αλλά παράλληλα να υποστηριχθούν τα μέλη των οικογενειών τους ώστε οι μαθητές να αποδώσουν στη εκπαιδευτική διαδικασία

  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να μπορούν να κινητροδοτήσουν τους υποστηριζόμενους μαθητές να ενταχθούν ομαλά στο σχολικό περιβάλλον.
  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να μπορούν να βοηθήσουν τους υποστηριζόμενους μαθητές τους να γίνουν αποδεκτοί στην τάξη από το δάσκαλο και τους συμμαθητές
  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές στην παρακολούθηση & στην κατανόηση της διδασκόμενης σχολικής ύλης
  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να αποκτήσουν την επαγγελματική αυτοπεποίθηση να διαχειριστούν τις συμπεριφορές των μαθητών
  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να μπορούν να αντιληφθούν τα όποια ψυχολογικά προβλήματα προκύψουν στον υποστηριζόμενο μαθητή μέσα στο σχολικό του περιβάλλον.
  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να μπορούν να αναπτερώσουν το ηθικό των γονέων ή να στηρίξουν ψυχολογικά και να καθοδηγήσουν τους γονείς ώστε να γίνουν ενεργοί υποστηρικτές των παιδιών τους στο σπίτι.
  • Οι συνοδοί παράλληλης στήριξης να μπορούν να συνεργαστούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης.

H αξιολόγηση θα γίνεται διαδικτυακά με υποβολή εργασίας

1η Ενότητα: Χαρακτηριστικά των ατόμων με Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού

  • Επικοινωνία και Εκπαίδευση Ατόμων με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού
  • Σύγχρονη προσέγγιση της αιτιολογίας των διαταραχών αυτιστικού φάσματος
  • Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού στο Σχολείο
  • Ζητήματα Διάγνωσης και Αξιολόγησης παιδιών με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού και/ή μαθησιακές δυσκολίες
  • Ο ρόλος της Συστηματικής Παρατήρησης στην αντιμετώπιση των παιδιών με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού

2η Ενότητα: Συμπερίληψη μαθητών με διαταραχές Φάσματος Αυτισμού στο γενικό σχολείο

  • Παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού στην εκπαίδευση και στην κοινωνία
  • Αξιολόγηση και διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολείο
  • Ο ρόλος της Τεχνολογίας στην Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε Μαθητές με Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού

3η Ενότητα: Συνεργασία συνοδού παράλληλης εκπαιδευτικής στήριξης με τα μέλη του οικογενειακού περιβάλλοντος

  • Συνεργασία Εκπαιδευτικών με τα μέλη των οικογενειών των παιδιών με ΔΦΑ και /ή Μαθησιακές δυσκολίες
  • Συμβουλευτική και Υποστήριξη Γονέων Παιδιών με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού
  • Υποστήριξη γονέων για διαχείριση κρίσεων, άγχους, πανικού, θυμού

4η Ενότητα: θέματα διδακτικής και εκπαιδευτικής πρακτικής

  • Το μάθημα της γλώσσας σε μαθητές με αυτισμό
  • Το μάθημα της αριθμητικής σε μαθητές με αυτισμό
  • Τα μαθήματα γενικής κατεύθυνσης σε μαθητές Β/θμιας εκπαίδευσης με αυτισμό
  • Η Φυσική δραστηριότητα και ο αθλητισμός στη ζωή των παιδιών με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού

5η Ενότητα: Παιδαγωγικά θέματα μαθητών με αυτισμό και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

  • Ο ρόλος της επιβράβευσης και της τιμωρίας στο μαθητή με αυτισμό
  • Διαχείριση των μαθησιακών προβλημάτων (δυσλεξίας, ειδικών μαθησιακών δυσκολιών) σε μαθητές με αυτισμό
  • Διαχείριση δυσκολιών γραφής & ανάγνωσης σε μαθητές με αυτισμό
  • Συνεργασία σε ομάδες

6η Ενότητα: Αντιμετώπιση προκλήσεων στο σχολικό περιβάλλον

  • Σχολικός Εκφοβισμός σε παιδιά με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού
  • Χειρισμός επεισοδίων κακοποίησης & bullying από μαθητές ή εκπαιδευτικό προσωπικό εις βάρος μαθητή με αυτισμό

7η Ενότητα: Συνεργασία του συνοδού παράλληλης στήριξης με τον εκπαιδευτικό της τάξης και το Σχολικό περιβάλλον

  • Εκπαιδευτικές αρχές και διδακτική μεθοδολογία για άτομα με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού
  • Εκπαιδευτικές αρχές και διδακτική μεθοδολογία για άτομα με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: ο ρόλος του εκπαιδευτικού
  • Μέθοδοι συνεργασίας με τον εκπαιδευτικό τάξης όπου συμμετέχει ο μαθητής με αυτισμό

8η Ενότητα: Αντιμετώπιση ψυχολογικών θεμάτων στον υποστηριζόμενο μαθητή

  • Διαχείριση Σεξουαλικότητας των μαθητών με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού
  • Η διαχείριση των συναισθημάτων ακύρωσης, άγχους, στεναχώριας, απελπισίας στους μαθητές με αυτισμό

Οι εισηγήσεις θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως με τη μέθοδο της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης λόγω των συνθηκών αντιμετώπισης του COVID 19. Θα υπάρχει δυνατότητα ερωταπαντήσεων μεταξύ εισηγητή και επιμορφούμενων Ο εισηγητής θα παρέχει σημειώσεις, το υλικό των εισηγήσεων (ppt) θα είναι διαθέσιμο στους εκπαιδευόμενους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου

Η εισηγήτρια του προγράμματος είναι μέλος του Διδακτικού και Επιστημονικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας .

Η κα. Συριοπούλου Χριστίνα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Στους εκπαιδευόμενους θα χορηγηθούν

  • Σημειώσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Άρθρα
  • Προβολή αρχείου παρουσιάσεων
  • Δυνατότητα συμβουλευτικής μέσω διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του σεμιναρίου, για τις καθημερινές δραστηριότητες των συνοδών παράλληλης στήριξης
  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 200€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • απόδειξη πληρωμής
    • πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ή απολυτήριο λυκείου ή βεβαίωση σπουδών για τους φοιτητές
    • ταυτότητα

Α) Γενικές κατηγορίες

Σε κάθε πρόγραμμα ισχύει η παρακάτω εκπτωτική πολιτική εκτός αν ορίζεται διαφορετικά:

  • Ομάδες εγγραφόμενων: Ορίζεται έκπτωση 25% επί των διδάκτρων σε κάθε εγγραφόμενο μέλος ομάδας τεσσάρων (4) ατόμων και άνω. Η έκπτωση ισχύει με την ταυτόχρονη εγγραφή τεσσάρων ατόμων και δε συνδυάζεται με καμία άλλη έκπτωση.
  • Εφάπαξ καταβολή: Ισχύει έκπτωση με εφάπαξ καταβολή των διδάκτρων. Έκπτωση 5% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι θα καταβάλουν εφάπαξ τα δίδακτρα προγραμμάτων κόστους άνω των 300€ με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η συγκεκριμένη έκπτωση για την εφάπαξ καταβολή διδάκτρων μπορεί να συνδυαστεί με μία μόνο έκπτωση από τις επόμενες ειδικές κατηγορίες.

Β) Ειδικές κατηγορίες εκπτώσεων

Οι παρακάτω ειδικές κατηγορίες εκπτώσεων ΔΕΝ ισχύουν αθροιστικά.

  • Έκπτωση 50% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι εργάζονται στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
  • Έκπτωση 20% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι είναι φοιτητές ή απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχουν ολοκληρώσει κάποιο Πρόγραμμα στο ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο παρελθόν.
  • Έκπτωση 15% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει κάποιο Πρόγραμμα στο ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο παρελθόν.
  • Έκπτωση 15% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι είναι φοιτητές ή απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
  • Έκπτωση 15% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι ανήκουν στην κατηγορία ΑΜΕΑ ή πολυτέκνων.
  • Έκπτωση 10% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι είναι άνεργοι, με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας σε ισχύ.

Προκειμένου να τεκμηριώνεται η ισχύς των επιλεγμένων στη φόρμα εγγραφής εκπτώσεων, ο/η εκπαιδευόμενος/η οφείλει να αποστέλλει στο τμήμα διοικητικής υποστήριξης έγκαιρα και στο πρωτότυπο ή σε επικυρωμένο αντίγραφο τα σχετικά δικαιολογητικά, πριν την έναρξη του επιλεχθέντος Προγράμματος. Σε περίπτωση μη έγκαιρης αποστολής ή μη επιβεβαίωσης της εγκυρότητας των υποβληθέντων δικαιολογητικών, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. διατηρεί το δικαίωμα της ανάκλησης της χορηγηθείσας έκπτωσης καθώς και να απαιτήσει την όποια προκύπτουσα χρηματική διαφορά.

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τα ποσοστά των εκπτώσεων και λοιπών προσφορών επί των αρχικών τιμών των διδάκτρων, καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος Κύκλου Σπουδών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι όποιες αλλαγές δεν αφορούν τους/τις ήδη εγγεγραμμένους/νες.


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Εκπαίδευση Ατόμων με Αυτισμό, χρήση Υποστηρικτικής Τεχνολογίας και Συμβουλευτική Στήριξη


Μοριοδοτούμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Η μοριοδοτούμενη επιμόρφωση «Εκπαίδευση Ατόμων με Αυτισμό, χρήση Υποστηρικτικής Τεχνολογίας και Συμβουλευτική Στήριξη» υλοποιείται από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας και είναι διάρκειας 420 ωρών (7 μηνών).

Εγγραφές έως 23 Σεπτεμβρίου 2021

Έναρξη: 27 Σεπτεμβρίου 2021

Διάρκεια: 420 ώρες / 7 μήνες

Τιμή: 295€

Υλοποίηση: Eξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση

Πιστοποιητικό: Χορηγείται από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, λογοθεραπευτές, ειδικούς εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους, γονείς ατόμων με παιδιά με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, γιατρούς και παιδιάτρους και ειδικούς διαφόρων επιστημονικών πεδίων που εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν σε γενικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε ειδικά σχολεία, σε ΕΕΕΚ και σε ΚΕΣΥ.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι μοριοδοτούμενο και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα σε προκηρύξεις των οποίων τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος, καθώς και για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς. Συγκεκριμένα, εξασφαλίζει δυο (2) μόρια για την Γενική Εκπαίδευση (σύμφωνα με τον Ν. 4589/2019 – άρθρο 57) και μισό (1/2) μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης σε εξέλιξη (σύμφωνα με τον Ν. 4547/2018).

Το πρόγραμμα καλύπτει το φάσμα των κάτωθι θεματικών ενοτήτων:

  • Εισαγωγή στη διαταραχή φάσματος αυτισμού (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός: Απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την Εκπαίδευση Ατόμων με Αυτισμό και τη διαχείριση δυσκολιών συμπεριφοράς
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν χαρακτηριστικά αυτισμού σε παιδιά, εφήβους ενήλικες. Οι εκπαιδευόμενοι θα μυηθούν στη Συστηματική Παρατήρηση των παιδιών με αυτισμό
  • Αξιολόγηση: Εργαλεία Αξιολόγησης, Διαδικασία Αξιολόγησης για άτομα με Αυτισμό (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός Απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για τα εργαλεία, τα μέσα, τις μεθόδους, τα κριτήρια και τη διαδικασία αξιολόγησης των ατόμων με αυτισμό
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να: Κατανοήσουν τα κριτήρια του αυτισμού Γνωρίσουν εργαλεία αξιολόγησης και τη διαδικασία αξιολόγησης των διαταραχών φάσματος αυτισμού Εφαρμόσουν εργαλεία κατάλληλα για το σχολικό περιβάλλον
  • Επικοινωνία: Εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας (PECS, Makaton), (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός απόκτηση γνώσεων σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας, Επαυξητική Επικοινωνία, Περιβάλλον και ενίσχυση της επικοινωνίας
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να γνωρίζουν εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας τρόπους πρόκλησης επικοινωνίας, τη δημιουργία περιβάλλοντος που καλλιεργεί και αυξάνει την επικοινωνία
  • Εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση +ασύγχρονη)
    • Σκοπός είναι η απόκτηση γνώσεων για τη διαχείριση διδακτικών στόχων, υλικού, μαθησιακού περιβάλλοντος για μαθητές με αυτισμό
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να γνωρίζουν το αναλυτικό πρόγραμμα για τον αυτισμό, βασικές ψυχοπαιδαγωγικές αρχές εκπαίδευσης στρατηγικές και εναλλακτικές προσεγγίσεις, δημιουργία κινήτρων, και ενισχυτών
  • Δομημένη Διδασκαλία (TEACCH) (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός η απόκτηση γνώσεων για τις Αρχές της Δομημένης διδασκαλίας
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να διαχειριστούν το περιβάλλον, το πρόγραμμα και τις εργασίες με εφαρμογή της δομημένης προσέγγισης
  • Συμβουλευτική οικογένειας ατόμων με αυτισμό (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός της ενότητας είναι η καθοδήγηση, υποστήριξη και συνεργασία με τους γονείς , τα αδέρφια και άλλα μέλη από το περιβάλλον του ατόμου με αυτισμό
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να παρέχουν στήριξη, πληροφόρηση στους γονείς και να επιτύχουν καλό επίπεδο συνεργασίας με ταμέλη της οικογένειας
  • Κοινωνικές Δεξιότητες, Διαχείριση συμπεριφοράς (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός της ενότητας είναι η απόκτηση γνώσεων για την εφαρμογή προγραμμάτων και τεχνικών με σκοπό την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών με αυτισμό
  • Υποστηρικτική Τεχνολογία για την εκπαίδευση των Ατόμων με Αυτισμό (4 ώρες σύγχρονη τηλεκπαίδευση + ασύγχρονη)
    • Σκοπός της ενότητας είναι η απόκτηση γνώσεων για τα μέσα και το λογισμικό που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση και αυτόνομη διαβίωση ατόμων με αυτισμό
    • Στόχος Διδακτικής Ενότητας : με την ολοκλήρωση της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να γνωρίζουν συσκευές και λογισμικό (hardware και software) κατάλληλες για διδακτικές ενότητες, καλλιέργεια δεξιοτήτων σε ειδικούς τομείς, υποστήριξη σε καθημερινές ανάγκες διαβίωσης.

Οι συμμετέχοντες:

  • Θα αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις
  • Θα εντρυφήσουν σε θέματα εκπαίδευσης, υποστήριξης ατόμων με αυτισμό και των μελών των οικογενειών τους
  • Θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις για την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τη διαχείριση ξεσπασμάτων συμπεριφοράς, την αξιολόγηση των ατόμων με αυτισμό, την εναλλακτική επικοινωνία, την κοινωνική τους συμπερίληψη
  • Θα αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για την αξιοποίηση λογισμικών κι μέσων υποστηρικτικής τεχνολογίας για την καλλιέργεια δεξιοτήτων σε άτομα με αυτισμό.
  • Πρόσβαση στο αναλυτικό πρόγραμμα, προσαρμογή των διδακτικών στόχων αξιοποίηση των εικονικών (virtual) περιβαλλόντων

Οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος είναι:

Στην εξειδίκευση σε θέματα :

  • Εκπαίδευσης
  • Αξιολόγησης
  • Software & Hardware για την Εκπαίδευση Ατόμων με Αυτισμό
  • Επαυξητική Επικοινωνία κι Καλλιέργεια Δεξιοτήτων με τη χρήση μέσων Υποστηρικτικής Τεχνολογίας

Διδακτικοί στόχοι:

  • πρόσβαση στο αναλυτικό πρόγραμμα με τη χρήση μέσων Υποστηρικτική Τεχνολογίας
  • Διαχείρισης ειδικών συμπεριφορών
  • Συμβουλευτικής Γονέων και των άλλων μελών της οικογένειας του ατόμου με αυτισμό

Το πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 420 ώρες οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

  • 32 ώρες εξ αποστάσεως διδασκαλίας με τη μέθοδο της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
  • 388 ώρες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης,που θα περιλαμβάνει την υλοποίηση 4 βιβλιογραφικών και 1 ερευνητικής εργασίας, που θα ολοκληρωθούν σε συνεργασία με τους διδάσκοντες. Η ερευνητική εργασία θα έχει και τη φιλοσοφία της πρακτικής άσκησης, η οποία θα υλοποιηθεί με την επίβλεψη διδάσκοντα.

Με τον όρο Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση εννοούμε τη διδασκαλία σε πραγματικό χρόνο, όπου όμως δεν απαιτείται ο εκπαιδευτής και οι εκπαιδευόμενοι να βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία θα γίνεται με τη μορφή τηλεδιασκέψεων και τη χρήση διαδικτυακής πλατφόρμας. Οι εκπαιδευόμενοι θα συνδέονται μέσω της πλατφόρμας σε μια εικονική τάξη και θα παρακολουθούν διαδικτυακά την παράδοση του μαθήματος από τον εκπαιδευτή. Στην ηλεκτρονική τάξη οι εκπαιδευόμενοι θα βλέπουν και θα ακούν τον εκπαιδευτή σε πραγματικό χρόνο, ενώ παράλληλα θα μπορούν να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο το εκπαιδευτικό υλικό που θα παρουσιάζει ο εκπαιδευτής κατά την εισήγησή του (διαφάνειες, οπτικοακουστικό υλικό κλπ). Σημειώνεται ότι όλες οι τηλεδιασκέψεις θα καταγράφονται και το βίντεο κάθε καταγεγραμμένης τηλεδιάσκεψης θα είναι διαθέσιμο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μετά τη λήξη της τηλεδιάσκεψης, ώστε σε περίπτωση που κάποιος εκπαιδευόμενος δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει κάποιο μάθημα/ τηλεδιάσκεψη σε πραγματικό χρόνο, θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει το βίντεο της καταγεγραμμένης τηλεδιάσκεψης αργότερα. Η πρόσβαση όλων των χρηστών στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα είναι δυνατή κάνοντας χρήση ενός απλού φυλλομετρητή (π.χ. internet explorer, Firefox), από οποιοδήποτε σημείο με πρόσβαση στο διαδίκτυο, χωρίς να απαιτούνται εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις ή κάποια εγκατάσταση λογισμικού στον υπολογιστή τους.

Οι εκπαιδευόμενοι μέσω της πλατφόρμας θα έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό των μαθημάτων ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία με τον καθηγητή μέσω κατάλληλων εργαλείων συνεργατικότητας (χώρος ελεύθερης συζήτησης – forum, ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων – chat).

Ο εκπαιδευόμενος για την απόκτηση του πιστοποιητικού, υποβάλλεται σε αξιολόγηση με εργασία στο τέλος του προγράμματος. Μετά την επιτυχή αξιολόγηση παρέχεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό, διαφορετικά λαμβάνουν Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Οι εισηγητές του προγράμματος είναι μέλη του Διδακτικού και Επιστημονικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και άλλων Πανεπιστημίων καθώς και εξωτερικοί συνεργάτες κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος με πολύχρονη εμπειρία, αλλά και εξειδικευμένη θεωρητική γνώση στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Συντελεστές του Προγράμματος:

Χριστίνα Συριοπούλου – Δελλή Αναπληρώτρια Καθηγήτρια. – Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Ελένη Γκιόλντα Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Μακεδονίας Τεχνολογία στην Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή

Κυριακή Σαρρή Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Μακεδονίας Τεχνολογίας στην Επαγγελματική Κατάρτιση των Αμεα

Μαρία Ζυγοπούλου MSc στις Τεχνολογίες

Στους συμμετέχοντες θα διανεμηθούν σε ηλεκτρονική μορφή:

  • σημειώσεις του διδάσκοντα για κάθε ενότητα,
  • άρθρα του διδάσκοντα σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και συνέδρια για κάθε ενότητα,
  • βιβλιογραφία για κάθε ενότητα (τουλάχιστον 3 άρθρα και 1-2 βιβλία για κάθε ενότητα) στην οποία θα μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσω της βιβλιοθήκης του πανεπιστημίου (υλικό σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή).
  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 295€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • απόδειξη πληρωμής
    • πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ή απολυτήριο λυκείου ή βεβαίωση σπουδών για τους φοιτητές
    • ταυτότητα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Αξιολόγηση & διαγνωστικά τεστ για άτομα με διαταραχή φάσματος αυτισμού (ADOS, ADI–R) & Πρώιμη ανίχνευση διαταραχών αυτιστικού φάσματος σε παιδιά μικρής ηλικίας με την δοκιμασία «ΠΑΙΣ»


👉Βεβαίωση επάρκειας στη χορήγηση της δοκιμασίας «ΠΑΙΣ»
👉 Ένταξη στο μητρώο πιστοποιημένων στη χορήγηση «ΠΑΙΣ» (του Γενικού Νοσοκομείου παίδων Αθηνών Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού)
👉 Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν το βαλιτσάκι με το υλικό για την εφαρμογή της Αναπτυξιακής δοκιμασίας «ΠΑΙΣ»

Η επιμόρφωση «Αξιολόγηση & διαγνωστικά τεστ για άτομα με διαταραχή φάσματος αυτισμού (ADOS, ADI–R) & Πρώιμη ανίχνευση διαταραχών αυτιστικού φάσματος σε παιδιά μικρής ηλικίας με την δοκιμασία «ΠΑΙΣ»» υλοποιείται από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας και είναι διάρκειας 21 ωρών.

Υλοποίηση: Εξ αποστάσεως σύγχρονη τηλεκπαίδευση
Πιστοποιητικό: Χορηγείται από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Επιστημονικά Υπεύθυνη: Χριστίνα Συριοπούλου – Δελλή, Αναπληρώτρια
Καθηγήτρια- Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Εγγραφές έως 23 Σεπτεμβρίου 2021

Έναρξη: 27 Σεπτεμβρίου 2021

Διάρκεια: 21 ώρες

Τιμή: 430€

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε ιατρούς, ψυχολόγους, σε ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για το αντικείμενο.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες σε διαγνωστικά εργαλεία αυτισμού. Η εκπαίδευση και η καλλιέργεια δεξιοτήτων των ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού είναι εξατομικευμένη διαδικασία. Ο καθορισμός διδακτικών στόχων βασίζεται στην αξιολόγηση των δεξιοτήτων και των δυσκολιών καθενός ατόμου. Τα εργαλεία που θα συζητηθούν παρέχουν δυνατότητα ενδελεχούς αξιολόγησης των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού.

Οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος είναι οι επιμορφούμενοι να καταρτιστούν σε εργαλεία αξιολόγησης για διαταραχές φάσματος αυτισμού και να εξοικειωθούν με την πρακτική εφαρμογή τους.

Το πρόγραμμα καλύπτει το φάσμα των κάτωθι θεματικών ενοτήτων:

  • Αξιολόγηση ατόμων με αυτισμό (DSM-5)
  • Συστηματική παρατήρηση ατόμων με αυτισμό
  • Σχεδιασμός ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης
  • Διαγνωστικά εργαλεία ατόμων με αυτισμό (Θεωρητικό μέρος)
  • Διαγνωστικά εργαλεία ατόμων με αυτισμό (Πρακτικό μέρος)
  • Εισαγωγή στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.
  • Βασικές αρχές διάγνωσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος στα παιδιά.
  • Ανίχνευση Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος με τη Δοκιμασία «παĩς».
  • Αναλυτική Παρουσίαση των Τμημάτων της Δοκιμασίας «παĩς» και διαδικασία βαθμολόγησής της.

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

  • Αναλυτική παρουσίαση του σταθμισμένου υλικού της Δοκιμασίας «παĩς».
  • Υποδειγματική χορήγηση της δοκιμασίας «παĩς» σε παιδιά.
  • Επίδειξη εκπαιδευτικών Video. Συζήτηση.
  • Βιωματική Εξάσκηση σε επιλεγμένα περιστατικά και εξάσκηση σε ειδικά “VideoQuiz”. Συζήτηση.
  • Βαθμολόγηση της Δοκιμασίας μέσω ειδικών βίντεο από κάθε επιμορφούμενο ξεχωριστά.
  • Πρακτική εξάσκηση στη βαθμολόγηση της δοκιμασίας «παĩς» ατομικά μέσω ειδικής εφαρμογής σε ηλεκτρονικό υπολογιστή.
  • Αξιολόγηση της δοκιμασίας «παĩς». Συζήτηση.
  • Παραλαβή Βεβαίωσης Επάρκειας στη χορήγηση της δοκιμασίας «παĩς».

Το πρόγραμμα θα διεξάγεται , με τη μέθοδο της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης. Με τον όρο Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση εννοούμε τη διδασκαλία σε πραγματικό χρόνο, όπου όμως δεν απαιτείται ο εκπαιδευτής και οι εκπαιδευόμενοι να βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία θα γίνεται με τη μορφή τηλεδιασκέψεων και τη χρήση διαδικτυακής πλατφόρμας. Οι εκπαιδευόμενοι θα συνδέονται μέσω της πλατφόρμας σε μια εικονική τάξη και θα παρακολουθούν διαδικτυακά την παράδοση του μαθήματος από τον εκπαιδευτή. Στην ηλεκτρονική τάξη οι εκπαιδευόμενοι θα βλέπουν και θα ακούν τον εκπαιδευτή σε πραγματικό χρόνο, ενώ παράλληλα θα μπορούν να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο το εκπαιδευτικό υλικό που θα παρουσιάζει ο εκπαιδευτής κατά την εισήγησή του (διαφάνειες, οπτικοακουστικό υλικό κλπ). Σημειώνεται ότι όλες οι τηλεδιασκέψεις θα καταγράφονται και το βίντεο κάθε καταγεγραμμένης τηλεδιάσκεψης θα είναι διαθέσιμο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μετά τη λήξη της τηλεδιάσκεψης, ώστε σε περίπτωση που κάποιος εκπαιδευόμενος δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει κάποιο μάθημα/ τηλεδιάσκεψη σε πραγματικό χρόνο, θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει το βίντεο της καταγεγραμμένης τηλεδιάσκεψης αργότερα. Η πρόσβαση όλων των χρηστών στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα είναι δυνατή κάνοντας χρήση ενός απλού φυλλομετρητή (π.χ. internet explorer, Firefox), από οποιοδήποτε σημείο με πρόσβαση στο διαδίκτυο, χωρίς να απαιτούνται εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις ή κάποια εγκατάσταση λογισμικού στον υπολογιστή τους.

Οι εισηγητές του προγράμματος είναι μέλη του Διδακτικού και Επιστημονικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και άλλων Πανεπιστημίων καθώς και εξωτερικοί συνεργάτες κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος με πολύχρονη εμπειρία, αλλά και εξειδικευμένη θεωρητική γνώση στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Οι εισηγήτριες του προγράμματος είναι: · Χ. Συριοπούλου – Δελλή Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας . Λ. Ηλιοδρομίτη – Θωμαΐδου, Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Παιδιατρικής ΕΚΠΑ

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 430€ ή την πρώτη δόση
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • απόδειξη πληρωμής
    • πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ή απολυτήριο λυκείου ή βεβαίωση σπουδών για τους φοιτητές
    • ταυτότητα

Α) Γενικές κατηγορίες

Σε κάθε πρόγραμμα ισχύει η παρακάτω εκπτωτική πολιτική εκτός αν ορίζεται διαφορετικά:

  • – Ομάδες εγγραφόμενων: Ορίζεται έκπτωση 25% επί των διδάκτρων σε κάθε εγγραφόμενο μέλος ομάδας τεσσάρων (4) ατόμων και άνω. Η έκπτωση ισχύει με την ταυτόχρονη εγγραφή τεσσάρων ατόμων και δε συνδυάζεται με καμία άλλη έκπτωση.
  • – Εφάπαξ καταβολή: Ισχύει έκπτωση με εφάπαξ καταβολή των διδάκτρων. Έκπτωση 5% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι θα καταβάλουν εφάπαξ τα δίδακτρα προγραμμάτων κόστους άνω των 300€ με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η συγκεκριμένη έκπτωση για την εφάπαξ καταβολή διδάκτρων μπορεί να συνδυαστεί με μία μόνο έκπτωση από τις επόμενες ειδικές κατηγορίες.

Β) Ειδικές κατηγορίες εκπτώσεων

Οι παρακάτω ειδικές κατηγορίες εκπτώσεων ΔΕΝ ισχύουν αθροιστικά.

  • – Έκπτωση 50% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι εργάζονται στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
  • – Έκπτωση 20% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι είναι φοιτητές ή απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχουν ολοκληρώσει κάποιο Πρόγραμμα στο ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο παρελθόν.
  • – Έκπτωση 15% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει κάποιο Πρόγραμμα στο ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο παρελθόν.
  • – Έκπτωση 15% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι είναι φοιτητές ή απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
  • – Έκπτωση 15% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι ανήκουν στην κατηγορία ΑΜΕΑ ή πολυτέκνων.
  • – Έκπτωση 10% επί των διδάκτρων δικαιούνται οι εγγραφόμενοι οι οποίοι είναι άνεργοι, με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας σε ισχύ.

Προκειμένου να τεκμηριώνεται η ισχύς των επιλεγμένων στη φόρμα εγγραφής εκπτώσεων, ο/η εκπαιδευόμενος/η οφείλει να αποστέλλει στο τμήμα διοικητικής υποστήριξης έγκαιρα και στο πρωτότυπο ή σε επικυρωμένο αντίγραφο τα σχετικά δικαιολογητικά, πριν την έναρξη του επιλεχθέντος Προγράμματος. Σε περίπτωση μη έγκαιρης αποστολής ή μη επιβεβαίωσης της εγκυρότητας των υποβληθέντων δικαιολογητικών, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. διατηρεί το δικαίωμα της ανάκλησης της χορηγηθείσας έκπτωσης καθώς και να απαιτήσει την όποια προκύπτουσα χρηματική διαφορά.

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τα ποσοστά των εκπτώσεων και λοιπών προσφορών επί των αρχικών τιμών των διδάκτρων, καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος Κύκλου Σπουδών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι όποιες αλλαγές δεν αφορούν τους/τις ήδη εγγεγραμμένους/νες.


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Ιατρική Ευθύνη και Δεοντολογία


Το εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Ιατρική Ευθύνη και Δεοντολογία διεξάγεται στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. 

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Γίνεται έκπτωση κατόπιν συνεννόησης σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S

 Η επιμόρφωση απευθύνεται σε:

  • Ειδικευμένους ιατρούς όλων των ειδικοτήτων

  • Ειδικευόμενους ιατρούς

  • Εργαζομένους σε μονάδες υγείας

  • Επαγγελματίες υγείας γενικά

  • Φοιτητές ιατρικής

  • Ενεργά στελέχη μονάδων υγείας

  • Άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν στον χώρο της διοίκησης μονάδων υγείας

  • Δικηγόρους και αποφοίτους Νομικής που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα ιατρικής ευθύνης

  • Φοιτητές νομικής που ενδιαφέρονται για το αντικείμενο της ιατρικής ευθύνης

  • Άλλους ενδιαφερόμενους

 Σκοπός της επιμόρφωσης είναι να προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς:

  • Αστική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Ποινική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Πειθαρχική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας και η σημασία του

  • Ενημερωμένη συναίνεση ασθενούς (θεωρία και πράξη)

  • Αυτοπροστασία ιατρών και προετοιμασία τους για αστική ή ποινική δίκη

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 2: Αστική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 3: Ποινική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 4: Η συναίνεση του Ενημερωμένου Ασθενούς
  • Ενότητα 5: Η διαδικασία σε αστικά και ποινικά δικαστήρια- Βασικά διαδικαστικά ζητήματα
  • Ενότητα 6: Η Διαμεσολάβηση ως εναλλακτικός τρόπος επίλυσης διαφορών ανάμεσα σε επαγγελματίες υγείας/φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας και ασθενείς
  • Ενότητα 7: Ασφάλιση αστικής ιατρικής ευθύνης
  • Ενότητα 8: Πειθαρχική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 9: Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας, η σημασία του και οι συνέπειες παραβίασης των διατάξεών του
  • Ενότητα 10: Άλλες περιπτώσεις ευθύνης-Ειδικότερα Ζητήματα
  • Ενότητα 11: Τρέχουσα πραγματικότητα- προληπτικά μέσα προστασίας ιατρού- πρακτικά μέτρα προετοιμασίας αντιδικίας

Η επιμόρφωση περιλαμβάνει:

  • Παρουσιάσεις

  • Πολυμέσα-οπτικοακουστικό υλικό (video)

  • Πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (ακαδημαϊκά άρθρα, papers, ΦΕΚ/νομοθεσία, σημειώσεις συνεδρίων, κεφάλαια νομικών συγγραμμάτων κοκ.)

  • Εργασίες  

Απολυτήριο λυκείου


Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 180€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Θάνος Παναγιώτου γεννήθηκε το 1988 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Αγία Παρασκευή. Το 2006 αποφοίτησε με «Άριστα» (Valedictorian) από το Λύκειο του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος-Pierce College. Το 2011 αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή Αθηνών με βαθμό «Λίαν Καλώς». Το 2011-12 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία στον Στρατό Ξηράς. Το 2012-13 πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ιατρικό Δίκαιο (LL.M. in Medical Law) στο Queen Mary University of London, απ’ όπου αποφοίτησε με βαθμό «Λίαν Καλώς» (High Merit). Η διπλωματική του εργασία με τίτλο «Δικαστική προσβολή των αποφάσεων κατανομής πόρων στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας» έλαβε «Άριστα» (Distinction).

Είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο αντικείμενο της αστικής ιατρικής ευθύνης. Επιπλέον, έχει λάβει υποτροφία Αριστείας από την Επιτροπή Ερευνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Άρθρα του για σύγχρονα ζητήματα ιατρικής ευθύνης έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Δικαίου της Υγείας (European Association of Health Law) με έδρα την Ολλανδία. Είναι Δικηγόρος Αθηνών από το 2014 και ειδικεύεται σε ζητήματα δικαίου της υγείας. Παραδίδει σεμινάρια σε ιατρικές εταιρείες για ζητήματα ιατρικού δικαίου, δεοντολογίας και βιοηθικής και έχει πραγματοποιήσει σχετικές εισηγήσεις σε συνέδρια και θερινά σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Διδάσκει «Business Law» στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-Deree. Έχει διδάξει βασικές αρχές του νομικού συστήματος της Αγγλίας στο πλαίσιο του Διεθνούς Προγράμματος Νομικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου στην Ελλάδα (University of London International Programmes- Bachelor of Laws). Επίσης, έχει διδάξει «Σύγχρονα ζητήματα ιατρικού δικαίου και βιοηθικής» στο Δημοτικό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Αγίας Παρασκευής

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Εξ αποστάσεως σεμινάριο στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας


Το εξ αποστάσεως σεμινάριο στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας διεξάγεται στα ελληνικά  και αντιστοιχεί σε 250 ώρες διδασκαλίας.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί κοινό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το  CE.A.R.S

Γίνεται έκπτωση 10% σε:

  • Ομαδικές εγγραφές, άνω των 5 ατόμων
  • Ανέργους, κατόχους κάρτας ανεργίας
  • Φοιτητές

Σκοπός της επιμόρφωσης είναι να προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς:

  • Σχεδιασμός, προγραμματισμός και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
  • Οικονομική διαχείριση μονάδων υγείας
  • Ηγεσία και λήψη αποφάσεων στις μονάδες υγείας

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε:

  • Εργαζομένους σε μονάδες υγείας
  • Φοιτητές
  • Ενεργά στελέχη μονάδων υγείας
  • Άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν στον χώρο της διοίκησης μονάδων υγείας
  • Οικονομολόγους και αποφοίτους διοίκησης επιχειρήσεων που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα διοίκησης μονάδων υγείας
  • Άλλους ενδιαφερόμενους
  • Ενότητα 1: Το σύστημα υγείας στην Ελλάδα
  • Ενότητα 2: Νομοθετικό Πλαίσιο
  • Ενότητα 3: Ηγεσία και διοίκηση μονάδων υγείας
  • Ενότητα 4: Οικονομική της υγείας
  • Ενότητα 5: Οικονομική αξιολόγηση υπηρεσιών υγείας
  • Ενότητα 6: Τεχνολογία της υγείας
  • Ενότητα 7: Διαδικασία λήψης αποφάσεων
  • Ενότητα 8: Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
  • Ενότητα 9: Κοινωνιολογία της υγείας
Η επιμόρφωση περιλαμβάνει:
  • Παρουσιάσεις
  • Διαλέξεις σε μορφή “book moodle”
  • Πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, σημεώσεις συνεδρίων)
  • Εργασίες  
Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 150€ στον λογαριασμό που δίνεται παρακάτω ή με πιστωτική
  • Σκανάρετε και αποστείλετε την απόδειξη πληρωμής  και το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει) στο seminars@cears.edu.gr
  • Εάν είστε φοιτητής ή άνεργος σκανάρετε και αποστείλετε και την κάρτα ανεργίας σας ή πάσο
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Με Paypal