Το πρόγραμμα «INTERNATIONAL CERTIFICATE IN PHOTOSHOP» διεξάγεται εξ αποστάσεως (online), στα ελληνικά και έχει διάρκεια 9 μήνες.
Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Το πρόγραμμα είναι διαμορφωμένο με τρόπο ώστε να καλύψει μεγάλο εύρος των δημοφιλέστερων αναγκών των χρηστών του Photoshop, όπως επεξεργασία χρωμάτων και μεγέθους, layers και blending options, ρετουσάρισμα, εφέ και σκιές.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Αποφοίτους λυκείου, Πανεπιστημίων ή ΤΕΙ που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις δημιουργίας και επεξεργασίας εικόνων και δημιουργίας γραφικών.
- Χρώματα
- Το Περιβάλλον Εργασίας
- Δημιουργία και Άνοιγμα Εικόνων
- Layers
- Αναζήτηση Υλικού
- Αυτόματη διόρθωση χρωμάτων
- Βελτίωση χρωμάτων με χρήση Levels
- Βελτίωση χρωμάτων με χρήση Vibrance
- Βελτίωση χρωμάτων με χρήση Curves
- Αλλαγή χρωμάτων με χρήση Hue
- Μετατροπή εικόνας σε ασπρόμαυρη
- Αλλοίωση χρωμάτων
- Σχήματα, Κείμενο και Layer Styles
- Δημιουργία σχημάτων
- Μεταμόρφωση σχημάτων
- Δημιουργία κειμένου
- Παραμόρφωση κειμένου
- Διαβάθμιση χρώματος
- Κείμενο σε ακανόνιστη γραμμή
- Κείμενο σε κύκλο
- Μεταβλητές γραμματοσειρές
- Αντιστοίχιση γραμματοσειρών
- Stroke
- Bevel & Emboss
- Drop Shadow
- Fill & Opacity
- Αφαίρεση λευκού φόντου
- Παρουσίαση έργου
- Περικοπή και Αλλαγή Μεγέθους Εικόνων
- Περικοπή εικόνας
- Περικοπή εικόνας σε συγκεκριμένες διαστάσεις
- Διόρθωση της γραμμής του ορίζοντα
- Περικοπή εικόνας με χρήση Content-Aware
- Αλλαγή μεγέθους εικόνας με χρήση Content-Aware
- Μετακίνηση αντικειμένων με χρήση Content-Aware
- Αφαίρεση αντικειμένων με χρήση Content-Aware
- Περικοπή εικόνων υπό γωνία
- Αφαίρεση περιεχομένου από τις άκρες της εικόνας
- Μεγέθυνση εικόνας
- Επιλογή Αντικειμένων και Masking
- Αντιγραφή εικόνας σε άλλη
- Διαγραφή φόντου
- Εισαγωγή κειμένου πίσω από αντικείμενο
- Περικοπή εικόνας μέσα σε κείμενο
- Δημιουργία Layer Mask
- Συγχώνευση εικόνων
- Εναλλαγή κειμένου μέσα και έξω από ένα αντικείμενο
- Επιλογή μαλλιών
- Επιλογή αντικειμένων με χρήση Color Range
- Βελτίωση χρωμάτων με χρήση Color Range
- Αλλαγή χρώματος στο δέρμα με χρήση Color Range
- Δημιουργία Mask με χρήση Channels
- Επιλογή περιοχής εστίασης
- Δημιουργία Mask σε ομάδα Layers
- Smart Objects , Φίλτρα και Ρετούς
- Smart Objects
- Προσθήκη φίλτρων
- Μετατροπή εικόνας σε πίνακα
- Προσθήκη κίνησης με Motion Blur
- Προσθήκη αντανάκλασης φακού με Lens Flare
- Δημιουργία Halftone Poster Effect
- Διόρθωση κόκκινων ματιών
- Ρετουσάρισμα δέρματος
- Ρετουσάρισμα ματιών
- Λεύκανση δοντιών
- Αφαίρεση piercing
- Διόρθωση μαύρων κύκλων ματιών
- Ρετουσάρισμα σώματος
- Αλλαγή χαρακτηριστικών προσώπου
- Οπτικά Στυλ, Οπτικά Εφέ και Σκιές
- Εφέ Spotify duetone
- Εφέ Instagram vintage
- Εφέ 3D γυαλιών
- Εφέ paper cut
- Εφέ double exposure
- Εφέ πίνακα ακουαρέλας
- Εφέ έκρηξης pixels
- Εφέ πυροτεχνημάτων
- Δημιουργία ρεαλιστικής σκιάς
- Δημιουργία σκιάς αντικειμένου
- Δημιουργία καμπυλωτής σκιάς κάτω από φωτογραφία
- Επαγγελματικές Λύσεις
- Ρυθμίσεις
- Συντομεύσεις
- Εξαγωγή
- Place Embedded και Place Linked
- RGB και CMYK
- Ανάλυση εικόνας
- Προσθήκη υδατογραφήματος
- Προσθήκη πολλών εικόνων σε ένα έγγραφο
- Artboards
- Mockups
- Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας των Κοινωνικών Επιστημών
- Εισαγωγή στις Μεθόδους Κοινωνικής Έρευνας
- Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποσοτικών Ερευνών: Μέθοδοι Δειγματοληψίας, Συλλογής και Ανάλυσης Ερευνητικών Δεδομένων
- Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποιοτικών Ερευνών
- Δεοντολογία Έρευνας και Συγγραφή Επιστημονικών Εργασιών
- Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος
- Απολυτήριο Λυκείου
Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό
Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Συμβουλευτική για οικογένειες μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες & ατόμων με αναπηρία
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Γιατί να το παρακολουθήσω;
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στην Συμβουλευτική για οικογένειες μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες & ατόμων με αναπηρία διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 300 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
- Σε γονείς που επιθυμούν να ερμηνεύσουν τα κίνητρα της συμπεριφοράς των παιδιών τους και να και να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στη βελτίωσής της
- Σε Στελέχη Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να εφαρμόσουν στην τάξη τις αρχές της συμβουλευτικής,
- Σε Ψυχολόγους, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), ως Ψυχολόγοι Σύμβουλοι, λαμβάνοντας τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ
- Σε Κοινωνιολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Ψυχολόγους και εργαζόμενους στον τομέα της Ψυχικής Υγείας οι οποίοι ενδιαφέρονται να απασχοληθούν ως σύμβουλοι καριέρας στο Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα
- Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) ως Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, και στις Σχολές Γονέων ως Υπεύθυνοι Εκπαίδευσης ή εκπαιδευτές/εισηγητές, λαμβάνοντας τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ
- Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε ΚΔΒΜ των Δήμων και Σχολές Γονέων ως Εκπαιδευτές ή Στελέχη
- Σε όσους επιθυμούν να προχωρήσουν σε μία διαδικασία αυτογνωσίας και προσωπικής καλλιέργειας
Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα διεξάγεται με τη Μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της ασύγχρονης πλατφόρμας Μάθησης Moodle και υπάρχει συνεχής διαδικτυακή ανατροφοδότηση επί του παρεχόμενου ψηφιακού υλικού (e-books, παρουσιάσεις, video’s, Δημοσιεύσεις σε Επιστημονικά Περιοδικά και Πρακτικά Συνεδρίων με Κριτές, Βιβλιογραφία, Καλές Πρακτικές, Νομοθεσία κ..α)
Για την επιτυχή ολοκλήρωσή του και τη λήψη του συναφούς Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης, ακολουθείται αυστηρή αξιολογική διαδικασία: συγγραφή δύο (2) επιστημονικών εργασιών –σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες-, συμπλήρωση on line test αυτό-αξιολόγησης από κάθε επιμορφούμενο, και ενεργή συμμετοχή του στα επιστημονικά θέματα που αναρτώνται κατά τη δίμηνη διάρκεια του Προγράμματος στη Moodle (στο Πεδίο “Ανακοινώσεις-Συζητήσεις”).
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: K1/122436/25-07-2016, «Κριτήρια μοριοδότησης για την επιλογή Συμβούλων Σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)».
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: K1/122460/25-07-2016, «Κριτήρια Μοριοδότησης για την επιλογή Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)».
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση για εκπαιδευτής ή Στέλεχος στις Σχολές Γονέων και τα ΚΔΒΜ των Δήμων σύμφωνα με τις Εγκυκλίους του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (ΙΝΕΔΙΒΙΜ/Αρ. Πρωτ: 660/12/71455/10-10-2014, ΙΝΕΔΙΒΙΜ/Αρ. Πρωτ: 602/10/36944/08—7-2013
- Εξασφαλίζω καθοριστικό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
- Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
- Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.
- Συμβουλευτική και Επικοινωνία
- Ο ρόλος των Γονέων
- Ο ρόλος του Πατέρα
- Χαρακτηριστικά παιδιού με μ.δ.
- Χαρακτηριστικά παιδιού με Ειδικές Ανάγκες
- Συμβουλευτική Γονέων Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
- Συμβουλευτικές Υπηρεσίες σε Γονείς παιδιών με Αυτισμό
- Συμβουλευτικές Υπηρεσίες σε Γονείς παιδιών ΔΕΠΥ και δυσκολίες ακοής
- Διαχείριση Συναισθημάτων
- Οδηγός Δικαιωμάτων Παιδιού
Απολυτήριο λυκείου
Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 200€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:
Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, ΚΔΒΜ των Δήμων, Πολυεθνικές ή μεγάλες Εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ). Περισσότερες πληροφορίες
Εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Γιατί να το παρακολουθήσω;
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Μεθοδολογία
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στην Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι περιζήτητο από την εργοδοσία (Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), αξιολογείται στις κρίσεις επιλογής προσωπικού και Στελεχών επιχειρήσεων και Οργανισμών και θεωρείται ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για κάποιον που έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την παρακολούθησή του.
Ειδικότερα, αφορά:
- Στελέχη (και υποψήφια Στελέχη) Επιχειρήσεων (Διευθυντές, Προϊσταμένων Τμημάτων, Υπεύθυνους Τμημάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού),
- Στελέχη Δημόσιων Οργανισμών και Υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για τον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης του Οργανισμού τους,
- Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Κοινωνιολόγους
- Επαγγελματίες Υγείας
- Εκπαιδευτικούς και Στελέχη Εκπαίδευσης
- Γονείς
- Φοιτητές Οικονομικών, Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών και
- Όλους όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στον τομέα της Διοίκησης Προσωπικού, τις μεθόδους και εργαλεία προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξής τους (γενικότερα την Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού) με τρόπο σύγχρονο, επιστημονικό και αποτελεσματικό.
- Εξασφαλίζω καθοριστικό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «Συμβούλων Σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ, ΓΣΕΕ, ΣΕΒ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους. ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ προς παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών (βλ. σελ 38 του προσχεδίου της πρόσκλησης του προγράμματος Voucher 29-64, όπως αναρτήθηκε στο http://www.dikaiologitika.gr στις 19/09/2016 – 18:48)
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια), ως εκπαιδευτής στα ΚΔΒΜ των Δήμων, σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Αρ.Πρωτ: 602/10/36944-08/07/2013).
- Πιστώνομαι με σημαντικό προσόν στις Επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης και Στελεχών του Δημόσιου Τομέα
- Η πιστοποίηση των Δεξιοτήτων που απορρέουν από το εν λόγω πρόγραμμα, είναι περιζήτητες από τους επικεφαλής μεγάλων Επιχειρήσεων και Πολυεθνικών Εταιρειών, σχεδόν προαπαιτούμενο.
- Θα εξοικειωθώ με το συναρπαστικό κόσμο της Επικοινωνίας και θα βελτιώσω μέσω αυτής την αυτογνωσία και τις σχέσεις μου με τους άλλους.
- Θα γνωρίσω τα εργαλεία και μοντέλα επίλυσης διαφορών και το μοντέλο διαπραγμάτευσης “win-win”
- Θα εφαρμόζω τεχνικές διαχείρισης των συγκρούσεων και κυρίως αντιμετώπισης των κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον, τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και κατά την εξέλιξή τους.
- Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
- Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.
Η απόκτηση γνώσεων για τις Προσωπικές Δεξιότητες και τον εμπλουτισμό του ατομικού επαγγελματικού portfolio με δεξιότητες απαραίτητες στο απαιτητικό εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον, όπως διαπραγματευτικές ικανότητες, εφαρμογή μεθόδων και τεχνικών στην επίλυση διαφορών η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου, του άγχους και η στάση μας απέναντι στις οργανωσιακές αλλαγές.
- Εννοιολογική αποσαφήνιση «Προσωπικών Δεξιοτήτων» (soft skills)
- Επικοινωνιακές Δεξιότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις
- Οργανωσιακή Αλλαγή – Διαχείριση της Αλλαγής (Change management)
- Αντίσταση στις Αλλαγές- Οργανωσιακές Συγκρούσεις
- Διαχείριση Άγχους (Stress Management)
- Διαχείριση Χρόνου (Time Management)
- Διαχείριση θυμού (agreement management)
- Συναισθηματική Νοημοσύνη και Επικοινωνία
- Η έννοια της Σύγκρουσης- -Διαχείριση συγκρούσεων
- Συγκρούσεις στο Σχολικό Περιβάλλον-Τρόποι αντιμετώπισής τους
- Κρίση-Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management)
- Διαπραγμάτευση- Μοντέλα διαπραγμάτευσης- Έμφαση στο “win-win”
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα
- Διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
- Περιλαμβάνει:
- E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία
- Συνεχή διαδικτυακή ανατροφοδότηση
- Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση των εργασιών
- Αξιολόγηση:
- Διαμορφωτική βάση τη συμμετοχής κάθε επιμορφούμενου στα θέματα που αναρτώνται στις «Ανακοινώσεις» -στην πλατφόρμας μάθησης moodle-
- Τελική με την αξιολόγηση των δύο (2) εργασιών και του test αυτοαξιολόγησης).
Απολυτήριο λυκείου
Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 180€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Υποστήριξη υποψηφίων σε διαγωνισμούς πρόσληψης στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Η επιμόρφωση διεξάγεται εξ ολοκλήρου στα Ελληνικά εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας του οργανισμού μας.
Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου, ενώ η γνώση μιας από τις γλώσσες εργασίας των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) κρίνεται απαραίτητη.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης
- αποφοίτους Λυκείου και τεχνικών σχολών,
- πτυχιούχους,
- κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών
- κατόχους μεταδιδακτορικών τίτλων και ερευνητές
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να είναι εργαζόμενοι στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άνεργοι από κλάδο.
Η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία για όσους επιθυμούν να εργαστούν στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες, στο Λουξεμβούργο ή σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
- Παρουσίαση των υπηρεσιών της ευρωπαϊκής ένωσης και του εργασιακού καθεστώτος σε αυτές (πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα κλπ.)
- Αναλυτική παρουσίαση των βημάτων από την υποβολή της αίτησης μέχρι την τελική συνέντευξη για κάθε διαδικασία πρόσληψης
- Λεπτομερής ανάλυση της διαδικασίας των γραπτών εξετάσεων που αποτελούν το πρώτο αποφασιστικό βήμα για την τελική πρόσληψη
- Παρουσίαση μεθόδων, τεχνικών και πολλών παραδειγμάτων και ασκήσεων, έτσι ώστε ο υποψήφιος να είναι έτοιμος στις εξετάσεις και να έχει μεγάλες πιθανότητες να περάσει το πρώτο κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας
Κάθε εβδομάδα θα υπάρχει μια παρουσίαση βίντεο και έντυπο υλικό για τους σπουδαστές. Στις ενότητες που θα καλυφθούν θέματα εξετάσεων διαγωνισμών, θα υπάρχει λεπτομερής ανάλυση και επεξήγηση των σωστών απαντήσεων και της προτεινόμενης θεματολογίας. Τέλος κάθε εβδομάδα θα υπάρχει ένα τεστ όπου θα ελέγχονται οι γνώσεις και η πρόοδος των σπουδαστών. Θα χρησιμοποιηθεί επομένως ασύγχρονη μέθοδος εκπαίδευσης αλλά οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα διαρκούς επικοινωνίας με τον καθηγητή μέσω email.
- Απολυτήριο λυκείου
- Άριστη γνώση μιας από τις γλώσσες εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά)
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 400€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Ανοικτές Θέσεις Εργασίας
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
Information Technology Officer / Application Management Services | FG IV | eu-LISA | Strasbourg, France | 04/09/20 | 05/10/20 | Open |
Assistant to scientific committees and meetings | FG III | EMA | Amsterdam, The Netherlands | 14/09/20 | 05/10/20 | Open |
Assistant to Human and Veterinary Medicines Procedures | FG III | EMA | Amsterdam, The Netherlands | 14/09/20 | 05/10/20 | Open |
Senior Assistant in the Legal and Procurement Unit | FG IV | FRONTEX | Warsaw, Poland | 07/09/20 | 07/10/20 | Open |
Budget/Contract Management Assistant | FG III | EUROJUST | The Hague, Netherlands | 09/09/20 | 08/10/20 | Open |
Financial Assistant | FG III | EMA | Amsterdam, The Netherlands | 22/09/20 | 13/10/20 | Open |
Quality Management Assistant | FG III | ACER | Ljubljana | 18/09/20 | 18/10/20 | Open |
Senior Assistant Document and Record Management Systems | FG IV | FRONTEX | Warsaw, Poland | 16/09/20 | 19/10/20 | Open |
Research Support Officer: Data Management | FG IV | EUROFOUND | Dublin, Ireland | 23/09/20 | 20/10/20 | Open |
Procurement and Grants Officer | FG IV | GSA | Prague | 22/09/20 | 20/10/20 | Open |
Budget Finance and Procurement Assistant | FG III | EPPO | Luxembourg | 21/09/20 | 22/10/20 | Open |
Project Officer for Technical Assistance to ENP Partner Countries | FG IV | EMSA | Lisbon | 24/09/20 | 22/10/20 | Open |
Senior Project Officer | FG IV | CEPOL | Budapest, Hungary | 25/09/20 | 25/10/20 | Open |
CISE ICT Security Expert | FG IV | EMSA | Lisbon | 25/09/20 | 26/10/20 | Open |
CISE Application Architect | FG IV | EMSA | Lisbon | 25/09/20 | 26/10/20 | Open |
CISE Administrative and Financial Officer | FG III | EMSA | Lisbon | 25/09/20 | 26/10/20 | Open |
Document management specialist | FG IV | CEDEFOP | Cedefop Thessaloniki Greece | 28/09/20 | 03/11/20 | Open |
IT Data Protection Assistant | eu-LISA | Strasbourg, France | 29/09/20 | 20/11/20 | Open |
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
Policy Expert | EBA | Paris, France | 20/08/20 | 05/10/20 | Open | |
Seconded National Expert Technical Assistance and Capacity Building Unit | FRA | Vienna | 18/09/20 | 16/10/20 | Open | |
Seconded National Expert Research and Data Unit | FRA | Vienna | 18/09/20 | 16/10/20 | Open | |
Project Officer Support to EU Operations | AD11 | EDA | Brussels (BELGIUM) | 03/07/20 | 30/10/20 | Open |
Project Officer Fixed Wing | AD11 | EDA | Brussels (BELGIUM) | 03/07/20 | 30/10/20 | Open |
Project Officer Maritime Capabilities | AD11 | EDA | Brussels (BELGIUM) | 03/07/20 | 30/10/20 | Open |
Open call: SECONDED NATIONAL EXPERTS | GSA | Prague, Czech Republic | 25/06/19 | 25/06/21 | Open | |
Seconded National Experts SNEs | ENISA | Athens, Greece | 06/05/20 | 30/04/22 | Open |
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
Expert Data flow management | AD7 | EEA | Copenhagen | 03/09/20 | 07/10/20 | Open |
Document and Record Management Officer | AD8 | FRONTEX | Warsaw, Poland | 07/09/20 | 07/10/20 | Open |
IT Architect | AD7 | EUROJUST | The Hague, Netherlands | 09/09/20 | 08/10/20 | Open |
Training Officer | AD7 | FRONTEX | Warsaw, Poland | 11/09/20 | 09/10/20 | Open |
Policy and Communication Adviser for European Institutional Relations | AD8 | EMSA | Lisbon | 14/09/20 | 12/10/20 | Open |
Policy Officer for Coastguard Cooperation | AD6 | EMSA | Lisbon | 15/09/20 | 13/10/20 | Open |
Senior Officer Budget Planning and Management | AD8 | FRONTEX | Warsaw, Poland | 17/09/20 | 19/10/20 | Open |
Project Officer for Training and Capacity Building | AD6 | EMSA | Lisbon | 18/09/20 | 19/10/20 | Open |
ICT Security Officer | AD6 | EUROJUST | The Hague, Netherlands | 25/09/20 | 19/10/20 | Open |
Information Assurance Officer | AD7 | GSA | Prague | 22/09/20 | 20/10/20 | Open |
Communication Assistant | AST3 | eu-LISA | Tallinn, EE | 23/09/20 | 21/10/20 | Open |
System Engineer | AD7 | GSA | Prague | 24/09/20 | 22/10/20 | Open |
Information Systems Expert and Project manager | AD5 | CEDEFOP | Cedefop Thessaloniki Greece | 28/09/20 | 23/10/20 | Open |
Project Officer for Visits and Inspections | AD6 | EMSA | Lisbon | 02/10/20 | 03/11/20 | Open |
Title | Grade | Agency | Location(s) | Open Date | Deadline | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
TRAINEESHIP general profile | EIOPA | Frankfurt am Main, Germany | 11/09/20 | 25/10/20 | Open | |
Traineeships with Administrative profiles | EBA | Paris, France | 08/05/20 | 07/05/21 | Open | |
Open Call for Trainees | ACER | Ljubljana, Slovenia | 02/05/19 | 02/05/ |
Ενδιαφέροντα Άρθρα
Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο στο Mentoring
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
Το μοριοδοτούμενο σεμινάριο στο Mentoring διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα Ελληνικά και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Σε τελειόφοιτους ή απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, σε γονείς, σε ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες υγείας, ενήλικες που αναζητούν την πρώτη τους εργασία, ενήλικες που επαναπροσδιορίζονται επαγγελματικά, Επίσης, σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε ΣΔΕ, ΙΕΚ και Δομές Δια Βίου Μάθησης, επιχειρήσεις ως Σύμβουλοι Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Διαχείρισης Καριέρας και κάθε ενδιαφερόμενο για το πεδίο της συμβουλευτικής γενικότερα.
Η αποσαφήνιση σειράς θεμάτων που σχετίζονται με το θεωρητικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής συμβουλευτικής – mentoring, τη μεθοδολογία υλοποίησης και τα στάδια ανάπτυξης της, την αντιμετώπιση δυσκολιών και τη χρήση των αντίστοιχων εργαλείων στα διάφορα στάδια της εφαρμογής της, ως μια διαδικασίας συμβατής και εφαρμόσιμης στα προγράμματα εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης
- Αποσαφήνιση εννοιολογικού πλαισίου Mentoring
- Είδη και μορφές του Mentoring
- Ο ρόλος του Μέντορα
- Mentoring– Coaching– Συμβουλευτική (Υποστήριξη): ομοιότητες και διαφορές
- Ο Εκπαιδευτής Ενηλίκων στη διαδικασία της Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής/Mentoring
- Βασικές αρχές διεξαγωγής ατομικών συναντήσεων Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής – Mentoring
- Αναγκαιότητα και ανάπτυξη του θεσμού του μέντορα στην εκπαίδευση
- Οι συνθήκες μιας αποτελεσματικής καθοδήγησης
- Η σημασία της σχέσης συμβούλου/μέντορα και συμβουλευόμενου/ης
- Το «συμβόλαιο συνεργασίας»
- Η σημασία της «πρώτης συνάντησης» στη διαμόρφωση της σχέσης συμβούλου/μέντορα – συμβουλευόμενου
- Η σημασία της σωστής οργάνωσης και προετοιμασίας των ατομικών συναντήσεων
- Η σημασία της «ενεργητικής ακρόασης» κατά τη διάρκεια των ατομικών συναντήσεων – Αρχές Διατύπωσης Αποτελεσματικών Ερωτήσεων
- Περιορισμοί και Δεοντολογία
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 180€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Εξ αποστάσεως σεμινάριο στη Διαχείριση συγκρούσεων και αντιμετώπιση κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στη Διαχείριση συγκρούσεων και αντιμετώπιση κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα Ελληνικά και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
- κάθε εργαζόμενο (Στέλεχος και υπάλληλο) Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα
- Φοιτητές (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί)
Βασικός σκοπός του προγράμματος η κατανόηση του λόγου που οι άνθρωποι μπορεί να έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους., αξιοποιώντας τις βασικές θεωρητικές έννοιες και ορισμούς που προσδιορίζουν και επεξηγούν ερμηνευτικά την ανθρώπινη συμπεριφορά.
Επιπλέον, η ανάλυση του πλαισίου που μπορούν να εφαρμοστούν τεχνικές διαχείρισης των συγκρούσεων και κυρίως αντιμετώπισης των κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον, τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και κατά την εξέλιξή τους.
- Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
- Ισχύς της πειθούς
- Ο Παράγων «προσωπικότητα» -Τύποι προσωπικότητας
- Διαχείριση χρόνου (time management)
- Διαχείριση θυμού (agreement management)
- Διαχείριση εργασιακού άγχους (stress management)
- Τρόποι ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης
- Αξιοποίηση των συναισθημάτων
- Η αντίσταση στην αλλαγή- Αποτελεσματική διαχείριση της αλλαγής (change management)
- Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και τρόποι επίτευξης συνεργασίας
- Το χτίσιμο και η δυναμική της ομάδας στο εργασιακό περιβάλλον
- Ικανότητα διοίκησης ομάδας και συνεργασία
- Εσωτερική παρακίνηση-διαπροσωπικές σχέσεις και συμπεριφορές
- Υποκίνηση-Ο συμβουλευτικός ρόλος του ηγέτη
- Διαδικασία λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων
- Θεωρητικές ερμηνείες για τις επιθετικές τάσεις των ανθρώπων
- Η έννοια της σύγκρουσης- Τυπολογία διαχείρισης της σύγκρουσης
- Διαπραγμάτευση -Μοντέλα διαπραγμάτευσης- Έμφαση στο “win-win”
- Διαμεσολάβηση-Εμπόδια στην αποτελεσματική διαμεσολάβηση
- Τρόποι αντιμετώπισης κρίσεων
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: E–books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων,επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες).
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 180€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Εξ αποστάσεως σεμινάριο στην τέχνη της διαπραγμάτευσης στην επίλυση διαφορών
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στην τέχνη της διαπραγμάτευσης στην επίλυση διαφορών διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί κοινό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Università degli Studi Guglielmo Marconi & CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Η γνωριμία με την τέχνη της Διαπραγμάτευσης, οι ικανότητες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση διαφορών σε κάθε περιβάλλον, τρόποι βελτίωσης των επικοινωνιακών δραστηριοτήτων, τρόποι αποτελεσματικής αντιμετώπισης των συγκρούσεων και έμφαση στο win–win (κερδίζω-κερδίζεις)
Το παρεχόμενο υλικό χαρακτηρίζεται από πληρότητα (E–BOOK, πολυμεσικό υλικό, video’s, δραστηριότητες –ασκήσεις, παραδείγματα). Ειδικότερα:
-Το πλαίσιο της Διαπραγμάτευσης
(Είδη, διακύβευμα, φύση Διαπραγμάτευσης)
-Συγκρούσεις
(Ορισμός και μύθοι για τη σύγκρουση, πιθανά οφέλη από τη σύγκρουση)
–Επικοινωνία
(Βασικές Αρχές και διπλά μηνύματα Επικοινωνίας, Ενεργητική Ακρόαση, Κριτική, Κατηγόριες, Συναισθήματα και Επικοινωνία)
–Διαχείριση Θυμού
(οριοθέτηση και διαχείριση του θυμού, αξιοποίηση των συναισθημάτων, αντιμετώπιση της απροθυμίας για επίλυση)
Ύπαρξη Σύνδεσης στο Διαδίκτυο, προσωπικού e–mail και Απολυτήριο Δημοτικού
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 180€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Εξ αποστάσεως σεμινάριο στο χτίσιμο της Αποτελεσματικής Ομάδας | Team Building
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στο χτίσιμο της Αποτελεσματικής Ομάδας (Team Building) διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί κοινό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Università degli Studi Guglielmo Marconi & CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Η γνωριμία με την «Δυναμική» της ομάδας στον εργασιακό χώρο και τα θεαματικά αποτελέσματα της στην αύξηση της αποδοτικότητας του οργανισμού, καθώς και η συμβολή της στην προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη (στελέχους και εργαζομένου)
Επιπλέον, οι προϋποθέσεις για την επίτευξη του σκοπού (παρακίνηση-συμβουλευτικός ρόλος ηγεσίας-δεξιότητες επικοινωνίας)
Θεματικές Ενότητες
1. ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
(Ορισμός-Τύποι-Στάδια διαμόρφωσής της-Χαρακτηριστικά της- Διεργασία-Σχεδιασμός-Ρόλοι σε αυτήν)
2. ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΜΑΔΑΣ (Παράγοντες επιτυχίας της- επίδρασή της στο άτομο-διαδικασία αποφάσεων-δημιουργική επίλυση προβλημάτων).
3. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(Εσωτερική παρακίνηση- Συναισθηματική Νοημοσύνη-Διαπροσωπικές Συμπεριφορές-Η σημασία της Επικοινωνίας)
4. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
(Διατήρηση Ομάδας-χτίσιμο Ομάδας-Ψυχική Ισορροπία-Η Δυναμική της Ομάδας-Ο Ρόλος του Ηγέτη-Διαχείριση Συγκρούσεων στην Ομάδα)
5. ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΗΓΕΣΙΑΣ
(Η Υποκίνηση με βάση τις προσωπικές ανάγκες-Εμπλουτισμός της εργασίας ως μέσο υποκίνησης-Η σύνθεση της προσωπικότητας του Ηγέτη-Συστημική Λήψη Αποφάσεων).
To πρόγραμμα, πέραν του βασικού υλικού (σε e–book), συνοδεύεται από πλούσιο πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις σε p.poin και links σε video’s συναφή με το πρόγραμμα).
Επιπλέον, δύο (2) σταθμισμένα ψυχομετρικά tests με πλήρη οδηγό εκπόνησής τους (Το ένα test οδηγεί στην εξαγωγή του «ατομικού κώδικα προσωπικότητας» και το δεύτερο στη «δήλωση θέσης» κάθε συμμετέχοντος.
Τέλος, η επιτυχής ολοκλήρωσή του προγράμματος προϋποθέτει την εκπόνηση δύο (2) ασκήσεων –δραστηριοτήτων που επισυνάπτονται στην πλατφόρμα.
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 180€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Δωρεάν εξ αποστάσεως σεμινάριο στην διαχείριση άγχους |Stress Management
Το δωρεάν σεμινάριο στην διαχείριση άγχους (Stress Management) διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 100 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
Η παρακολούθηση της επιμόρφωσης είναι ΔΩΡΕΑΝ
Δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης με κόστος 60€.
Η σωστή διαχείριση του άγχους (stress management) είναι πολύ σημαντική δεξιότητα που χρειάζεται να αναπτυχθεί για όσους θέλουν να πετύχουν μία σωστή ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Δεν υπάρχουν ‘μαγικές’ συνταγές, αλλά υπάρχουν τεχνικές και μέθοδοι να πετύχουμε τους στόχους μας και να νιώθουμε καλά και εμείς οι ίδιοι.
Η επιμόρφωση διαχείρισης άγχους απευθύνεται σε ενήλικες όλων των κοινωνικών ομάδων (εργαζόμενους, γονείς κλπ), οι οποίοι νοιώθουν ιδιαίτερα πιεσμένοι, αγχωμένοι και κουρασμένοι και δυσκολεύονται να είναι λειτουργικοί στην καθημερινότητά τους.
Το εκπαιδευτικό υλικό χωρίζεται στις εξής δέκα (10) ενότητες:
- Η φύση και τα αίτια του άγχους: η αντίδραση στο στρες
- Πως το στρες επιδρά στην καθημερινότητά μας
- Στρες και υγεία
- Οι επιδράσεις του στρες: βιολογική, ψυχολογική, συναισθηματική και πνευματική
- Η επίδραση του μυαλού μας στο να νιώθουμε καλά
- Οι επιπτώσεις της θετικής και αρνητικής σκέψης
- Η εκμετάλλευση της δύναμης των συναισθημάτων
- Στρες και αποδοτικότητα
- Τρόποι αντιμετώπισης του στρες
- Τεχνικές χαλάρωσης και ασκήσεις
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
Εξ αποστάσεως σεμινάριο στο Μάρκετινγκ και στην Έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Το σεμινάριο στο Μάρκετινγκ και στην Έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή διεξάγεται εξ αποστάσεως με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε
- Στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών που ασχολούνται με το Μάρκετινγκ και την έρευνα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
- Εκπαιδευτές που θέλουν να διδάξουν την Επιστήμη Μάρκετινγκ και τη μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
- Ελεύθερους επαγγελματίες και θέλουν να βελτιώσουν την προβολή της επιχείρησής του και να κατανοήσουν τη Συμπεριφορά του καταναλωτή.
- Μάρκετερς που θέλουν να επιμορφωθούν περαιτέρω στο Μάρκετινγκ.
- Σε όσους ενδιαφέρονται για την Επιστήμη Μάρκετιγκ και την έρευνα της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
- Να κατανοήσουν τη φιλοσοφία της επιστήμης μάρκετινγκ και το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει το μάρκετινγκ σε όλες τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής.
- Να διερευνούν και να προσεγγίζουν τη μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
- Να επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, γνωρίζοντας τους μηχανισμούς και τις μεθόδους που ακολουθεί ο καταναλωτής στη Διαδικασία λήψης της Αγοραστικής Απόφασης.
- Να διαμορφώνει, τροποποιεί το μίγμα μάρκετινγκ ανάλογα με το επίπεδο εμπλοκής του καταναλωτή με τη συγκεκριμένη μάρκα.
- Να προβάλει, προωθεί το συγκεκριμένο προϊόν σωστά και να εφαρμόζει Δημόσιες Σχέσεις σε μια εταιρεία.
Θεματικές Ενότητες
- Ενότητα 1: Η Επιστήμη του Μάρκετινγκ
- Ενότητα 2: Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
- Ενότητα 3: Η διαδικασία Λήψης της Αγοραστικής Απόφασης
- Ενότητα 4: Η ανάμιξη του καταναλωτή με το προϊόν και ο ρόλος του ΜΚΤ
- Ενότητα 5: Επικοινωνιακή Πολιτική του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις.
Η αξιολόγηση του προγράμματος γίνεται μέσω ενός πορτοφόλιο με πέντε σύντομες ασκήσεις.
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 120€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα