Εκπαίδευση Στελεχών για την επάνδρωση Ανθρωπιστικών οργανισμών


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Η στελέχωση και κυρίως η άσκηση ηγεσίας σε ανθρωπιστικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αποτελεί θεμελιώδες επαγγελματικό εγχείρημα , που δεν επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, εάν δεν συνεπικουρείται από εύρος γνώσεων, δεξιοτήτων και κατάρτισης, στοιχεία απαραίτητα για την αποτελεσματικότητας της αρωγής και της άμεσης παρέμβασης.. Τα κίνητρα αλλά και η προαίρεση τις περισσότερες φορές δεν αρκούν, εφόσον το υποψήφιο ηγετικό στέλεχος δεν εκπαιδευτεί σε ένα σύνολο ποικίλων ψυχογνωστικών και κοινωνικών πεδίων που εμπεριέχουν διαχείριση πολύπλοκων συγκρουσιακών καταστάσεων, άμεση ψυχολογική συνδρομή, αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης χωρίς επαρκείς πόρους,.

Το συγκεκριμένο εξειδικευμένο πρόγγραμα ενισχύει τις συνολικές δεξιότητες υποψηφίων με σκοπό την ανάληψη πρωτοβουλιών, θέσεων και projects σε φορείς, οργανισμούς, εταιρίες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται

  • Στο σύνολο των εργαζομένων, επαγγελματικών, στελεχών που ενδιαφέρονται να απασχοληθούν σε διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς παροχής ανθρωπιστικής μέριμνας, , αντιμετώπισης κρίσεων
  • Σε επαγγελματίες κοινωνικών εταίρων, σωματείων, ΜΚΟ, αλλά και σε δομές κοινωνικής, εκπαιδευτικής, ανθρωπιστικής μέριμνας και πολιτικής
  • Σε αποφοίτους ΑΕΙ, ΤΕΙ της ημεδαπής και αλλοδαπής
  • Σε αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Σε κατηγορίες επαγγελματιών που δύνανται να εργαστούν σε παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, υγείας, κοινωνικής πολιτικής, περιβάλλοντος

Θεματικές Ενότητες

  • ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • Δυναμική της ομάδας-Διαχείριση Κρίσεων
    • Εκπαίδευση στη λήψη αποφάσεων
    • Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων—Ανάδειξη πολιτισμικής ετερότητας
    • Δημιουργία ηγετικού προφίλ-κανόνες δεοντολογίας-Πρωτόκολλα λειτουργίας και ενημέρωσης
    • Επικοινωνιακή στρατηγική, επιρροή κοινής γνώμης και ΜΜΕ σύνταξη Δελτίων Τύπου, τρόποι κινητοποίησης κοινωνιών
    • Ανάπτυξη μεθοδολογίας αντιμετώπισης κινδύνων-Συνεντεύξεις τύπου
  • ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

    • Κοινωνιολογικό-Διαπολιτισμικό-εκπαιδευτικό πλαίσιο

    • Δικαίωμα στην Υγεία, εκπαίδευση, ΔΒΜ

    • Συντονισμών δράσεων ΕΚΟ/ΑΜΕΑ

    • Υλοποίηση προγραμμάτων αναφορικώς πληθυσμιακών και κοινωνικών μειονοτήτων

    • Φτώχεια-κοινωνικώς αποκλεισμός στην Ελλάδα. Παρουσίαση πολιτικών καταπολέμησης κοινωνικής περιθωριοποίησης

    • Πολιτισμική παρακμή στην Ελλάδα. Τάσεις, προκλήσεις και πολιτικές κοινωνικής προστασίας

    • Ανάπτυξη δικτύου συμβουλευτικών υποστηρικτικών υπηρεσιών

    • Διεθνείς συνεργασίες

  • ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    • Διαχείριση χρόνου και εργασιακού άγχους για ζητήματα που σχετίζονται της με την παγκοσμιοποίηση και τη μετανάστευση

    • Διασάφηση όρων από τη νομική και κοινωνιολογική σκοπιά

    • Ενίσχυση δεξιοτήτων διαπολιτισμικής και πολυπολιτισμικής διαμεσολάβησης

    • Αντιμετώπιση προβλημάτων και στερεότυπων αντιλήψεων

    • Υποκίνηση. Ο συμβουλευτικός ρόλος του ηγέτη και η ικανότητα διοίκησης και ιεράρχησης

    • Το μεταναστευτικό φαινόμενο ως εφαλτήριο διεύρυνσης εποπτικών καο οργανωτικών δεξιοτήτων

    • Η έννοια της σύγκρουσης –Τυπολογία και διαχείρισης. Η δομική ισχύς

    • Αρχές αποτελεσματικής λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη, ανατροφοδότηση

Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 250€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Κατάρτιση στην Εκπαίδευση Προσφύγων


Tips

To Επιμορφωτικό Πρόγραμμα μοριοδοτείται τόσο για εργασία στα Ευρωπαϊκά Σχολεία, όσο και σε Δομές Προσφύγων, Ζητούντων Άσυλο και για την εκπαίδευση Πολιτών Τρίτων Χωρών.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

  • Ο ΟΑΕΔ βάσει της δημόσιας πρόσκλησής του με αριθμό 6/2016 και αριθμό πρωτοκόλλου 50988/23.06.2016 κάλεσε ήδη υποψηφίους να συμμετέχουν σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα σε δήμους και σε υπηρεσίες υποδοχής, άσυλου και διαχείρισης προσφυγικών ροών, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και ο δεύτερος κύκλος προσλήψεων σε όλους τους δήμους της χώρας.
  • Επίσης, το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Ν.Π.Ι.Δ που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βάσει της πρόσκλησής του με αριθμό πρωτοκόλλου 3915/192/15.04.2016, κάλεσε δικηγόρους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, φιλολόγους, επόπτες, εργάτες μαγειρείου και διερμηνείς να απασχοληθούν σε «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014.
  • Η επιμόρφωση μοριοδοτείται σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
  • Η επιμόρφωση παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016.
  • Η επιμόρφωση παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.

Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Προσχολικής Αγωγής), Σχολικούς Συμβούλους, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό, εκπαιδευτικούς σε Διαπολιτισμικά Σχολεία και Σχολεία Ειδικής Αγωγής, Κοινωνιολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, Δικηγόρους. Διερμηνείς και σε όσους επιθυμούν τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».

Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων (απόκτηση κατάλληλων γνώσεων, δεξιοτήτων/ικανοτήτων και στάσεων) σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα για την εκπαίδευση των προσφύγων, λαμβάνοντας υπόψη και αξιοποιώντας επιστημολογικά τις κείμενες διατάξεις και την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου πληθυσμού

Ειδικότερα, η προσέγγιση σύγχρονων αρχών και τεχνικών της επικοινωνιακής μεθόδου διδασκαλίας σε άτομα διαφορετικές επικοινωνιακές, συναισθηματικές και μαθησιακές ανάγκες, ατομικούς ρυθμούς μάθησης, δεξιότητες ή πολιτισμικές αναφορές (θρησκεία, έθιμα, συνήθειες, αξίες κλπ), ώστε να μπορούν αποτελεσματικά να ανταποκριθούν στις πραγματικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες και προσδοκίες.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί για να:

  • διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα.
  • γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
  • αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη μεταξύ μαθητών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης
  • σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό, για όλους τους μαθητές διαφορετικών καταβολών
  • να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες
  • προωθούν την ενσυναίσθηση απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί
  • προσεγγίζουν μεθοδολογικά σωστά την διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
  • παρέχουν υπηρεσίες στήριξης και συναισθηματικής ενδυνάμωσης των προσφύγων μαθητών και των οικογενειών τους
  • εξελιχθούν επιστημονικά και να αποκτήσουν ισχυρό εργαλείο στο βιογραφικό και το επιστημονικό τους οπλοστάσιο
  • Εννοιολογικό πλαίσιο αναφοράς της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία
  • Βιωματική μάθηση στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση
  • Ανθρώπινα Δικαιώματα
  • Χαρακτηριστικά προσφύγων-Ασυνόδευτοι Ανήλικοι και Εκπαίδευση
  • Προβλήματα, ανάγκες και προσδοκίες Προσφύγων
  • Αποτελεσματικές Πρακτικές Ενσωμάτωσης Προσφύγων
  • Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα και μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
  • Μέθοδοι διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
  • Διδακτικές στρατηγικές για την διδασκαλία της Ελληνικής ως Δ/Ξ γλώσσας
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση Διαπολιτισμικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
  • Διαπολιτισμική Συμβουλευτική

Μέθοδος υλοποίησης

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.

Περιλαμβάνει:

  • E-books,
  • πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό),
  • πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα),
  • εργασίες-δραστηριότητες,
  • βιβλιογραφία-δικτυογραφία
  • Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
  • Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

  • Αρχική (κατ αρχήν μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).
Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 250€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Με Paypal

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills

Υποστήριξη υποψηφίων σε διαγωνισμούς πρόσληψης στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης


Κάθε χρόνο οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσλαμβάνουν χιλιάδες νέους υπαλλήλους σε όλους τους τομείς και από όλα τα κράτη μέλη. Οι διαγωνιστικές διαδικασίες είναι περίπλοκες και ο ανταγωνισμός πολύ μεγάλος. Το όφελος όμως για όσους προσλαμβάνονται είναι μια υπέροχη εργασία με άριστες συνθήκες. Ο οργανισμός μας θα σας οδηγήσει στην επιτυχία βήμα προς βήμα, από τα πρώτα στάδια της υποβολής αίτησης μέχρι την τελική συνέντευξη με τους μελλοντικούς εργοδότες σας!

Η επιμόρφωση διεξάγεται εξ ολοκλήρου στα Ελληνικά εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας του οργανισμού μας.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου, ενώ η γνώση μιας από τις γλώσσες εργασίας των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) κρίνεται απαραίτητη.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης

  • αποφοίτους Λυκείου και τεχνικών σχολών,
  • πτυχιούχους,
  • κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών
  • κατόχους μεταδιδακτορικών τίτλων και ερευνητές

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να είναι εργαζόμενοι στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άνεργοι από κλάδο.

Η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία για όσους επιθυμούν να εργαστούν στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες, στο Λουξεμβούργο ή σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

  • Παρουσίαση των υπηρεσιών της ευρωπαϊκής ένωσης και του εργασιακού καθεστώτος σε αυτές (πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα κλπ.)
  • Αναλυτική παρουσίαση των βημάτων από την υποβολή της αίτησης μέχρι την τελική συνέντευξη για κάθε διαδικασία πρόσληψης
  • Λεπτομερής ανάλυση της διαδικασίας των γραπτών εξετάσεων που αποτελούν το πρώτο αποφασιστικό βήμα για την τελική πρόσληψη
  • Παρουσίαση μεθόδων, τεχνικών και πολλών παραδειγμάτων και ασκήσεων, έτσι ώστε ο υποψήφιος να είναι έτοιμος στις εξετάσεις και να έχει μεγάλες πιθανότητες να περάσει το πρώτο κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας

Κάθε εβδομάδα θα υπάρχει μια παρουσίαση βίντεο και έντυπο υλικό για τους σπουδαστές. Στις ενότητες που θα καλυφθούν θέματα εξετάσεων διαγωνισμών, θα υπάρχει λεπτομερής ανάλυση και επεξήγηση των σωστών απαντήσεων και της προτεινόμενης θεματολογίας. Τέλος κάθε εβδομάδα θα υπάρχει ένα τεστ όπου θα ελέγχονται οι γνώσεις και η πρόοδος των σπουδαστών. Θα χρησιμοποιηθεί επομένως ασύγχρονη μέθοδος εκπαίδευσης αλλά οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα διαρκούς επικοινωνίας με τον καθηγητή μέσω email. 

  1. Απολυτήριο λυκείου
  2.  Άριστη γνώση μιας από τις γλώσσες εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά)

Ποιος μπορεί να εργαστεί στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Τι επίπεδο γνώσεων πρέπει να διαθέτω για να συμμετάσχω στις διαδικασίες πρόσληψης;

Από ποιες ειδικότητες υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για εργαζόμενους;

Πρέπει να γνωρίζω ξένες γλώσσες και υπολογιστές; Σε ποιο επίπεδο;

Αν περάσω όλα τα στάδια επιλογής, σε ποια πόλη ή χώρα θα εργαστώ;

Γιατί να εργαστώ στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Οι αμοιβές μου θα φορολογούνται;

Ποιες είναι οι διαδικασίες επιλογής;

Χρειάζομαι ειδική προετοιμασία για τις διαδικασίες επιλογής;

Μπορώ να παρακολουθώ την επιμόρφωση εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 400€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Ανοικτές Θέσεις Εργασίας

Principal AdviserAD 14Brussels (Belgium)European CommissionPermanent official01/02/2019 – 12:00
Project officerFG IVVigo (Spain)(EFCA) European Fisheries Control AgencyContract staff25/01/2019 – 23:59
Scientific officers – ToxicologyFG IVHelsinki (Finland), Parma (Italy)(EFSA) European Food Safety AuthorityContract staff28/01/2019 – 23:59
Finance (CAST Permanent)FG II, FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Project/programme management (CAST Permanent)FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Secretaries/Clerks (CAST Permanent)FG IIEU institutionsContract staffno deadline for application
Administration / Human resources (CAST Permanent)FG II, FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Communication (CAST Permanent)FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Political affairs / EU policies (CAST Permanent)FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Law (CAST Permanent)FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Information and communication technology (CAST Permanent)FG III, FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Manual and administrative support workers (CAST Permanent)FG IEU institutionsContract staffno deadline for application
Child care staff (CAST Permanent)FG IIEU institutionsContract staffno deadline for application
Educational Psychologists (CAST Permanent)FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Translators (CAST Permanent)FG IVEU institutionsContract staffno deadline for application
Proofreaders (CAST Permanent)FG IIIEU institutionsContract staffno deadline for application
AdministratorAD 7 Brussels (Belgium)Council of the European UnionTemporary staff09/01/2019 – 23:59
 Chairperson AD 15 Paris (France) EBA (European Banking Authority) Temporary staff 11/01/2019 – 13:00
Clinical Psychologist AD 9 Brussels (Belgium)Council of the European Union Temporary staff 14/01/2019 – 12:00
Head of ICT Systems SectorAD 8 Valletta (Malta) (EASO) European Asylum Support Office Temporary staff15/01/2019 – 13:00
ICT Security AssistantAST 4 Valletta (Malta) (EASO) European Asylum Support Office Temporary staff 17/01/2019 – 23:59
Deputy Executive Director AD 14 Alicante (Spain) European Union Intellectual Property Office Temporary staff 18/01/2019 – 23:59
Security Agent AST-SC 1 Brussels (Belgium) Council of the European Union Temporary staff 20/01/2019 – 23:59
Coordinator of control operations AST 4 Vigo (Spain) (EFCA) European Fisheries Control Agency Temporary staff 25/01/2019 – 23:59
Policy Officer AD 6 Valletta (Malta)(EASO) European Asylum Support Office Temporary staff 01/02/2019 – 13:00
Chief Competition economist AD 6 Valletta (Malta) (EASO) European Asylum Support Office Temporary staff 01/02/2019 – 13:00
European Court of AuditorsLuxembourg (Luxembourg)Court of Auditors Trainee 31/01/2019 – 23:59
 Traineeships Brussels (Belgium) Committee of the Regions Trainee 31/03/2019 – 23:59
Trainee Ljubljana (Slovenia) Agency for the Cooperation of Energy Regulators Trainee no deadline for application
Seconded national expert (SNE) Parma (Italy) (EFSA) European Food Safety AuthoritySeconded national expert (SNE)no deadline for application
Seconded national expert (SNE) Ljubljana (Slovenia) Agency for the Cooperation of Energy RegulatorsSeconded national expert (SNE) no deadline for application

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Κτενίδης Δημήτριος, MSc.

Ο Δημήτριος Κτενίδης εργάζεται ως υπεύθυνος ευρωπαϊκών προγραμμάτων στη Θεσσαλονίκη και εκπαιδευτής στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.

Έχει επαγγελματική προϋπηρεσία και εμπειρία σε δημόσιους οργανισμούς στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες.

Είναι πιστοποιημένος στον εσωτερικό έλεγχο, στην εκπαίδευση ενηλίκων και στην παροχή επενδυτικών συμβουλών.

Έχει σπουδάσει σε μεταπτυχιακό επίπεδο Οικονομικές Επιστήμες και Διοίκηση Δημοσίων Οργανισμών και έχει παρακολουθήσει επιτυχώς ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη διοίκηση επιχειρήσεων και διαχείριση κινδύνων και στην ανάπτυξη διαπραγματευτικών ικανοτήτων.

Ασχολείται με την απασχόληση στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2005 και συμμετέχει σε διεθνείς επιτροπές απασχόλησης και διακυβέρνησης σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο (Europe2020).

Ενδιαφέροντα Άρθρα

Επιμόρφωση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται στην επάνδρωση επιστημόνων προσωπικού σε δομές προσφύγων, ζητούντων άσυλο και στην εκπαίδευση παλιννοστούντων, μεταναστών κλπ από Δήμους, ΜΚΟ και ΥΠΠΕΘ.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
  • Εκπαιδευτικους όλων των ειδικοτήτων
  • Κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους, διερμηνείς και επαγγελματίες υγείας
  • Μέλη ΜΚΟ, νοσηλευτές, νομικούς
  • Οσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε εκπαιδευτικές μονάδες και πολυπολιτισμικές δομές

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αναμένεται να είναι ικανοί:

  • Προώθηση της ενσυναίσθησης απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί
  • Κατανόηση των πιθανών προσωπικών επιπτώσεων από το να ανήκεις σε συγκεκριμένες μειονότητες ή πολιτισμικές ομάδες
  • να διδάξουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα.
  • να γνωρίζουν τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και τη συναφή μεθοδολογία στη διδασκαλία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
  • να αντιμετωπίζουν πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας και να διαχειρίζονται την τάξη μεταξύ μαθητών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης
  • να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν γλωσσικά μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό, για όλους τους μαθητές διαφορετικών καταβολών
  • να παράγουν νέα γνώση, να στοχάζονται κριτικά και να προσφέρουν μέσω της ανατροφοδότησης της διδασκαλίας τους στο γνωστικό πεδίο
  • να συμμετέχουν σε κοινότητες μάθησης, ηλεκτρονικά περιβάλλοντα και να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών.
  • να διακρίνουν βάσει επιστημονικών κριτηρίων την ποιότητα των προσφερόμενων πηγών και υλικών και να χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τύπους διδασκαλίας και αξιολόγησης.
  • να συνθέτουν σε επιστημονικό επίπεδο δεδομένα και ιδέες

  • Εννοιολογικό πλαίσιο αναφοράς της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
  • Η εισαγωγή της διαπολιτισμικής διάστασης στην αρχική εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία
  • Βιωματική μάθηση στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό χώρο
  • Βασικές αρχές εφαρμογής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
  • Διεθνή παραδείγματα παιδαγωγικής ανάπτυξης του πολυπολιτισμικού σχολείου
  • Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
  • Συγκριτικά αποτελέσματα, θεωρητικές προσεγγίσεις και ερμηνείες
  • Στερεότυπα και προκαταλήψεις: ορισμοί, λειτουργίες, θεωρίες προέλευσης
  • Διαπολιτισμικότητα – πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων
  • Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα και μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης
  • Μέθοδοι διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει  πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: E-book, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες, ισχύουσα νομοθεσία) και συνεχή ανατροφοδότηση εκ μέρους του ακαδημαϊκού υπευθύνου.

Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 250€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Με Paypal

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills

Εκπαίδευση Συνοδών Παράλληλης Στήριξης


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις

  • Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών ΔΙΕΚ και ΔΣΕΚ, σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής 
  • Των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ

Επίσης, αξιολογείται ως σημαντικό προσόν κατά τη διαδικασία προσλήψεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στα Τμήματα Παράλληλης Στήριξης (Π/θμιας και Δ/βθμιας Εκπαίδευσης)

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Σε εκπαιδευτικούς (δασκάλους, νηπιαγωγούς, καθηγητές) Γενικής & Ειδικής αγωγής, ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, φοιτητές Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών, σε γονείς που θέλουν να γνωρίζουν τι ισχύει για το αυτό το μείζονος σημασίας θέμα των παιδιών τους και όσους επιθυμούν ή δραστηριοποιούνται ήδη στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.

 Η απόκτηση ενός ισχυρού θεωρητικού και τεχνολογικού background των συμμετεχόντων στις θεματικές ενότητες της συνεκπαίδευσης και παράλληλης στήριξης, της αποκωδικοποίησης της συμπεριφοράς των μαθητών που χρήζουν παράλληλης στήριξης, της ανάπτυξης επικοινωνιακών δεξιοτήτων και αποτελεσματικής συνεργασίας με τους άλλους εμπλεκομένους Φορείς στην Ειδική Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και της επίγνωσης της κείμενης συναφούς, ώστε να μπορούν επιτυχώς να εφαρμόζουν τη διαδικασία εκτίμησης της λειτουργίας της συμπεριφοράς, να διερευνούν τη λειτουργία των προβλημάτων συμπεριφοράς παιδιών και να εφαρμόζουν λειτουργικά εμφανείς και κοινωνικά αποδεκτές παρεμβάσεις, να προλαμβάνουν και / ή να διαχειρίζονται τις κρίσεις άγχους και τις εκρήξεις συμπεριφοράς του μαθητή, αναπτύσσοντας παράλληλα τις κοινωνικές και επικοινωνιακές ικανότητές του

  • Συνεκπαίδευση και παράλληλη στήριξη
  • Ο ρόλος του συνοδού παράλληλης στήριξης
  • Κείμενη συναφής Νομοθεσία
  • Χαρακτηριστικά του μαθητή με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
  • Συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς
  • Εκτίμηση λειτουργίας συμπεριφοράς και παρέμβαση στα προβλήματα συμπεριφοράς
  • Προσωποκεντρικός σχεδιασμός
  • Πρόληψη και διαχείριση κρίσεων συμπεριφοράς και σχολικού εκφοβισμού
  • Τεχνικές ανάπτυξης επικοινωνιακών ικανοτήτων και κοινωνικών ικανοτήτων μαθητών
  • Τεχνικές ανάπτυξης ικανοτήτων αυτοεξυπηρέτησης, αναψυχής και αναδημιουργίας

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει  οδηγό σημειώσεων, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες), βιβλιογραφία, εργασίες-δραστηριότητες.ονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες).

Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 250€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Με Paypal

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills

Χρηματοοικονομική Λογιστική


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, διδάσκεται εξ’ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε

  • Εκπαιδευτές που θέλουν να διδάξουν τον κλάδο της Χρηματοοικονομικής Λογιστικής
  • Ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν κάποιες βασικές γνώσεις πάνω στη Λογιστική (Ισολογισμούς, απογραφές, λογαριασμοί, λογιστικά γεγονότα κ.α.).
  • Βοηθοί λογιστές που επιθυμούν να επιμορφωθούν περαιτέρω στη Χρηματοοικονομική Λογιστική
  • Άτομα που έχουν θέσεις στη γραμματειακή υποστήριξη και επιθυμούν να αποκτήσουν κάποιες βασικές γνώσεις πάνω στη Λογιστική (Ισολογισμούς, απογραφές, λογαριασμοί, λογιστικά γεγονότα κ.α.)
  • Σε όσους ενδιαφέρονται για την Χρηματοοικονομική Λογιστική

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 200 ώρες και διδάσκεται εξ’ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλε- εκπαίδευσης.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοήσουν τη φιλοσοφία της επιστήμης της Λογιστικής και ειδικότερα τον κλάδο της Χρηματοοικονομικής Λογιστικής. Καθώς και η χρησιμότητα τήρησης Χρηματοοικονομικής Λογιστικής.
  • Να αναγνωρίζει τις διάφορες Χρηματοοικονομικές καταστάσεις και να περιγράφει τις γενικά παραδεκτές Λογιστικές αρχές για την κατάρτιση των εν λόγω καταστάσεων.
  • Να συντάσσει τον ισολογισμό μιας επιχείρησης και να ταξινομεί τα στοιχεία.
  • Να συντάσσει μια απογραφή και να συναισθανθεί τη σπουδαιότητα τήρησης απογραφής πριν τη διενέργεια του ισολογισμού.
  • Να αποδεχτεί ότι λογιστική ισότητα αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στην Χρηματοοικονομική Λογιστική και να αναγνωρίζει, διακρίνει τη μεταβολή που επέφερε ένα λογιστικό γεγονός στη λογιστική ισότητα.

Η αξιολόγηση του προγράμματος γίνεται μέσω ενός πορτοφόλιο με δύο ασκήσεις που αφορούν στην κατάρτιση ισολογισμού και μετασχηματισμού της Λογιστικής ισότητας

Θεματικές Ενότητες

  • Ενότητα 1: Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική
  • Ενότητα 2: Χρηματοοικονομικές καταστάσεις
  • Ενότητα 3: Ισολογισμός
  • Ενότητα 4: Απογραφή
  • Ενότητα 5: Λογιστική ισότητα, Λογιστικό γεγονός,
Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 120€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Μάρκετινγκ και Έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, διδάσκεται εξ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε

  • Στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών που ασχολούνται με το Μάρκετινγκ και την έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
  • Εκπαιδευτές που θέλουν να διδάξουν την Επιστήμη Μάρκετινγκ και τη μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
  • Ελεύθερους επαγγελματίες και θέλουν να βελτιώσουν την προβολή της επιχείρησής του και να κατανοήσουν τη Συμπεριφορά του καταναλωτή.
  • Μάρκετερς που θέλουν να επιμορφωθούν περαιτέρω στο Μάρκετινγκ.
  • Σε όσους ενδιαφέρονται για την Επιστήμη Μάρκετιγκ και την έρευνα της συμπεριφοράς του καταναλωτή.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοήσουν τη φιλοσοφία της επιστήμης μάρκετινγκ και το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει το μάρκετινγκ σε όλες τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής.
  • Να διερευνούν και να προσεγγίζουν τη μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
  • Να επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, γνωρίζοντας τους μηχανισμούς και τις μεθόδους που ακολουθεί ο καταναλωτής στη Διαδικασία λήψης της Αγοραστικής Απόφασης.
  • Να διαμορφώνει, τροποποιεί το μίγμα μάρκετινγκ ανάλογα με το επίπεδο εμπλοκής του καταναλωτή με τη συγκεκριμένη μάρκα.
  • Να προβάλει, προωθεί το συγκεκριμένο προϊόν σωστά και να εφαρμόζει Δημόσιες Σχέσεις σε μια εταιρεία.

Θεματικές Ενότητες

  • Ενότητα 1: Η Επιστήμη του Μάρκετινγκ
  • Ενότητα 2: Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
  • Ενότητα 3: Η διαδικασία Λήψης της Αγοραστικής Απόφασης
  • Ενότητα 4: Η ανάμιξη του καταναλωτή με το προϊόν και ο ρόλος του ΜΚΤ
  • Ενότητα 5: Επικοινωνιακή Πολιτική του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις.

Η αξιολόγηση του προγράμματος γίνεται μέσω ενός πορτοφόλιο με πέντε σύντομες ασκήσεις.

Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 120€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Εκπαίδευση Προϊστάμενων Τμημάτων


Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Προϊσταμένους Τμημάτων και Αναπληρωτές Προϊσταμένους ή στελέχη με αντίστοιχη θέση ευθύνης και αρμοδιότητες σε οργανισμούς της δημόσιας διοίκησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης. καθώς και όσοι ενδιαφέρονται για την κατάληψη αντίστοιχης θέσης.

Η απόκτηση γνώσεων που θα βοηθήσουν αποφασιστικά τους επιμορφούμενους να κατανοήσουν το ρόλο τους ως Προϊστάμενοι και να είναι σε θέση να εφαρμόζουν σύγχρονες μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές σε θέματα σχετικά με την άσκηση διοίκησης στο πλαίσια του Νέου Δημοσίου Μάνατζμεντ, έτσι ώστε να διοικούν με τρόπο αποτελεσματικό και αποδοτικό το Τμήμα τους.

Θεματικές Ενότητες

  • Αρχές του Nέου Management
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Παραδοσιακή Λειτουργία Υπηρεσιών
      • Προσδοκώμενη Λειτουργία Υπηρεσιών
      • Εργασιακή και επαγγελματική ικανοποίηση
      • Μοντέλα εργασιακής ικανοποίησης-σχέση με εργασιακή απόδοση
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Ο ρόλος των Προϊσταμένων τμημάτων και η συμβολή τους στον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Ηγεσία και σύγχρονοι οργανισμοί
      • Προσδιοριστικά στοιχεία της Ηγετικής Συμπεριφοράς-Μοντέλα
      • Παράγοντες που επηρεάζουν το ηγετικό στυλ και συμπεριφορά
      • Ο ρόλος του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της ατζέντας της επικοινωνιακής πολιτικής του ηγέτη
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Ηγεσία και σύγχρονοι δημόσιοι οργανισμοί
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Συναισθηματική νοημοσύνη και εργασιακή απόδοση
      • Συστατικά παρακίνησης-Εμπόδια
      • Τα κίνητρα του εργαζομένου και η αξιοποίησή τους από τον ηγέτη
      • Εργασιακό περιβάλλον και συνεκτικότητα ομάδας
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Προβλήματα στην επικοινωνία
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Βασικά ανασταλτικά στοιχεία σε καθημερινούς διαλόγους
      • Μη επικοδομητικές συμπεριφορές σε περιπτώσεις διαφωνιών
      • Βασικοί τρόποι για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας
      • Βασικά χαρακτηριστικά ομαδικής εργασίας
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Οργανωσιακή Κουλτούρα-Καινοτομία -Εμπόδια στην Αλλαγή
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Οργανωσιακή κουλτούρα –διαστάσεις της
      • Η τάση για αλλαγή-εμπόδια
      • Στάδια εισαγωγής αλλαγών στο εργασιακό περιβάλλον
      • Η έννοια της Καινοτομίας –διαστάσεις της
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Ο ρόλος του προϊσταμένου στο “χτίσιμο” αποτελεσματικής ομάδας
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Δυναμική των ομάδων
      • Χαρακτηριστικά και στάδια ανάπτυξης της ομάδας
      • Δυνατότητες ομάδας
      • Ατομικές κ ομαδικές αποφάσεις
      • Βασικά συστατικά ομαδικής εργασίας
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Ικανότητες Προϊσταμένου στη διαπραγμάτευση και διαμεσολάβηση των συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Εννοιολογική οριοθέτηση διαπραγμάτευσης κ διαμεσολάβησης
      • Χαρακτηριστικά της σύγκρουσης, στάδια εξέλιξής της.
      • Συγκρούσεις κ ανταγωνισμός εργαζομένων
      • Διαδικασία κ τεχνικές αντιμετώπισης συγκρούσεων
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Διαχείριση έργου (Project Management) και Διοίκηση με στόχους (Ν.3230/2004)
    • (Σύντομη ψηφιακή παρουσίαση της ενότητας)
      • Τι είναι έργο και τι διαχείριση έργου
      • Παράγοντες επιτυχίας στη διοίκηση έργου
      • Συστήματα Διοίκησης μέσω Στόχων και μέτρησης της Αποδοτικότητας
      • Μέθοδος Balanced Score Card
    • Άσκηση
    • Υποστηρικτικό υλικό (σε πολυμεσική μορφή: e-book or multimedia presentesion or pdf)
  • Βιβλογραφία (εκτενής-ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση)
  • Δικτυογραφία (στοχευμένη)
Απολυτήριο λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Με Paypal

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ρες Ιωάννης, MSc.

  • Στέλεχος Εκπαίδευσης 
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων (πλέον των 17.500 ωρών σε Στέλεχη και Υπαλληλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). 
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ 
  • Master «Σπουδές στην Εκπαίδευση» (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) 
  • Master «Mοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» (Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννινων) 
  • Κατάρτιση στη Συμβουλευτική κ το Coaching (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου) 
  • Πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β’ Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) 
  • Μητρώο Συμβουλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων) 
  • Μητρώο Εκπαιδευτών ΕΚΔΔΑ, ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολυκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). 
  • Αξιολογητής ΕΟΠΠΕΠ (υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων κ Δομών Δια Βίου Μάθησης). 
  • Συγγραφέας 2 βιβλίων για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικων και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και πλέον των 60 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά κ Ανακοινώσεων σε Συνέδρια με Κριτές. 
  • Μέρος του Επιστημονικού του Έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Αιγαίου, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσιας). 
  • Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΔΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Κολλεγίων, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) 32 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα). 
  • Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων. 
  • Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. 
  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων,
    • Coaching,
    • Συμβουλευτική,
    • Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία,
    • Αξιολόγηση,
    • Διοίκηση, Soft Skills