Τουριστική και ξενοδοχειακή νομοθεσία


Μοριοδότηση επιμόρφωσης
Η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού, ενώ παράλληλα απευθύνεται στα ξενοδοχεία που επιθυμούν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους σε θέματα τουρισμού και ασφάλειας. Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 300 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Γίνεται έκπτωση κατόπιν συνεννόησης σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί:

  • πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University
  • συνοδευτικό έντυπο europass

Η επιμόρφωση απευθύνεται μόνιμους, εποχικούς αλλά και τους μαθητευόμενους ξενοδοχοϋπαλλήλους καθώς και σε όσους μελλοντικά θα αιτηθούν θέση εργασίας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση και επιθυμούν να παρουσιάσουν ένα επιπλέον προσόν.

Εξάλλου, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια. Παράλληλα, η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού. και οδηγεί στην απόκτηση βεβαίωσης – πιστοποίησης παρακολούθησης ειδικευμένης επιμόρφωσης.

Η διάρκειά του προγράμματος είναι 300 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 300 ώρες περιλαμβάνουν το χρόνο μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, χρόνο για αναστοχασμό πάνω στο υλικό, το χρόνο μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.
Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία της τουριστικής και ξενοδοχειακής νομοθεσίας.

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • 1η ενότητα: Εισαγωγικές έννοιες στον Τουρισμό.
  • 2η ενότητα: Η δυναμική του τουριστικού κλάδου.
  • 3η ενότητα: Τουριστική ορολογία – εισαγωγή στην τουριστική νομοθεσία – παρουσίαση πύλης τουριστικής νομοθεσίας.
  • 4η ενότητα: Νομοθεσία τουριστικών καταλυμάτων.
  • 5η ενότητα: Νομοθεσία τουριστικών γραφείων.
  • 6η ενότητα: Το επάγγελμα του ξεναγού.
  • 7η ενότητα: Δικαιώματα και υποχρεώσεις του τουρίστα / καταναλωτή.
  • 8η ενότητα: Ηθικές αρχές και δεοντολογία στον τουρισμό.
  • 9η ενότητα: Ασφάλεια στα ξενοδοχεία.

Extra Παροχές

  • Σημειώσεις του Εισηγητή
  • Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος:
Γεώργιος Χούρης (M.Sc., Med.) εκπαιδευτής σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης

Απολυτήριο λυκείου


Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Που μοριοδοτείται το σεμινάριο;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 200€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Γεώργιος Χούρης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων στις ειδικότητες Τουρισμού και Marketing. Είναι απόφοιτος των τμημάτων «Εμπορίας και Διαφήμισης» (Marketing) και «Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων», κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στη «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ε.Α.Π., μέλος επιστημονικών ενώσεων, ενώ εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Παράλληλα με την εκπαιδευτική δράση σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, έχει ασχοληθεί με την πιστοποίηση προσόντων και την παροχή συμβουλών τουριστικής ανάπτυξης. Ο συνδυασμός επαγγελματικής πορείας, ακαδημαϊκής μόρφωσης, διδακτικής εμπειρίας αλλά και συνεχούς εξειδίκευσης στους τομείς Marketing, Τουρισμού και Εκπαίδευσης Ενηλίκων, συνθέτει ένα ανταγωνιστικό προφίλ σύγχρονου εκπαιδευτή ικανού να μεταλαμπαδεύσει γνώσεις και δεξιότητες σε ενήλικες εκπαιδευόμενους.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Ασφάλεια στον τομέα των Ξενοδοχείων και του Τουρισμού


Μοριοδότηση επιμόρφωσης
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Παράλληλα, η επιμόρφωση μοριοδοτεί τους κατόχους, σε προκηρύξεις εκπαιδευτών, στελεχών και ομάδων έργου του ΙΝ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Κ.Δ.Β.Μ. Δήμων) αποκλειστικά για θέματα της ειδικότητας του Τουρισμού.

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους σε θέματα ξενοδοχειακής και τουριστικής ασφάλειας.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (e-learning) και αντιστοιχεί σε 100 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Για όσες ξενοδοχειακές μονάδες το επιθυμούν προσφέρουμε σύμβαση πολυετούς διάρκειας με κλιμακούμενη έκπτωση στα δίδακτρα, η οποία ανάλογα με τον αριθμό του προς εκπαίδευση προσωπικού μπορεί να φτάσει και το 50%.

Έτσι εξασφαλίζει την πιστοποίηση κατάρτισης του προσωπικού για όλο το χρονικό διάστημα που ισχύει η κατάταξή σε αστέρια, σταθερή τιμή για όλη τη διάρκεια της σύμβασης και δυνατότητα επιλογής της περιόδου εκπαίδευσης. Παράλληλα, η ύλη δύναται να τροποποιηθεί κατ’ έτος, ώστε να μην επαναλαμβάνονται οι ίδιες θεματικές.

Γενικότερα, γίνεται έκπτωση σε ομαδικές εγγραφές (άνω των 5 ατόμων), ανέργους, (κατόχους κάρτας ανεργίας) και φοιτητές.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί:

  • πιστοποιητικό επιμόρφωσης (δυνατότητα έλεγχου γνησιότητας) από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721 σε συνεργασία με το Marconi University
  • συνοδευτικό έντυπο europass

Η επιμόρφωση απευθύνεται σε μόνιμους, εποχικούς αλλά και τους μαθητευόμενους ξενοδοχοϋπαλλήλους καθώς και σε όσους μελλοντικά θα αιτηθούν θέση εργασίας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση και επιθυμούν να παρουσιάσουν ένα ανταγωνιστικό προσόν.

Εξάλλου σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 216/2015(ΦΕΚΒ10) του Υπουργείου Τουρισμού η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης από το 10% του προσωπικού του ξενοδοχείου αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο στην κατηγοριοποίηση τους σε αστέρια.

Παράλληλα το σεμινάριο δύναται να μοριοδοτήσει εκπαιδευτικούς σε θέματα τουριστικής και ξενοδοχειακής ασφάλειας και οδηγεί στην απόκτηση Βεβαίωσης – πιστοποίησης παρακολούθησης ειδικευμένης επιμόρφωσης.

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 100 ώρες και διδάσκεται εξ ολοκλήρου με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Οι 100 ώρες περιλαμβάνουν τους χρόνους μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, αναστοχασμού αναφορικά με τη θεματική, αλλά και μελέτης, έρευνας και συγγραφής των εργασιών.

Σκοπός του προγράμματος είναι να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στα βασικά σημεία της ασφάλειας στον τομέα των ξενοδοχείων και του τουρισμού γενικότερα.

Το σεμινάριο αποτελείται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

    • 1η ενότητα: Εισαγωγή στη διαχείριση καταστροφών και κρίσεων
    • 2η ενότητα: Διαχείριση καταστροφών και κρίσεων στον τομέα του Τουρισμού – Μελέτες περιπτώσεω
    • 3η ενότητα: Ασφάλεια στα Ξενοδοχεία
    • 4η ενότητα: Προστασία Προσωπικών Δεδομένων στον τομέα του Τουρισμού.

Extra Παροχές

  • Σημειώσεις του Εισηγητή
  • Ελληνική και ξένη Βιβλιογραφία

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος:
Γεώργιος Χούρης (M.Sc., Med.) εκπαιδευτής σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης

Απολυτήριο λυκείου


Τι μπορώ να κάνω με το πιστοποιητικό μου;

Που μοριοδοτείται το σεμινάριο;

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
Εξοφλήστε το ποσό των 150€
Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
την απόδειξη πληρωμής
το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα


Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο

Ο Γεώργιος Χούρης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων στις ειδικότητες Τουρισμού και Marketing. Είναι απόφοιτος των τμημάτων «Εμπορίας και Διαφήμισης» (Marketing) και «Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων», κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στη «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ε.Α.Π., μέλος επιστημονικών ενώσεων, ενώ εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Παράλληλα με την εκπαιδευτική δράση σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, έχει ασχοληθεί με την πιστοποίηση προσόντων και την παροχή συμβουλών τουριστικής ανάπτυξης. Ο συνδυασμός επαγγελματικής πορείας, ακαδημαϊκής μόρφωσης, διδακτικής εμπειρίας αλλά και συνεχούς εξειδίκευσης στους τομείς Marketing, Τουρισμού και Εκπαίδευσης Ενηλίκων, συνθέτει ένα ανταγωνιστικό προφίλ σύγχρονου εκπαιδευτή ικανού να μεταλαμπαδεύσει γνώσεις και δεξιότητες σε ενήλικες εκπαιδευόμενους.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για:

Mini MBA in Shipping


The Mini MBA in Shipping is an educational program uniquely designed to meet the needs of real Maritime Industry professionals in the Eastern Mediterranean & South Eastern European market. It also benefits from its academic staff whose long experience in the market and their academic expertise, its a combination of high level academic and practical development.

The Mini MBA in Shipping is ready to provide the specialized knowledge that those who wish to dynamically enter the market will need. Master Mariners and Chief Engineers of the Merchant Marine, Graduates of Merchant Marine Academies, Economic, Political and Social Studies graduates, engineers, shipbuilders are among the professionals that will benefit the most.

 

The Mini MBA in Shipping is one of the most dynamic and perhaps unique in Greek Shipping and Maritime Education.Upon completion, students will gain a well-grounded knowledge of the issues and the problems that the Global Maritime Market -with regard to the actual requirements of the Companies and International organizations- face daily and will ,also, have all the necessary skills to provide solutions.

The program is a powerful tool and a toolkit in the hands of the graduate -as a tangible result- and prepares him to ensure his success on any position in the Maritime Industry. After completing the Mini MBA, the graduate will be a valuable asset for every company and organization.

  • Human Resource Management &Maritime Diversity Management in Shipping
  • Leadership & Strategy in Shipping
  • International Shipping Relations
  • Maritime and Port Operations& Management
  • Transportation Management and Logistics
  • Marine Insurance &Shipbroking

Knowledge of English language


When can I enroll?

What is the delivery mode?

What about the tuition fees?

Can I get a discount?

Can I pay with more installments?

Can I finish the program earlier?

Will I get a certificate?

  • Fill the enrollment form below
  • Pay the one time fee of 1020€ or the first installment of 300€
  • Scan and send at seminars@cears.edu.gr
    • the bank receipt or paypal ID
    • school leaving certificate (or previous degree)
    • ID or passport
  • Within 3 working days you will receive your codes for our platform

Bank Transfer

Credit Card

About the Academic Coordinators

Pachoundakis Isidoros

Isidoros Pachoundakis is an Academic Coordinator and Lecturer in “Shipping Programmes” of E-Learning of Economics Department at the University of Piraeus. He is also Academic Coordinator and Lecturer of “Maritime Studies” at the Vocational Institute of University of Patras, Academic Coordinator and Lecturer at E-Learning Programs department of National and Kapodistrian University of Athens in “Maritime Diversity Management”, Academic Coordinator and Lecturer of “Maritime Studies” at the Executive Diplomas Department of University of Macedonia and Academic Director at the Phoenix Maritime Academy of Phoenix Register of Shipping.

He was also an Academic Coordinator in “Maritime Economics” at Economics Department of University of Ioannina and in the Executive program “Human Resource Management in Shipping” at University of Macedonia. He was for ten years Professor at the Hellenic Postgraduate Merchant Marine Academy. He has been lecturer at the University of Aegean, at the University of West-Macedonia, at the University of Ioannina, at the Police Academy, at the Faculty of Permanent NCO (Non Commissioned Officers) and at the historical Merchant Marine Academy of Hydra/Faculty of Nautical Science.

Today, Isidoros Pachoundakis teaches at the University of Piraeus, at the University of Patras, at the National & Kapodistrian University of Athens, at the University of Thessaly and at the University of Macedonia. He is also the Director and Founder of the Institute of International Nautical Studies and member of the Council of Blue Career Centre for the Eastern Mediterranean at the European Commission.

His field is the Management of the Multicultural and Religious Diversity in Shipping and the Diversity Management at Workplace, which affects the field of Human Resources Management.

Manolakos Panagiotis

Panagiotis Manolakos is an Academic Coordinator and Lecturer in “Maritime Labour Convention-MLC” E-Learning programs at the Economics Department – University of Piraeus. He worked (2003-2010) as a research associate of ethnographic studies center on issues of society and economy of the Balkans and Middle Eastern countries ,as an associate professor in the Fire Academy (2004-2006), professor at the Police Academy (2004-2006), an employee in the private sector (2005-2006), a member of the Board of Directors of the company BF Action (2004-2009), as chairman and CEO of the company THES.PA. SA (2006). He served his military service (2007) as a member of the Group of Psychosocial Care of the Greek Army. He has also been a special adviser to the Minister of Mercantile Marine, Aegean and Island Policy (2007-2008) and deputy president of the Provident Fund of the Merchant Navy Officers (2008-2011) .He is primarily focused in the fields of labor relations in the shipping industry, sociology of work and economic sociology. He has also participated in a series of conferences and workshops and has published several articles in scientific journals.

You may also be interested in:

Μini MBA Διοίκηση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων


Tips

To Mini MBA in Shipping (Διοίκηση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων) είναι το μοναδικό στην Ελληνική αγορά που σχεδιάστηκε με βάση τις ανάγκες της πραγματικής Ναυτιλιακής Βιομηχανίας από ανθρώπους της Ναυτιλίας και με διδάσκοντες από την ίδια τη Ναυτιλιακή Αγορά.

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και έχει διάρκεια 4 μήνες. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί κοινό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Università degli Studi Guglielmo Marconi  &  CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού, αλλά και Πτυχιούχους Ναυτικών Ακαδημιών, οικονομικών, Πολιτικών & Κοινωνικών Σπουδών Μηχανολόγους, Ναυπηγούς που επιθυμούν να εισέλθουν δυναμικά στη Ναυτιλία ειδικευόμενοι στις Πραγματικές οικονομικές και Διοικητικές λειτουργίες της Ναυτιλιακής Βιομηχανίας

Το Mini MBA στη Διοίκηση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων είναι απ’ τις δυναμικότερες και ίσως οι Μοναδικές στην Ελληνική Ναυτιλιακή και Ναυτική Εκπαίδευση, που είναι προσαρμοσμένες σύμφωνα με την καθημερινότητα της Παγκόσμιας Ναυτιλιακής Αγοράς, όσον αφορά στις πραγματικές απαιτήσεις των Εταιρειών και των Διεθνών οργανισμών που εμπλέκονται με τη Ναυτιλία. Το Mini MBA προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία που Εξειδικεύει και δίνει λύσεις σε καθημερινά ζητήματα που ανακύπτουν στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία.

Το πρόγραμμα είναι ένα δυναμικό εργαλείο και μια εργαλειοθήκη στα χέρια του αποφοίτου που ως απτό αποτέλεσμα τον καθιστά έτοιμο να αναλάβει οποιαδήποτε θέση ευθύνης που θα του ανατεθεί. Ο απόφοιτος μετά την ολοκλήρωση του Mini MBA στη Διοίκηση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων είναι πλέον προστιθέμενη αξία, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για κάθε εταιρεία και οργανισμό που επιθυμεί να τον αξιοποιήσει.

  • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ναυτιλία(Διαχείριση Ναυτιλιακών Πόρων) & Διαχείριση της Διαφορετικότητας στη Ναυτιλία
  • Ηγεσία και Στρατηγική στη Ναυτιλία
  • Διεθνείς Ναυτιλιακές Σχέσεις
  • Διοίκηση & Οργάνωση Λιμένων
  • Logistics & Ναυτιλιακές Μεταφορές
  • Ναυλώσεις & Ναυτασφαλίσεις

Απολυτήριο λυκείου


Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Υπάρχει δυνατότητα έκπτωσης;

Υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 1020€ ή την πρώτη δόση των 300€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για τους ακαδημαϊκούς υπεύθυνους

Μανωλάκος Παναγιώτης

Γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε στο Πάντειο πανεπιστήμιο και είναι κοινωνιολόγος Εργασίας και Οικονομίας. Είναι διδάσκων και επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος “Διεθνής Συνθήκη Ναυτικής Εργασίας (Maritime Labour Convention)”του Πανεπιστημίου Πειραιά ενώ διδάσκει και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Έχει διδάξει στις σχολές Αστυνομίας , στην σχολή Πυροσβεστικής καθώς και στην Σχολή Εθνικής Ασφάλειας. Έχει διατελέσει αντιπρόεδρος του Ταμείου Προνοίας Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού (Τ.Π.Α.Ε.Ν.) και ειδικός σύμβουλος στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα, όντας μέλος του Δ.Σ. της BF Action Α.Ε. και Πρόεδρος&Δ/νων Σύμβουλος της ΘΕΣ.ΠΑ. Α.Ε.. Τέλος, έχει συμμετάσχει σε σειρά διεθνών συνεδρίων

Παχουνδάκης Ισίδωρος

Ο Ισίδωρος Παχουνδάκης είναι Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος και Διδάσκων στην Κατεύθυνση Ναυτιλιακών Σπουδών του ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Πατρών, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος και Διδάσκων στα Ναυτιλιακά Προγράμματα του e-Learning του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος και διδάσκων στο E-Learning Πρόγραμμα Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Διοίκηση & Διαχείριση Πολυπολιτισμικών και Πολυθρησκευτικών Πληρωμάτων στην Εμπορική Ναυτιλία και Επιστημονικός Υπεύθυνος των Ναυτιλιακών Προγραμμάτων Εξειδίκευσης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Διετέλεσε Επιστημονικός Υπεύθυνος των «Ναυτιλιακών Οικονομικών» του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Προγράμματος Εξειδίκευσης «Σύγχρονες Εφαρμογές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ναυτιλία» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επίσης, υπήρξε επί 10 έτη Καθηγητής στη Σχολή Πλοιάρχων του Κέντρου Επιμορφώσεως Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού. Δίδαξε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στην Αστυνομική Ακαδημία, στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών και στην Ιστορική Σχολή Πλοιάρχων της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού της Ύδρας. Σήμερα διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στο Πανεπιστήμιο Πατρών, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Είναι Διευθυντής Σπουδών του Phoenix Maritime Academy του Νηογνώμονα Phoenix Register of Shipping. Επίσης, είναι Διευθυντής και Ιδρυτής του Institute of International Nautical Studies και Μέλος του Συμβουλίου του Blue Career Centre for the Eastern Mediterranean της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το γνωστικό του αντικείμενο είναι η Διαχείριση της Πολιτισμικής και Θρησκευτικής Ετερότητας στη Ναυτιλία και η Διαχείριση της Διαφορετικότητας στους χώρους εργασίας, που άπτεται του πεδίου της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Λίγα λόγια για το Marconi University

Tο πανεπιστήμιο Marconi είναι το πρώτο και μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο στην Ιταλία σε θέματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Tα προγράμματά του αναγνωρίζονται τόσο στην Ε.Ε, όσο και στις Η.Π.Α και την Κίνα, ενώ βρίσκεται στις πρώτες θέσεις κατάταξης σε θέματα έρευνας παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα:

    • 4η θέση στις περιφερειακές κοινές δημοσιεύσεις (regional joint publications)
    • 5η θέση στις διεθνείς κοινές δημοσιεύσεις (international joint publications)
    • 6η θέση στις διεπιστημονικές  δημοσιεύσεις (interdisciplinary publications)

Περισσότερες πληροφορίες  δίδονται εδώ

Επίσης  έχει στενές σχέσεις και συνεργασίες με σημαντικότατες εταιρείες όπως

  • Ferrari SpA- Maranello(MO)
  • Centro Ricerche FIAT-Orbossano (TO)
  • GE OIL & Gas-Nuovo Pignone-Firenze
  • Piaggio & C, SpA-Pontedera(PI)
  • IBM Italia κ.α.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για: