- Γενικές Πληροφορίες
- Σε ποιους απευθύνεται
- Σκοπός του προγράμματος
- Δομή
- Προαπαιτούμενα εγγραφής
- Συχνές Ερωτήσεις
- Διαδικασία εγγραφής
- Αίτηση
- Πληρωμή
Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
Το μοριοδοτούμενο σεμινάριο στο Mentoring διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα Ελληνικά και αντιστοιχεί σε 400 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.
Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S – Αρ. Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 2101721
Σε τελειόφοιτους ή απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, σε γονείς, σε ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες υγείας, ενήλικες που αναζητούν την πρώτη τους εργασία, ενήλικες που επαναπροσδιορίζονται επαγγελματικά, Επίσης, σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε ΣΔΕ, ΙΕΚ και Δομές Δια Βίου Μάθησης, επιχειρήσεις ως Σύμβουλοι Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Διαχείρισης Καριέρας και κάθε ενδιαφερόμενο για το πεδίο της συμβουλευτικής γενικότερα.
Η αποσαφήνιση σειράς θεμάτων που σχετίζονται με το θεωρητικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής συμβουλευτικής – mentoring, τη μεθοδολογία υλοποίησης και τα στάδια ανάπτυξης της, την αντιμετώπιση δυσκολιών και τη χρήση των αντίστοιχων εργαλείων στα διάφορα στάδια της εφαρμογής της, ως μια διαδικασίας συμβατής και εφαρμόσιμης στα προγράμματα εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης
- Αποσαφήνιση εννοιολογικού πλαισίου Mentoring
- Είδη και μορφές του Mentoring
- Ο ρόλος του Μέντορα
- Mentoring– Coaching– Συμβουλευτική (Υποστήριξη): ομοιότητες και διαφορές
- Ο Εκπαιδευτής Ενηλίκων στη διαδικασία της Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής/Mentoring
- Βασικές αρχές διεξαγωγής ατομικών συναντήσεων Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής – Mentoring
- Αναγκαιότητα και ανάπτυξη του θεσμού του μέντορα στην εκπαίδευση
- Οι συνθήκες μιας αποτελεσματικής καθοδήγησης
- Η σημασία της σχέσης συμβούλου/μέντορα και συμβουλευόμενου/ης
- Το «συμβόλαιο συνεργασίας»
- Η σημασία της «πρώτης συνάντησης» στη διαμόρφωση της σχέσης συμβούλου/μέντορα – συμβουλευόμενου
- Η σημασία της σωστής οργάνωσης και προετοιμασίας των ατομικών συναντήσεων
- Η σημασία της «ενεργητικής ακρόασης» κατά τη διάρκεια των ατομικών συναντήσεων – Αρχές Διατύπωσης Αποτελεσματικών Ερωτήσεων
- Περιορισμοί και Δεοντολογία
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία
- Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση εγγραφής
- Εξοφλήστε το ποσό των 180€
- Σκανάρετε και αποστείλετε στο seminars@cears.edu.gr
- την απόδειξη πληρωμής
- το απολυτήριο λυκείου (ή πτυχίο εφόσον υπάρχει)
- και την ταυτοτητά σας (αν είναι στα λατινικά) ή το διαβατήριό σας
- Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης θα σας αποσταλούν οι κωδικοί για την πρόσβαση στην πλατφόρμα