Ιατρική Ευθύνη και Δεοντολογία


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. 

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Γίνεται έκπτωση κατόπιν συνεννόησης σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University

 Η επιμόρφωση απευθύνεται σε:

  • Ειδικευμένους ιατρούς όλων των ειδικοτήτων

  • Ειδικευόμενους ιατρούς

  • Εργαζομένους σε μονάδες υγείας

  • Επαγγελματίες υγείας γενικά

  • Φοιτητές ιατρικής

  • Ενεργά στελέχη μονάδων υγείας

  • Άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν στον χώρο της διοίκησης μονάδων υγείας

  • Δικηγόρους και αποφοίτους Νομικής που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα ιατρικής ευθύνης

  • Φοιτητές νομικής που ενδιαφέρονται για το αντικείμενο της ιατρικής ευθύνης

  • Άλλους ενδιαφερόμενους

 Σκοπός της επιμόρφωσης είναι να προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς:

  • Αστική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Ποινική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Πειθαρχική ιατρική ευθύνη (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)

  • Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας και η σημασία του

  • Ενημερωμένη συναίνεση ασθενούς (θεωρία και πράξη)

  • Αυτοπροστασία ιατρών και προετοιμασία τους για αστική ή ποινική δίκη

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 2: Αστική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 3: Ποινική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 4: Η συναίνεση του Ενημερωμένου Ασθενούς
  • Ενότητα 5: Η διαδικασία σε αστικά και ποινικά δικαστήρια- Βασικά διαδικαστικά ζητήματα
  • Ενότητα 6: Η Διαμεσολάβηση ως εναλλακτικός τρόπος επίλυσης διαφορών ανάμεσα σε επαγγελματίες υγείας/φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας και ασθενείς
  • Ενότητα 7: Ασφάλιση αστικής ιατρικής ευθύνης
  • Ενότητα 8: Πειθαρχική Ιατρική Ευθύνη
  • Ενότητα 9: Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας, η σημασία του και οι συνέπειες παραβίασης των διατάξεών του
  • Ενότητα 10: Άλλες περιπτώσεις ευθύνης-Ειδικότερα Ζητήματα
  • Ενότητα 11: Τρέχουσα πραγματικότητα- προληπτικά μέσα προστασίας ιατρού- πρακτικά μέτρα προετοιμασίας αντιδικίας

Η επιμόρφωση περιλαμβάνει:

  • Παρουσιάσεις

  • Πολυμέσα-οπτικοακουστικό υλικό (video)

  • Πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (ακαδημαϊκά άρθρα, papers, ΦΕΚ/νομοθεσία, σημειώσεις συνεδρίων, κεφάλαια νομικών συγγραμμάτων κοκ.)

  • Εργασίες  

Απολυτήριο λυκείου


Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 180€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Θάνος Παναγιώτου γεννήθηκε το 1988 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Αγία Παρασκευή. Το 2006 αποφοίτησε με «Άριστα» (Valedictorian) από το Λύκειο του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος-Pierce College. Το 2011 αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή Αθηνών με βαθμό «Λίαν Καλώς». Το 2011-12 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία στον Στρατό Ξηράς. Το 2012-13 πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ιατρικό Δίκαιο (LL.M. in Medical Law) στο Queen Mary University of London, απ’ όπου αποφοίτησε με βαθμό «Λίαν Καλώς» (High Merit). Η διπλωματική του εργασία με τίτλο «Δικαστική προσβολή των αποφάσεων κατανομής πόρων στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας» έλαβε «Άριστα» (Distinction).

Είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο αντικείμενο της αστικής ιατρικής ευθύνης. Επιπλέον, έχει λάβει υποτροφία Αριστείας από την Επιτροπή Ερευνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Άρθρα του για σύγχρονα ζητήματα ιατρικής ευθύνης έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Δικαίου της Υγείας (European Association of Health Law) με έδρα την Ολλανδία. Είναι Δικηγόρος Αθηνών από το 2014 και ειδικεύεται σε ζητήματα δικαίου της υγείας. Παραδίδει σεμινάρια σε ιατρικές εταιρείες για ζητήματα ιατρικού δικαίου, δεοντολογίας και βιοηθικής και έχει πραγματοποιήσει σχετικές εισηγήσεις σε συνέδρια και θερινά σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Διδάσκει «Business Law» στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-Deree. Έχει διδάξει βασικές αρχές του νομικού συστήματος της Αγγλίας στο πλαίσιο του Διεθνούς Προγράμματος Νομικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου στην Ελλάδα (University of London International Programmes- Bachelor of Laws). Επίσης, έχει διδάξει «Σύγχρονα ζητήματα ιατρικού δικαίου και βιοηθικής» στο Δημοτικό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Αγίας Παρασκευής

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Τουριστική και ξενοδοχειακή νομοθεσία


Μοριοδότηση επιμόρφωσης
Η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού, ενώ παράλληλα απευθύνεται στα ξενοδοχεία που επιθυμούν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους σε θέματα τουρισμού και ασφάλειας. Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 300 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Γίνεται έκπτωση κατόπιν συνεννόησης σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί:

  • πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University
  • συνοδευτικό έντυπο europass

Η επιμόρφωση απευθύνεται μόνιμους, εποχικούς αλλά και τους μαθητευόμενους ξενοδοχοϋπαλλήλους καθώς και σε όσους μελλοντικά θα αιτηθούν θέση εργασίας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση και επιθυμούν να παρουσιάσουν ένα επιπλέον προσόν.

Εξάλλου, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια. Παράλληλα, η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού. και οδηγεί στην απόκτηση βεβαίωσης – πιστοποίησης παρακολούθησης ειδικευμένης επιμόρφωσης.

Η διάρκειά του προγράμματος είναι 300 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 300 ώρες περιλαμβάνουν το χρόνο μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, χρόνο για αναστοχασμό πάνω στο υλικό, το χρόνο μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.
Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία της τουριστικής και ξενοδοχειακής νομοθεσίας.

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • 1η ενότητα: Εισαγωγικές έννοιες στον Τουρισμό.
  • 2η ενότητα: Η δυναμική του τουριστικού κλάδου.
  • 3η ενότητα: Τουριστική ορολογία – εισαγωγή στην τουριστική νομοθεσία – παρουσίαση πύλης τουριστικής νομοθεσίας.
  • 4η ενότητα: Νομοθεσία τουριστικών καταλυμάτων.
  • 5η ενότητα: Νομοθεσία τουριστικών γραφείων.
  • 6η ενότητα: Το επάγγελμα του ξεναγού.
  • 7η ενότητα: Δικαιώματα και υποχρεώσεις του τουρίστα / καταναλωτή.
  • 8η ενότητα: Ηθικές αρχές και δεοντολογία στον τουρισμό.
  • 9η ενότητα: Ασφάλεια στα ξενοδοχεία.

Extra Παροχές

  • Σημειώσεις του Εισηγητή
  • Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος:
Γεώργιος Χούρης (M.Sc., Med.) εκπαιδευτής σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης

Απολυτήριο λυκείου


Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Που μοριοδοτείται το σεμινάριο;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 200€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Γεώργιος Χούρης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων στις ειδικότητες Τουρισμού και Marketing. Είναι απόφοιτος των τμημάτων «Εμπορίας και Διαφήμισης» (Marketing) και «Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων», κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στη «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ε.Α.Π., μέλος επιστημονικών ενώσεων, ενώ εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Παράλληλα με την εκπαιδευτική δράση σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, έχει ασχοληθεί με την πιστοποίηση προσόντων και την παροχή συμβουλών τουριστικής ανάπτυξης. Ο συνδυασμός επαγγελματικής πορείας, ακαδημαϊκής μόρφωσης, διδακτικής εμπειρίας αλλά και συνεχούς εξειδίκευσης στους τομείς Marketing, Τουρισμού και Εκπαίδευσης Ενηλίκων, συνθέτει ένα ανταγωνιστικό προφίλ σύγχρονου εκπαιδευτή ικανού να μεταλαμπαδεύσει γνώσεις και δεξιότητες σε ενήλικες εκπαιδευόμενους.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποδοχή Πολιτών Τρίτων Χωρών


Tips

To Επιμορφωτικό Πρόγραμμα μοριοδοτείται τόσο για εργασία στα Ευρωπαϊκά Σχολεία, όσο και σε Δομές Προσφύγων, Ζητούντων Άσυλο και για την εκπαίδευση Πολιτών Τρίτων Χωρών.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

  • Ο ΟΑΕΔ βάσει της δημόσιας πρόσκλησής του με αριθμό 6/2016 και αριθμό πρωτοκόλλου 50988/23.06.2016 κάλεσε ήδη υποψηφίους να συμμετέχουν σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα σε δήμους και σε υπηρεσίες υποδοχής, άσυλου και διαχείρισης προσφυγικών ροών, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και ο δεύτερος κύκλος προσλήψεων σε όλους τους δήμους της χώρας.
  • Επίσης, το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Ν.Π.Ι.Δ που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βάσει της πρόσκλησής του με αριθμό πρωτοκόλλου 3915/192/15.04.2016, κάλεσε δικηγόρους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, φιλολόγους, επόπτες, εργάτες μαγειρείου και διερμηνείς να απασχοληθούν σε «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014.
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με 1 μόριο σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
  • Η επιμόρφωση παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016.
  • Η επιμόρφωση παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.

Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Προσχολικής Αγωγής), Σχολικούς Συμβούλους, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό, εκπαιδευτικούς σε Διαπολιτισμικά Σχολεία και Σχολεία Ειδικής Αγωγής, Κοινωνιολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, Δικηγόρους. Διερμηνείς και σε όσους επιθυμούν τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».

Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων (απόκτηση κατάλληλων γνώσεων, δεξιοτήτων/ικανοτήτων και στάσεων) σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα για το Διεθνές και Εθνικό Νομοθετικό Πλαίσιο Εισόδου, Νόμιμης Παραμονής, Εκπαίδευσης και κυρίως αποτελεσματικής Ενσωμάτωσης Προσφύγων, Μεταναστών, Ασυνόδευτων Ανηλίκων, Πολιτών Τρίτων Χωρών (Π.Τ.Χ.)

Ειδικότερα, η προσέγγιση σύγχρονων αρχών και τεχνικών της επικοινωνιακής μεθόδου διδασκαλίας σε άτομα διαφορετικές επικοινωνιακές, συναισθηματικές και μαθησιακές ανάγκες, ατομικούς ρυθμούς μάθησης, δεξιότητες ή πολιτισμικές αναφορές (θρησκεία, έθιμα, συνήθειες, αξίες κλπ).

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί για να:

  • Προώθηση της ενσυναίσθησης απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί
  • Κατανόηση των πιθανών προσωπικών επιπτώσεων από το να ανήκεις σε συγκεκριμένες μειονότητες ή πολιτισμικές ομάδες
  • να διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα
  • να γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
  • να αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη μεταξύ μαθητών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης
  • να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό, για όλους τους μαθητές διαφορετικών καταβολών
  • να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες
    Να εξελιχθούν επιστημονικά και να αποκτήσουν ισχυρό εργαλείο στο βιογραφικό και το επιστημονικό τους οπλοστάσιο
  • Εννοιολογικό πλαίσιο αναφοράς της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία
  • Στερεότυπα και προκαταλήψεις: ορισμοί, λειτουργίες, θεωρίες προέλευσης Διαπολιτισμικότητα – πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων
  • Βιωματική μάθηση στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση
  • Διεθνή παραδείγματα παιδαγωγικής ανάπτυξης του πολυπολιτισμικού σχολείου
  • Ανθρώπινα Δικαιώματα
  • Βασικό (συναφές) Νομοθετικό Πλαίσιο
  • Ένταξη και Επανένταξη Μεταναστών
  • Ασυνόδευτοι Ανήλικοι (τι ισχύει)
  • Πολίτες Τρίτων Χωρών (τι ισχύει)
  • Προβλήματα, ανάγκες και προσδοκίες Προσφύγων
  • Οδικός Χάρτης για υπαλλήλους-εργαζόμενους σε Δομές Προσφύγων
  • Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα και μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
  • Μέθοδοι διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

Μέθοδος υλοποίησης

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.

Περιλαμβάνει:

  • E-books,
  • πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό),
  • πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα),
  • εργασίες-δραστηριότητες,
  • βιβλιογραφία-δικτυογραφία
  • Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
  • Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

  • Αρχική (κατ αρχήν μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).
Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 200€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills