Το πρόγραμμα «Διαπολιτισμική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση» διεξάγεται εξ αποστάσεως (online), στα ελληνικά και έχει διάρκεια 9 μήνες (450 ώρες)
Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να:
- Περιγράφουν τις βασικές αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
- Διακρίνουν τα διάφορα είδη διγλωσσίας και τα μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας στην εκπαίδευση.
- Γνωρίζουν αποτελεσματικές τεχνικές και πρακτικές διδασκαλίας.
- Εφαρμόζουν αποτελεσματικές πρακτικές διαπολιτισμικής διαχείρισης της ετερότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Ενθαρρυνθούν στη χρήση των κατάλληλων εκπαιδευτικών τεχνικών για τη διδασκαλία των αλλόγλωσσων μαθητών.
- Υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στην ορθή εκπαιδευτική αντιμετώπιση των αλλόγλωσσων μαθητών.
- Σε όσους ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
- Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, βρεφονηπιοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής).
- Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
- Σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ).
- Εννοιολογικές Προσεγγίσεις Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- Η έννοια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης – Δικαίωμα στην εκπαίδευση και στην πολυπολιτισμικότητα
- Στόχοι, αρχές και αξιώματα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
- Η έννοια της ετερότητας – Λόγοι ανάδυσης ενός πολυπολιτισμικού μωσαϊκού
- Ενιαία εκπαίδευση-Συνεκπαίδευση-Συμπερίληψη-Παιδαγωγική της ένταξης
- Μοντέλα Διαχείρισης της Ετερότητας στην Εκπαίδευση
- Η έννοια της κουλτούρας και του πολιτισμού
- Προσεγγίσεις/μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας: αφομοιωτικό μοντέλο, μοντέλο ενσωμάτωσης
- Προσεγγίσεις/μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας: πολυπολιτισμικό μοντέλο, αντιρατσιστικό μοντέλο και διαπολιτισμικό μοντέλο
- Οι βασικές αρχές της διαπολιτισμικής προσέγγισης
- Πρακτικές Διαπολιτισμικής Διαχείρισης της Ετερότητας στην Εκπαίδευση
- Η ετερότητα στο σχολικό περιβάλλον – Ο άξονας της διαπολιτισμικής διάστασης στην εκπαίδευση
- Οι κανόνες της αποτελεσματικής διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
- Διαπολιτισμικές διδακτικές πρακτικές
- Η αξιοποίηση των σχολικών μαθημάτων ως ερέθισμα για την ανάδυση διαφορετικών πολιτισμικών πλαισίων
- Πρακτικές Διαπολιτισμικής Διαχείρισης της Ετερότητας στην Εκπαίδευση
- Η σημασία του ρόλου του εκπαιδευτικού
- Η κοινωνική αλλαγή ως στόχος του σχολείου
- Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα του εκπαιδευτικού
- Σύνδεση σχολείου – οικογένειας – κοινωνίας
- Η Συμβολή της Λογοτεχνίας στη Διαπολιτισμική Διαχείριση της Ετερότητας
- Το διαπολιτισμικό περιεχόμενο της Λογοτεχνίας
- Η συμβολή της Λογοτεχνίας στην ανάπτυξη της προσωπικής κοσμοθεωρίας, στη διαμόρφωση ταυτότητας και στην ανάπτυξη ενσυναίσθησης
- Λογοτεχνία και στερεοτυπικές αναφορές
- Το λογοτεχνικό κείμενο ως τρόπος διερεύνησης του πολιτισμικού περιβάλλοντος
- Σχολική Βία και Πολυπολιτισμικότητα
- Αποσαφήνιση του όρου «σχολικός εκφοβισμός» – Τα κύρια χαρακτηριστικά, τα είδη, οι αιτίες και οι επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού
- Χαρακτηριστικά θύτη και θύματος – Εκφοβισμός και εθνοπολιτισμική ετερότητα
- Πρόληψη και καταπολέμηση του εκφοβισμού
- Στερεότυπα και προκαταλήψεις
- Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων
- Ορισμός της έννοιας της σύγκρουσης και της οργανωσιακής σύγκρουσης
- Διάκριση συγκρούσεων – Αιτίες και επιπτώσεις συγκρούσεων
- Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση των συγκρούσεων
- Στυλ και στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων
- Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας των Κοινωνικών Επιστημών
- Εισαγωγή στις Μεθόδους Κοινωνικής Έρευνας
- Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποσοτικών Ερευνών: Μέθοδοι Δειγματοληψίας, Συλλογής και Ανάλυσης Ερευνητικών Δεδομένων
- Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποιοτικών Ερευνών
- Δεοντολογία Έρευνας και Συγγραφή Επιστημονικών Εργασιών
- Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος
- Απολυτήριο Λυκείου
Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό
Εξ αποστάσεως σεμινάριο στο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποδοχή Πολιτών Τρίτων Χωρών
- Γενικές Πληροφορίες
- Μοριοδότηση
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Δομή
- Μεθοδολογία
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποδοχή Πολιτών Τρίτων Χωρών διεξάγεται εξ αποστάσεως (elearning), στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
- Ο ΟΑΕΔ βάσει της δημόσιας πρόσκλησής του με αριθμό 6/2016 και αριθμό πρωτοκόλλου 50988/23.06.2016 κάλεσε ήδη υποψηφίους να συμμετέχουν σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα σε δήμους και σε υπηρεσίες υποδοχής, άσυλου και διαχείρισης προσφυγικών ροών, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και ο δεύτερος κύκλος προσλήψεων σε όλους τους δήμους της χώρας.
- Επίσης, το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Ν.Π.Ι.Δ που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βάσει της πρόσκλησής του με αριθμό πρωτοκόλλου 3915/192/15.04.2016, κάλεσε δικηγόρους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, φιλολόγους, επόπτες, εργάτες μαγειρείου και διερμηνείς να απασχοληθούν σε «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014.
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με 1 μόριο σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
- Η επιμόρφωση παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016.
- Η επιμόρφωση παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.
Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Προσχολικής Αγωγής), Σχολικούς Συμβούλους, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό, εκπαιδευτικούς σε Διαπολιτισμικά Σχολεία και Σχολεία Ειδικής Αγωγής, Κοινωνιολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, Δικηγόρους. Διερμηνείς και σε όσους επιθυμούν τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων (απόκτηση κατάλληλων γνώσεων, δεξιοτήτων/ικανοτήτων και στάσεων) σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα για το Διεθνές και Εθνικό Νομοθετικό Πλαίσιο Εισόδου, Νόμιμης Παραμονής, Εκπαίδευσης και κυρίως αποτελεσματικής Ενσωμάτωσης Προσφύγων, Μεταναστών, Ασυνόδευτων Ανηλίκων, Πολιτών Τρίτων Χωρών (Π.Τ.Χ.)
Ειδικότερα, η προσέγγιση σύγχρονων αρχών και τεχνικών της επικοινωνιακής μεθόδου διδασκαλίας σε άτομα διαφορετικές επικοινωνιακές, συναισθηματικές και μαθησιακές ανάγκες, ατομικούς ρυθμούς μάθησης, δεξιότητες ή πολιτισμικές αναφορές (θρησκεία, έθιμα, συνήθειες, αξίες κλπ).
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί για να:
- Προώθηση της ενσυναίσθησης απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί
- Κατανόηση των πιθανών προσωπικών επιπτώσεων από το να ανήκεις σε συγκεκριμένες μειονότητες ή πολιτισμικές ομάδες
- να διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα
- να γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
- να αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη μεταξύ μαθητών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης
- να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό, για όλους τους μαθητές διαφορετικών καταβολών
- να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες
Να εξελιχθούν επιστημονικά και να αποκτήσουν ισχυρό εργαλείο στο βιογραφικό και το επιστημονικό τους οπλοστάσιο
- Εννοιολογικό πλαίσιο αναφοράς της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Στερεότυπα και προκαταλήψεις: ορισμοί, λειτουργίες, θεωρίες προέλευσης Διαπολιτισμικότητα – πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων
- Βιωματική μάθηση στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση
- Διεθνή παραδείγματα παιδαγωγικής ανάπτυξης του πολυπολιτισμικού σχολείου
- Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Βασικό (συναφές) Νομοθετικό Πλαίσιο
- Ένταξη και Επανένταξη Μεταναστών
- Ασυνόδευτοι Ανήλικοι (τι ισχύει)
- Πολίτες Τρίτων Χωρών (τι ισχύει)
- Προβλήματα, ανάγκες και προσδοκίες Προσφύγων
- Οδικός Χάρτης για υπαλλήλους-εργαζόμενους σε Δομές Προσφύγων
- Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα και μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
- Μέθοδοι διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
Μέθοδος υλοποίησης
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
Περιλαμβάνει:
- E-books,
- πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό),
- πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα),
- εργασίες-δραστηριότητες,
- βιβλιογραφία-δικτυογραφία
- Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
- Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών
Μεθοδολογία Αξιολόγησης
- Αρχική (κατ αρχήν μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
- Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
- Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 200€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:
Εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Κατάρτιση στην Εκπαίδευση Προσφύγων
- Γενικές Πληροφορίες
- Μοριοδότηση
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Δομή
- Μεθοδολογία
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στην Κατάρτιση στην Εκπαίδευση Προσφύγων διεξάγεται εξ αποστάσεως (online), στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
- Ο ΟΑΕΔ βάσει της δημόσιας πρόσκλησής του με αριθμό 6/2016 και αριθμό πρωτοκόλλου 50988/23.06.2016 κάλεσε ήδη υποψηφίους να συμμετέχουν σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα σε δήμους και σε υπηρεσίες υποδοχής, άσυλου και διαχείρισης προσφυγικών ροών, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και ο δεύτερος κύκλος προσλήψεων σε όλους τους δήμους της χώρας.
- Επίσης, το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Ν.Π.Ι.Δ που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βάσει της πρόσκλησής του με αριθμό πρωτοκόλλου 3915/192/15.04.2016, κάλεσε δικηγόρους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, φιλολόγους, επόπτες, εργάτες μαγειρείου και διερμηνείς να απασχοληθούν σε «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014.
- Η επιμόρφωση μοριοδοτείται σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
- Η επιμόρφωση παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016.
- Η επιμόρφωση παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.
Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Προσχολικής Αγωγής), Σχολικούς Συμβούλους, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό, εκπαιδευτικούς σε Διαπολιτισμικά Σχολεία και Σχολεία Ειδικής Αγωγής, Κοινωνιολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, Δικηγόρους. Διερμηνείς και σε όσους επιθυμούν τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων (απόκτηση κατάλληλων γνώσεων, δεξιοτήτων/ικανοτήτων και στάσεων) σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα για την εκπαίδευση των προσφύγων, λαμβάνοντας υπόψη και αξιοποιώντας επιστημολογικά τις κείμενες διατάξεις και την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου πληθυσμού
Ειδικότερα, η προσέγγιση σύγχρονων αρχών και τεχνικών της επικοινωνιακής μεθόδου διδασκαλίας σε άτομα διαφορετικές επικοινωνιακές, συναισθηματικές και μαθησιακές ανάγκες, ατομικούς ρυθμούς μάθησης, δεξιότητες ή πολιτισμικές αναφορές (θρησκεία, έθιμα, συνήθειες, αξίες κλπ), ώστε να μπορούν αποτελεσματικά να ανταποκριθούν στις πραγματικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες και προσδοκίες.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί για να:
- διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα.
- γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
- αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη μεταξύ μαθητών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης
- σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό, για όλους τους μαθητές διαφορετικών καταβολών
- να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες
- προωθούν την ενσυναίσθηση απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί
- προσεγγίζουν μεθοδολογικά σωστά την διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
- παρέχουν υπηρεσίες στήριξης και συναισθηματικής ενδυνάμωσης των προσφύγων μαθητών και των οικογενειών τους
- εξελιχθούν επιστημονικά και να αποκτήσουν ισχυρό εργαλείο στο βιογραφικό και το επιστημονικό τους οπλοστάσιο
- Εννοιολογικό πλαίσιο αναφοράς της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Βιωματική μάθηση στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση
- Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Χαρακτηριστικά προσφύγων-Ασυνόδευτοι Ανήλικοι και Εκπαίδευση
- Προβλήματα, ανάγκες και προσδοκίες Προσφύγων
- Αποτελεσματικές Πρακτικές Ενσωμάτωσης Προσφύγων
- Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα και μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
- Μέθοδοι διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
- Διδακτικές στρατηγικές για την διδασκαλία της Ελληνικής ως Δ/Ξ γλώσσας
- Σχεδιασμός και υλοποίηση Διαπολιτισμικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
- Διαπολιτισμική Συμβουλευτική
Μέθοδος υλοποίησης
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
Περιλαμβάνει:
- E-books,
- πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό),
- πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα),
- εργασίες-δραστηριότητες,
- βιβλιογραφία-δικτυογραφία
- Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
- Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών
Μεθοδολογία Αξιολόγησης
- Αρχική (κατ αρχήν μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
- Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
- Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 250€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:
Υποστήριξη υποψηφίων σε διαγωνισμούς πρόσληψης στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Η επιμόρφωση διεξάγεται εξ ολοκλήρου στα Ελληνικά εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας του οργανισμού μας.
Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου, ενώ η γνώση μιας από τις γλώσσες εργασίας των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) κρίνεται απαραίτητη.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης
- αποφοίτους Λυκείου και τεχνικών σχολών,
- πτυχιούχους,
- κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών
- κατόχους μεταδιδακτορικών τίτλων και ερευνητές
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να είναι εργαζόμενοι στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άνεργοι από κλάδο.
Η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία για όσους επιθυμούν να εργαστούν στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες, στο Λουξεμβούργο ή σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
- Παρουσίαση των υπηρεσιών της ευρωπαϊκής ένωσης και του εργασιακού καθεστώτος σε αυτές (πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα κλπ.)
- Αναλυτική παρουσίαση των βημάτων από την υποβολή της αίτησης μέχρι την τελική συνέντευξη για κάθε διαδικασία πρόσληψης
- Λεπτομερής ανάλυση της διαδικασίας των γραπτών εξετάσεων που αποτελούν το πρώτο αποφασιστικό βήμα για την τελική πρόσληψη
- Παρουσίαση μεθόδων, τεχνικών και πολλών παραδειγμάτων και ασκήσεων, έτσι ώστε ο υποψήφιος να είναι έτοιμος στις εξετάσεις και να έχει μεγάλες πιθανότητες να περάσει το πρώτο κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας
Κάθε εβδομάδα θα υπάρχει μια παρουσίαση βίντεο και έντυπο υλικό για τους σπουδαστές. Στις ενότητες που θα καλυφθούν θέματα εξετάσεων διαγωνισμών, θα υπάρχει λεπτομερής ανάλυση και επεξήγηση των σωστών απαντήσεων και της προτεινόμενης θεματολογίας. Τέλος κάθε εβδομάδα θα υπάρχει ένα τεστ όπου θα ελέγχονται οι γνώσεις και η πρόοδος των σπουδαστών. Θα χρησιμοποιηθεί επομένως ασύγχρονη μέθοδος εκπαίδευσης αλλά οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα διαρκούς επικοινωνίας με τον καθηγητή μέσω email.
- Απολυτήριο λυκείου
- Άριστη γνώση μιας από τις γλώσσες εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά)
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 400€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Ανοικτές Θέσεις Εργασίας
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
Information Technology Officer / Application Management Services | FG IV | eu-LISA | Strasbourg, France | 04/09/20 | 05/10/20 | Open |
Assistant to scientific committees and meetings | FG III | EMA | Amsterdam, The Netherlands | 14/09/20 | 05/10/20 | Open |
Assistant to Human and Veterinary Medicines Procedures | FG III | EMA | Amsterdam, The Netherlands | 14/09/20 | 05/10/20 | Open |
Senior Assistant in the Legal and Procurement Unit | FG IV | FRONTEX | Warsaw, Poland | 07/09/20 | 07/10/20 | Open |
Budget/Contract Management Assistant | FG III | EUROJUST | The Hague, Netherlands | 09/09/20 | 08/10/20 | Open |
Financial Assistant | FG III | EMA | Amsterdam, The Netherlands | 22/09/20 | 13/10/20 | Open |
Quality Management Assistant | FG III | ACER | Ljubljana | 18/09/20 | 18/10/20 | Open |
Senior Assistant Document and Record Management Systems | FG IV | FRONTEX | Warsaw, Poland | 16/09/20 | 19/10/20 | Open |
Research Support Officer: Data Management | FG IV | EUROFOUND | Dublin, Ireland | 23/09/20 | 20/10/20 | Open |
Procurement and Grants Officer | FG IV | GSA | Prague | 22/09/20 | 20/10/20 | Open |
Budget Finance and Procurement Assistant | FG III | EPPO | Luxembourg | 21/09/20 | 22/10/20 | Open |
Project Officer for Technical Assistance to ENP Partner Countries | FG IV | EMSA | Lisbon | 24/09/20 | 22/10/20 | Open |
Senior Project Officer | FG IV | CEPOL | Budapest, Hungary | 25/09/20 | 25/10/20 | Open |
CISE ICT Security Expert | FG IV | EMSA | Lisbon | 25/09/20 | 26/10/20 | Open |
CISE Application Architect | FG IV | EMSA | Lisbon | 25/09/20 | 26/10/20 | Open |
CISE Administrative and Financial Officer | FG III | EMSA | Lisbon | 25/09/20 | 26/10/20 | Open |
Document management specialist | FG IV | CEDEFOP | Cedefop Thessaloniki Greece | 28/09/20 | 03/11/20 | Open |
IT Data Protection Assistant | eu-LISA | Strasbourg, France | 29/09/20 | 20/11/20 | Open |
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
Policy Expert | EBA | Paris, France | 20/08/20 | 05/10/20 | Open | |
Seconded National Expert Technical Assistance and Capacity Building Unit | FRA | Vienna | 18/09/20 | 16/10/20 | Open | |
Seconded National Expert Research and Data Unit | FRA | Vienna | 18/09/20 | 16/10/20 | Open | |
Project Officer Support to EU Operations | AD11 | EDA | Brussels (BELGIUM) | 03/07/20 | 30/10/20 | Open |
Project Officer Fixed Wing | AD11 | EDA | Brussels (BELGIUM) | 03/07/20 | 30/10/20 | Open |
Project Officer Maritime Capabilities | AD11 | EDA | Brussels (BELGIUM) | 03/07/20 | 30/10/20 | Open |
Open call: SECONDED NATIONAL EXPERTS | GSA | Prague, Czech Republic | 25/06/19 | 25/06/21 | Open | |
Seconded National Experts SNEs | ENISA | Athens, Greece | 06/05/20 | 30/04/22 | Open |
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
Expert Data flow management | AD7 | EEA | Copenhagen | 03/09/20 | 07/10/20 | Open |
Document and Record Management Officer | AD8 | FRONTEX | Warsaw, Poland | 07/09/20 | 07/10/20 | Open |
IT Architect | AD7 | EUROJUST | The Hague, Netherlands | 09/09/20 | 08/10/20 | Open |
Training Officer | AD7 | FRONTEX | Warsaw, Poland | 11/09/20 | 09/10/20 | Open |
Policy and Communication Adviser for European Institutional Relations | AD8 | EMSA | Lisbon | 14/09/20 | 12/10/20 | Open |
Policy Officer for Coastguard Cooperation | AD6 | EMSA | Lisbon | 15/09/20 | 13/10/20 | Open |
Senior Officer Budget Planning and Management | AD8 | FRONTEX | Warsaw, Poland | 17/09/20 | 19/10/20 | Open |
Project Officer for Training and Capacity Building | AD6 | EMSA | Lisbon | 18/09/20 | 19/10/20 | Open |
ICT Security Officer | AD6 | EUROJUST | The Hague, Netherlands | 25/09/20 | 19/10/20 | Open |
Information Assurance Officer | AD7 | GSA | Prague | 22/09/20 | 20/10/20 | Open |
Communication Assistant | AST3 | eu-LISA | Tallinn, EE | 23/09/20 | 21/10/20 | Open |
System Engineer | AD7 | GSA | Prague | 24/09/20 | 22/10/20 | Open |
Information Systems Expert and Project manager | AD5 | CEDEFOP | Cedefop Thessaloniki Greece | 28/09/20 | 23/10/20 | Open |
Project Officer for Visits and Inspections | AD6 | EMSA | Lisbon | 02/10/20 | 03/11/20 | Open |
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
TRAINEESHIP general profile | EIOPA | Frankfurt am Main, Germany | 11/09/20 | 25/10/20 | Open | |
Traineeships with Administrative profiles | EBA | Paris, France | 08/05/20 | 07/05/21 | Open | |
Open Call for Trainees | ACER | Ljubljana, Slovenia | 02/05/19 | 02/05/ |
Ενδιαφέροντα Άρθρα
Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Στόχοι και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση διεξάγεται εξ αποστάσεως (elearning), στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
- Εκπαιδευτικους όλων των ειδικοτήτων
- Κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους, διερμηνείς και επαγγελματίες υγείας
- Μέλη ΜΚΟ, νοσηλευτές, νομικούς
- Οσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε εκπαιδευτικές μονάδες και πολυπολιτισμικές δομές
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί:
- Προώθηση της ενσυναίσθησης απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί
- Κατανόηση των πιθανών προσωπικών επιπτώσεων από το να ανήκεις σε συγκεκριμένες μειονότητες ή πολιτισμικές ομάδες
- να διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα.
- να γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
- να αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη μεταξύ μαθητών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης
- να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό, για όλους τους μαθητές διαφορετικών καταβολών
- να παράγουν νέα γνώση, να στοχάζονται κριτικά και να προσφέρουν μέσω της ανατροφοδότησης της διδασκαλίας τους στο γνωστικό πεδίο
- να συμμετέχουν σε κοινότητες μάθησης, ηλεκτρονικά περιβάλλοντα και να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών.
- να διακρίνουν βάσει επιστημονικών κριτηρίων την ποιότητα των προσφερόμενων πηγών και υλικών και να χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τύπους διδασκαλίας και αξιολόγησης.
- να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες
- Εννοιολογικό πλαίσιο αναφοράς της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- Η εισαγωγή της διαπολιτισμικής διάστασης στην αρχική εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Βιωματική μάθηση στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση
- Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό χώρο
- Βασικές αρχές εφαρμογής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- Διεθνή παραδείγματα παιδαγωγικής ανάπτυξης του πολυπολιτισμικού σχολείου
- Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
- Συγκριτικά αποτελέσματα, θεωρητικές προσεγγίσεις και ερμηνείες
- Στερεότυπα και προκαταλήψεις: ορισμοί, λειτουργίες, θεωρίες προέλευσης
- Διαπολιτισμικότητα – πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων
- Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα και μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
- Μέθοδοι διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: E-book, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες, ισχύουσα νομοθεσία) και συνεχή ανατροφοδότηση εκ μέρους του ακαδημαϊκού υπευθύνου.
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 250€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Στόχοι και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας διεξάγεται εξ αποστάσεως (online), στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και η καλλιέργεια και ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων τους.
Ειδικότερα, η προσέγγιση σύγχρονων αρχών και τεχνικών της επικοινωνιακής μεθόδου διδασκαλίας σε άτομα διαφορετικές επικοινωνιακές, συναισθηματικές και μαθησιακές ανάγκες, ατομικούς ρυθμούς μάθησης, δεξιότητες ή πολιτισμικές αναφορές (θρησκεία, έθιμα, συνήθειες, αξίες κλπ).
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί:
- να διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα
- να γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας είτε συμβατικά είτε εξ αποστάσεως
- να αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
- να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό
- να εργάζονται επιστημονικά με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες, τα σχετικά Αναλυτικά Προγράμματα και τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες
- να λειτουργούν ως ένας νέος τύπος φιλολόγου, πλήρως καταρτισμένοι ως προς τα γενικά και ειδικά ζητήματα διδασκαλίας
- να παράγουν νέα γνώση, να στοχάζονται κριτικά και να προσφέρουν μέσω της ανατροφοδότησης της διδασκαλίας τους στο γνωστικό πεδίο
- να συμμετέχουν σε κοινότητες μάθησης, ηλεκτρονικά περιβάλλοντα και να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών
- να διακρίνουν βάσει επιστημονικών κριτηρίων την ποιότητα των προσφερόμενων πηγών και υλικών και να χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τύπους διδασκαλίας και αξιολόγησης
- να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες
- Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής γλώσσας
- Όψεις της γλώσσας
- Διδασκαλία των δεξιοτήτων στην εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης
- Διδασκαλία γραμματικής, λεξιλογίου και προφοράς
- Σχεδιασμός και διαχείριση μαθήματος
- Θέματα αξιολόγησης
- Διγλωσσία
- Πολιτισμοί και Σχολείο
- Διαπολιτισμική εκπαίδευση
- Επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών
Τo σεμινάριο στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας περιλαμβάνει πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: E–book, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες, ισχύουσα νομοθεσία) και συνεχή ανατροφοδότηση εκ μέρους του ακαδημαϊκού υπευθύνου.
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 250€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Παγκοσμιοποίηση και Μετανάστευση | Η περίπτωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στην Παγκοσμιοποίηση και Μετανάστευση: Η περίπτωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S
Η επιμόρφωση απευθύνεται σε φοιτητές και απόφοιτους κοινωνικών και πολιτικών επιστημών που θέλουν να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή και γνώση με το συγκεκριμένο αντικείμενο
Ενότητες
- Εισαγωγικές έννοιες :
- Βασικά γνωρίσματα της Παγκοσμιοποίησης
- Η Ευρωπαϊκή Ένωση ως μέρος της Παγκοσμιοποίησης
- Σύγχρονες θεωρίες σχετικά με την Παγκόσμια Μετανάστευση
- Τα μεταναστευτικά ρεύματα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά την πρώτη περίοδο της Παγκοσμιοποίησης
- Τα πρώτα μαζικά μεταναστευτικά ρεύματα από την Ανατολική Ευρώπη
- Η ενσωμάτωση της Ανατολικής Ευρώπης στην Ε.Ε
- Αποτελέσματα και συνέπειες.
- Ευρωπαϊκή Ένωση, Παγκοσμιοποίηση και Μετανάστευση στον 21ο αιώνα
- Η θέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην περιφέρεια της
- Αιτίες επιλογής της Ε.Ε ως μεταναστευτικού προορισμού
- Προβληματισμοί σχετικά με τα νέα ρεύματα μετανάστευσης
- Η σημερινή διάρθρωση και κατάσταση της Ε.Ε
- Τα προβλήματα της Ε.Ε λόγω της οικονομικής κρίσης
- Η Ευρωπαϊκή Ενοποίηση
- Η Ε.Ε ως «χώρα υποδοχής» της Μετανάστευσης
- Πιθανότητες σχετικά με το μέλλον της Ε.Ε σε σχέση με την Μετανάστευση
- Πιθανές επιπτώσεις της Μετανάστευσης στην Ευρωπαϊκή Ενοποίηση
- Σχέση Μετανάστευσης και μελλοντικής Ομοσπονδοποίησης
- Συμπερασματικές προσεγγίσεις
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 100€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής ή το ID πληρωμής της paypal
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα