Διδακτική & Μεθοδολογία της Αγγλικής γλώσσας


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Αγγλικά, online και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης  από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721

Το CEARS διοργανώνει επιμόρφωση Διδακτικής και Μεθοδολογίας της Αγγλικής γλώσσας. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις διδακτικής και μεθοδολογίας της Αγγλικής για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Αγγλικών. Η επιμόρφωση παρέχει συγκεκριμένες παρεμβάσεις σε όλο το φάσμα της παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου των μαθητών στην Αγγλική γλώσσα. Παρέχεται πλούσιο υλικό με σχέδια μαθημάτων στην Αγγλική γλώσσα, παρουσιάσεις και χρήσιμες οδηγίες για το έργο του εκπαιδευτικού της Αγγλικής γλώσσας.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις εφαρμογής της διδακτικής γλώσσας και θα εμπλουτίσουν τη μεθοδολογία της Αγγλικής με σχέδια μαθημάτων (σε γραμματικής, κατανόηση, γραφή κ.λπ).

Α. Πτυχιούχοι

Α.Ε.Ι.

– Εκπαιδευτικοί Αγγλικής γλώσσας

– Απόφοιτοι καθηγητικών σχολών (Φιλοσοφικής, Φυσικομαθηματικής, ΤΕΦΑΑ, Ψυχολογίας, Ανθρωπιστικών Σπουδών, κ.α.) που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

– Απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, απόφοιτοι τμημάτων Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία καθώς και απόφοιτοι τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Τ.Ε.Ι

– Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, κ. ά. που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Ι.Ε.Κ.

– Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Β. Φοιτητές

ΑΕΙ (Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, Τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, Φυσικομαθηματικών Τμημάτων, κ.α.) που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

ΤΕΙ (Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, κ.α.) που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής. που γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα

Γ. Άλλοι ενδιαφερόμενοι

Οποιος έχει γενικότερο ενδιαφέρον για την αγγλική γλώσσα.

  • Γενικές Αρχές Διδακτικής
  • Θεωρίες Μάθησης
  • Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διδακτική
  • Σχεδιασμός της διδασκαλίας
  • Σχέδια μαθήματος στην Αγγλική γλώσσας.
  • Αξιολόγηση της διδασκαλίας
  • Τελική εργασία αξιολόγησης

  • Γνώση αγγλικών
  • Απολυτήριο Λυκείου

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
    • την απόδειξη πληρωμής
    • το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
    • και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

Λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή υπεύθυνη

Αναστασία Καστανά, MEd. (Special)

Γεννήθηκε στην Πάτρα και σπούδασε στο τμήμα της Κλασικής Φιλολογίας.Έχοντας μία πολυετή προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης και διαθέτοντας ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Παιδαγωγική/Ειδική Εκπαίδευση (Masters in Education – Equality and Diversity-Inclusive Education) από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Αγγλίας (Open UK University, London), προσφέρει στον οργανισμό μας τις γνώσεις της και την επιστημονική της κατάρτιση. Έχει συγγράψει εγχειρίδια για τη διαχείριση της σχολικής συμπεριφοράς και τη διδασκαλία της γλώσσας σε μαθητές με Μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.Έχει εργαστεί σε δημόσια ΙΕΚ και σχολεία και σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ως Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής. Έχει αποκτήσει επιμορφώσεις στην εκπαιδευτική ψυχολογία και παράλληλα,έχει συμμετάσχει σε πολλά επιστημονικά συνέδρια εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος ως εισηγήτρια και κριτής. Είναι δραστήρια, συνεπής στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού και ικανή στο να δημιουργεί εποικοδομητικό κλίμα με τους εκπαιδευόμενους.