Digital Marketing


Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία προσφέρεται αποκλειστικά από το Πανεπιστήμιο Marconi

Φορέας αναγνώρισης: Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΑΤΕΕΝ). Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ

To πρόγραμμα παραδίδεται με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Η γλώσσα διδασκαλίας είναι τα Ελληνικά ή τα Αγγλικά και είναι διάρκειας ενός έτους.

Οι εγγραφές γίνονται όλο το χρόνο.

Οι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού αυτού θα μπορούν να επιδείξουν κριτική κατανόηση των κυρίως θεμάτων και ιδεών του διαδυκτιακό Μάρκετινγκ, καθώς και την εφαρμογή τους στο διεθνές περιβάλλον. Παράλληλα θα μπορέσουν να βελτιώσουν την ικανότητά τους ως προς την επίλυση προβλημάτων, την αυτοέκφραση καθώς και την ανεξάρτητη θεώρηση εννοιών και δομών του εν λόγω τομέα.Σημαντικότατη επίσης είναι και η  ανάπτυξη των αναλυτικών και ερμηνευτικών τους δεξιοτήτων με  επίδραση στο χειρισμό και την κατανόηση των σύγχρονων τάσεων του Μάρκετινγκ.

Τα παραπάνω καθιστούν τον απόφοιτο εξαιρετικά σημαντικό ως προς την στελέχωση των σύγχρονων επιχειρήσεων.

  • Marketing in the Digital Era
  • Consumer Psychology and Buyer Behaviour
  • Marketing Strategy
  • Managing Brands in a Digital context
  • Integrated Marketing Communications
  • E – Marketing
  • Managing people in Virtual Organisations
  • Advertising with New Media
  • Contemporary Issues in Marketing
  • Social Media Analysis
  • Πτυχίο τετραετούς διάρκειας σπουδών
  • Γνώση Αγγλικών (αν επιλέξετε τα Αγγλικά ως γλώσσα διδασκαλίας)

Πότε είναι οι εγγραφές;

Πως γίνεται η παρακολούθηση;

Πως γίνονται οι εξετάσεις;

Ποιά είναι τα τελικά δίδακτρα;

Υπάρχει δυνατότητα άτοκων δόσεων;

Θα χρειαστεί να αγοράσω κάποια βιβλία;

Μπορώ να δουλεύω παράλληλα;

Μπορώ να παγώσω τις σπουδές μου;

Ονοματεπώνυμο

Email

Τηλέφωνο

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει:

Μήνυμα

Λίγα λόγια για το Marconi University

Tο πανεπιστήμιο Marconi είναι το πρώτο και μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο στην Ιταλία σε θέματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Tα προγράμματά του αναγνωρίζονται τόσο στην Ε.Ε, όσο και στις Η.Π.Α και την Κίνα, ενώ βρίσκεται στις πρώτες θέσεις κατάταξης σε θέματα έρευνας παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα:

    • 4η θέση στις περιφερειακές κοινές δημοσιεύσεις (regional joint publications)
    • 5η θέση στις διεθνείς κοινές δημοσιεύσεις (international joint publications)
    • 6η θέση στις διεπιστημονικές  δημοσιεύσεις (interdisciplinary publications)

Περισσότερες πληροφορίες  δίδονται εδώ

Επίσης  έχει στενές σχέσεις και συνεργασίες με σημαντικότατες εταιρείες όπως

  • Ferrari SpA- Maranello(MO)
  • Centro Ricerche FIAT-Orbossano (TO)
  • GE OIL & Gas-Nuovo Pignone-Firenze
  • Piaggio & C, SpA-Pontedera(PI)
  • IBM Italia κ.α.

Όσοι παρακολουθούν το πρόγραμμα αυτό ενδιαφέρονται και για: