Διδακτική της γλώσσας για παιδιά της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες


Η επιμόρφωση μοριοδοτείται, εκτός των άλλων, και στις προκηρύξεις Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ (2 μόρια)

Η επιμόρφωση διεξάγεται στα Ελληνικά, online και αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης.

Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Θα δοθεί κοινό «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης» από το CE.A.R.S και το Marconi University

Το CEARS διοργανώνει βιωματική  επιμόρφωση Διδακτικής της γλώσσας για παιδιά της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς της γενικής και της ειδικής αγωγής. Η επιμόρφωση αυτή λύνει πολλά από τα προβλήματα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών,αφού παρέχει συγκεκριμένες παρεμβάσεις σε όλο το φάσμα της παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου που ταλανίζει τους μαθητές. Παρέχεται πλούσιο υλικό με φύλλα εργασίας, τεστ αξιολόγησης και έντυπα ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών. Επίσης, παρουσιάζονται μελέτες περίπτωσης,στις οποίες θα κληθούν να παρέμβουν οι συμμετέχοντες με εργασίες και workshops. Αντιστοιχεί σε 200 ώρες συμβατικής παρακολούθησης και μελέτης.

  1. Φύση των μαθησιακών δυσκολιών,χαρακτηριστικά και συμπτωματολογία
  2. Ανίχνευση και αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  3. Πρακτικές παρέμβασης σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  4. Θεσμικό πλαίσιο
  5. Μελέτες περίπτωσης:παρουσίαση και συζήτηση αυτών.Ανάθεση εργασιών.

Η επιμόρφωση περιλαμβάνει  (1) Παρουσιάσεις, (2) Διαλέξεις σε μορφή «book moodle», (3) Πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, σημεώσεις συνεδρίων), (4) Εργασίες 

Στην επιμόρφωση μπορούν να συμμετέχουν:

  • Πτυχιούχοι

Α.Ε.Ι.

– Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

– Απόφοιτοι καθηγητικών σχολών (Φιλοσοφικής, Φυσικομαθηματικής, ΤΕΦΑΑ, Ψυχολογίας, Ανθρωπιστικών Σπουδών, κ.α.).

– Απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, απόφοιτοι τμημάτων Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία καθώς και απόφοιτοι τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας.

Τ.Ε.Ι

– Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, κ. ά.

Ι.Ε.Κ.

– Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής.

  • Φοιτητές

– ΑΕΙ (Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, Τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, Φυσικομαθηματικών Τμημάτων, κ.α.)

– ΤΕΙ (Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, κ.α.)

– ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής.

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για την εγγραφή  (πέραν του απολυτηρίου λυκείου)

Πότε είναι οι εγγραφές;

Μπορώ να παρακολουθώ εξ αποστάσεως;

Υπάρχει κάποιο κόστος εγγραφής;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Τι απαιτείται για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Απαιτείται πρακτική άσκηση;

Θα πάρω κάποια βεβαίωση παρακολούθησης;

  • Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
  • Εξοφλήστε το ποσό των 180€
  • Σκανάρετε και αποστείλετε την απόδειξη πληρωμής ή το ID πληρωμής της paypal, το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει) και την ταυτότητά σας (ή το διαβατήριο αν η ταυτότητα δεν έχει λατινικούς χαρακτήρες) στο seminars@cears.edu.gr
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα
 

    Προσωπικές Πληροφορίες

  • Εκπαίδευση

 

Verification

Μέσω Τραπέζης

Με Πιστωτική

PayPal

Λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή υπεύθυνη

Αναστασία Καστανά, MEd. (Special)

Γεννήθηκε στην Πάτρα και σπούδασε στο τμήμα της Κλασικής Φιλολογίας.Έχοντας μία πολυετή προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης και διαθέτοντας ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Παιδαγωγική/Ειδική Εκπαίδευση (Masters in Education – Equality and Diversity-Inclusive Education) από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Αγγλίας (Open UK University, London), προσφέρει στον οργανισμό μας τις γνώσεις της και την επιστημονική της κατάρτιση. Έχει συγγράψει εγχειρίδια για τη διαχείριση της σχολικής συμπεριφοράς και τη διδασκαλία της γλώσσας σε μαθητές με Μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.Έχει εργαστεί σε δημόσια ΙΕΚ και σχολεία και σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ως Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής. Έχει αποκτήσει επιμορφώσεις στην εκπαιδευτική ψυχολογία και παράλληλα,έχει συμμετάσχει σε πολλά επιστημονικά συνέδρια εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος ως εισηγήτρια και κριτής. Είναι δραστήρια, συνεπής στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού και ικανή στο να δημιουργεί εποικοδομητικό κλίμα με τους εκπαιδευόμενους.