Εξ αποστάσεως σπουδές | Online Πτυχία – Μεταπτυχιακά – Διδακτορικά | Εξ αποστάσεως Σεμινάρια

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου

CE.A.R.S

300 ώρες

CE.A.R.S

Ελληνικά

ΔΩΡΕΑΝ

Γενικές Πληροφορίες

Το  σεμινάριο στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου διεξάγεται εξ αποστάσεως, στα ελληνικά και αντιστοιχεί σε 300 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης. Αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εφόσον έχουν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου.

Η παρακολούθηση της επιμόρφωσης είναι ΔΩΡΕΑΝ

Μετά το πέρας του προγράμματος δίνεται η δυνατότητα να λάβετε πιστοποιητικό ολοκλήρωσης από το CE.A.R.S με κόστος 70€

σε ποιους απευθυνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Π/θμας και Δ/θμιας Εκπ/σης, Στελέχη Εκπ/σης, αποφοίτους Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών, καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για την μελέτη του θεμελιώδους ζητήματος της αξιολόγησης.

σκοπος του προγραμματος

Η απόκτηση γνώσεων που θα βοηθήσουν αποφασιστικά τους επιμορφούμενους στην αποσαφήνιση γκρίζων ζωνων της αξιολόγησης, να πληροφορηθούν το ιστορικό πλαίσιο του θεσμού στη χώρα μας και να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της ορθής εφαρμογής της με σύγχρονες μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές με απώτερο στόχο την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μονάδων, την επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

δομη

Θεματικές Ενότητες

  • Η αξιολόγηση ως επιστημονική περιοχή
  • Εκπαιδευτικό έργο -Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
  • Εκπαιδευτική αξιολόγηση
  • ξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού
  • Ιστορική αναδρομή του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών στη χώρα μας
  • Σκοποθεσία και αναγκαιότητα της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών
  • Μεθοδολογικά ζητήματα (Τεχνικές και Μέθοδοι, Μέσα και Υλικά, Φορείς και Κριτήρια Αξιολγησης)
  • Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών στις χώρες -μέλη της Ε.Ε
  • Υφιστάμενα μοντέλα αξιολόγησης μαθητή-Σύγχρονες τάσεις
  • Εναλλατικές μορφές αξιολόγησης
  • Portfolio μαθητή
  • Αξιόγηση του διδακτικού έργου
  • Χαρακτηριστικά, όροι και προϋποθέσεις για την αποτελεσματική αξιολόγηση εκπαιδευτικών συστημάτων
  • Μορφές και είδη αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού συστήματος
  • Τομείς αξιολόγησης εκπαιδευτικού συστήματος
  • Δυσκολίες και ζητήματα στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων
  • Σκοπός και στόχοι της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας
  • Επίπεδα, τομείς, πεδία , δείκτες και κριτήρια αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας
  • Ανάτυξη καινοτόμου επαγγελματικής κουλτούρας στη σχολική μονάδα
  • Η έννοια της Καινοτομίας –διαστάσεις της
  • Εννοιολογικός προσδιορισμός-μορφές -σχεδιασμός αξιολόγησης εκπ/κών προγραμμάτων
  • Μοντέλα αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εργαλεία υλοποίησής της
  • Αποτελεσματικά σχολεία
  • Αποτλεσματικός εκπαιδευτικός
  • Παράδειγμα 1ο εκπόνησης Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας
  • Παράδειγμα 2ο εκπόνησης Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας
  • Παράδειγμα 3ο εκπόνησης Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας
  • Παράδειγμα 4ο εκπόνησης Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας
  • Νόμοι
  • Π.Δ
  • Εγκύκλιοι
  • Φόρμες αξιολόγησης εκπαιδευτικών και Σχολικών Μονάδων

διαδικασια εγγραφης

Αρχικά θα πρέπει να κάνετε την εγγραφή σας στην πλατφόρμα σεμιναρίων του CEARS.

Στη συνέχεια, αφού μπείτε στην πλατφόρμα από το menu μπορείτε να επιλέξετε τα σεμινάρια ανά κατηγορία ή να ψάξετε με το όνομά τους.

Εφόσον βρείτε το σεμινάριο που σας ενδιαφέρει μπορείτε να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας κάνοντας αυτοεγγραφή 

Έχετε ήδη λογαριασμό;

Πληρωμή

Μέσω Τραπέζης

Όνομα δικαιούχου: Αθανασοπούλου Η. – Κουνέλης Π. ΟΕ
Τράπεζα: Εθνική Τράπεζα
Στοιχεία Λογαριασμού:

IBAN: GR92 0110 2250 0000 2254 4103 512

BIC / SWIFT CODE : ΕΤΗΝGRAA

Με Πιστωτική

Ενδιαφέρεστε για το Πρόγραμμα;

Συμπληρώστε την φόρμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Ακολουθήστε μας στο facebook