Εξ αποστάσεως σπουδές | Online Πτυχία – Μεταπτυχιακά – Διδακτορικά | Εξ αποστάσεως Σεμινάρια

Blog

Γιατί να ασχοληθώ με το digital marketing ως καριέρα;

Θεματική εικόνα για το γιατί να ασχοληθώ με το digital marketing. Νεαρός εργαζόμενος μελετά χαρτιά μπροστά σε ανοιχτό λάπτοπ.

Η τεχνολογία έχει αλλάξει σημαντικά πολλούς επαγγελματικούς κλάδους, με έναν από αυτούς να είναι και το marketing.

To marketing έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές λόγω της τεχνολογικής προόδου, με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί τεράστιες και ελπιδοφόρες προοπτικές για το μέλλον στον εν λόγω τομέα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον μιλάμε όλο και περισσότερο για digital marketing παρά για το παραδοσιακό marketing.

Και με δεδομένη την τεχνολογική εξέλιξη αλλά και τις προοπτικές που ανοίγονται, είναι αρκετά πιθανό να αναρωτιέσαι το εξής:

Γιατί να ασχοληθώ με το digital marketing;

Και σε αυτό ακριβώς το ερώτημα θα απαντήσουμε στο παρακάτω άρθρο!

Πάμε, λοιπόν, αρχικά να δούμε τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους αξίζει να επιλέξεις μια σταδιοδρομία στο digital marketing!

1. Είναι επάγγελμα με μέλλον

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα επάγγελμα με μέλλον. Η χρήση της τεχνολογίας είναι πλέον ένα απαραίτητο εφόδιο για κάθε επιχείρηση που αποσκοπεί στην ανάπτυξη και περαιτέρω εξέλιξή της.

Ταυτόχρονα, η τεχνολογία δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ να εξελίσσεται, κάτι που σημαίνει ότι, κατά πάσα πιθανότητα, το ίδιο θα συμβεί και με το digital marketing: θα εξελίσσεται συνεχώς και αυτό!

Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, το digital marketing ήρθε για να μείνει. Αποτελεί, λοιπόν, έναν κλάδο με «πλούσιο» μέλλον, οπότε η επιλογή μιας σχετικής σταδιοδρομίας μπορεί να αποτελέσει μια πολύ έξυπνη επιλογή.

2. Υπάρχουν πολλές εργασιακές προοπτικές

Είναι πολύ σημαντικό και χρήσιμο ένας κλάδος να σου προσφέρει πλήθος διαφορετικών επαγγελματικών ευκαιριών, προοπτικών και θέσεων.

Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι εργασιακές προοπτικές που σου δίνει το digital marketing είναι πολλές, από τις οποίες μπορείς να διαλέξεις αυτή που σου αρέσει και σου ταιριάζει περισσότερο.

Πάμε, λοιπόν, να δούμε μερικές από τις πιο δημοφιλείς θέσεις εργασίας στο digital marketing, ώστε να έρθεις σε καλύτερη επαφή με τα καθήκοντα και τους ρόλους κάθε πόστου.

Digital Marketing Strategist

Ένας digital marketing strategist είναι απαραίτητος σε όλες τις επιχειρήσεις. Αυτός που αναλαμβάνει αυτή τη θέση αναλαμβάνει να εκτελέσει ιδιαίτερα σημαντικές εργασίες για μια εταιρεία, βοηθώντας τη να επιτύχει τους marketing στόχους της.

Κάποια από τα καθήκοντα που έχει ένας digital marketing strategist είναι τα εξής:

  • Εντοπισμός του κοινού-στόχου της εταιρείας (κατανόηση και προσδιορισμός των προτιμήσεων, συνηθειών, αναζητήσεων, δημογραφικών στοιχείων, συμπεριφορών κ.α.)
  • Διεξαγωγή μελέτης ανταγωνισμού (ανάλυση τάσεων και εντοπισμός κενών στην αγορά)
  • Ανάπτυξη ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής που περιλαμβάνει επιλογή των καναλιών επικοινωνίας και προώθησης, τακτικών, εργαλείων κ.α.
  • Διαχείριση εκστρατειών προώθησης (social media marketing, SEO, email marketing κ.λπ.)
  • Αξιολόγηση απόδοσης εκστρατειών

Google Ads Specialist

Εργαζόμενη στο digital marketing μπαίνει στον Google Ads λογαριασμό της από το κινητό.

Άλλη μια ειδικότητα που μπορείς να επιλέξεις στον χώρο του digital marketing είναι αυτή του Google Ads Specialist.

Πρόκειται για έναν από τους πιο πολύτιμους συνεργάτες μιας επιχείρησης, καθώς είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και βελτιστοποίηση των καμπανιών Google Ads.

Το Google Ads είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βάζουν διαφημίσεις στις σελίδες των αποτελεσμάτων της Google, στα βίντεο του YouTube κ.λπ.

Συγκεκριμένα, ένας Google Ads Specialist είναι υπεύθυνος για τα εξής:

  • Ανάπτυξη και διαχείριση Google Ads εκστρατειών
  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών
  • Διαχείριση budget διαφημίσεων
  • Αξιολόγηση απόδοσης των διαφημιστικών εκστρατειών
  • Δημιουργία αναφορών απόδοσης (reports)

Συνοψίζοντας, ένας ειδικός Google Ads φροντίζει οι διαφημίσεις των πελατών ή της εταιρείας να είναι ορατές στα σωστά κοινά για τη μέγιστη απόδοσή τους.

Social Media Marketing Specialist

Μια ακόμα δημοφιλής ειδικότητα στο digital marketing είναι αυτή του Social Media Marketing Specialist, ο οποίος είναι υπεύθυνος να αναπτύξει και να εφαρμόσει εκστρατείες social media marketing, χρησιμοποιώντας διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης .

Πιο συγκεκριμένα, ένα Social Media Marketing Specialist:

  • Αναπτύσσει συνολικές social media marketing στρατηγικές (εντοπισμός καναλιών επικοινωνίας, προσδιορισμός περιεχομένου προς ανάρτηση κ.α.)
  • Δημιουργεί περιεχόμενο (κείμενο, εικόνες, βίντεο κ.λπ.) για τις αναρτήσεις στα social media
  • Διαχειρίζεται λογαριασμούς social media (π.χ. απαντούν σε σχόλια χρηστών ή μηνύματα)
  • Αναλύει την απόδοση των εκστρατειών social media
  • Ενημερώνεται για τις τελευταίες τάσεις στα social media

SEO Specialist

Το κομμάτι του SEO είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αποτελεσματική προώθηση μιας επιχείρησης και την παρουσία της σε ψηλότερες θέσεις στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Γι’ αυτό, είναι παραπάνω από πολύτιμος ένας ειδικός στο Search Engine Optimization (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης), ο οποίος είναι υπεύθυνος για τα εξής:

  • Διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών (keyword research)
  • Δημιουργία στρατηγικής backlinks
  • Βελτιστοποίηση περιεχομένου ιστοσελίδας μέσω της ένταξης λέξεων-κλειδιών σε σελίδες, άρθρα, εικόνες κ.λπ.
  • Βελτίωση δομής και σχεδιασμού ιστοσελίδας
  • Ανάλυση απόδοσης ιστότοπου

3. Καλός μισθός

Άλλος ένας καλός λόγος που απαντά στο γιατί να ασχοληθώ με το digital marketing είναι o (σε γενικές γραμμές) καλός μισθός που μπορείς να βρεις σε μια digital marketing θέση.

Προφανώς, αυτό εξαρτάται πάντα από πολλούς παράγοντες όπως το είδος της εταιρείας, το μέγεθός της, τη θέση κ.α.

Ωστόσο, με δεδομένο ότι το digital marketing αποτελεί έναν σχετικά «φρέσκο» κλάδο (ειδικά στην Ελλάδα) αλλά και ότι είναι εξαιρετικά αναγκαίο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της, είναι ιδιαίτερα πιθανό οι απολαβές σου να είναι αρκετά ικανοποιητικές στις περισσότερες θέσεις.

4. Ευέλικτο μοντέλο εργασίας

Εργαζόμενος στον κλάδο του digital marketing δουλεύει σε λάποπ από το σπίτι του, πίνοντας καφέ.

Μπορεί η πανδημία της COVID-19 να καθιέρωσε την τηλεργασία σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους, ωστόσο η απομακρυσμένη εργασία είναι κάτι που το digital marketing μπορεί ούτως ή άλλως να προσφέρει.

Δε χρειάζεσαι πολλά για να μπορείς να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου σε μια digital marketing θέση.

Τα απαραίτητα είναι απλά ένας υπολογιστής και μια (καλή) σύνδεση στο Internet. Με αυτά μόνο μπορείς να δουλέψεις από παντού, χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνεις στον εργασιακό χώρο και να χάνεις χρόνο ή να ξοδεύεις χρήματα σε μετακινήσεις.

Πως να γίνεις Digital Marketing Specialist – Σπουδές

Εάν αυτός ο τομέας σε ελκύει και πιστεύεις ότι το digital marketing είναι ο κλάδος που θέλεις να ασχοληθείς, είναι πολύ σημαντικό να επενδύσεις στη γνώση.

Όπως κάθε κλάδος, έτσι και τοmarketing απαιτεί σπουδές, είτε αυτές είναι σε προπτυχιακό επίπεδο είτε σε μεταπτυχιακό. Ακόμα, προσφέρονται και πάρα πολλά σεμινάρια σχετικά με το digital marketing, οπότε οι επιλογές σου είναι πολλές.

Η πιο συχνή επιλογή των ενδιαφερομένων είναι η παρακολούθηση ενός σχετικού μεταπτυχιακού, προκειμένου να αποκτήσουν τις πολύτιμες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.

Παρεμπιπτόντως, αν θέλεις να αυξήσεις τις πιθανότητες να γίνεις δεκτός σε μεταπτυχιακό, διάβασε τον σχετικό οδηγό μας για το πώς να πετύχεις σε μια συνέντευξη για μεταπτυχιακό.

Τα σεμινάρια αποτελούν μια ακόμα πολύ συχνή και καλή επιλογή για κάποιον που θέλει να μπει στον κλάδο του digital marketing αυτό το επάγγελμα και ενδεχομένως δεν έχει τον χρόνο ή την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσει προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές

Αν σε ενδιαφέρει αυτή η προοπτική, μη χάνεις χρόνο και κάνε αίτηση για το δωρεάν σεμινάριο στο digital marketing που προσφέρουμε!

Τι δεξιότητες πρέπει να διαθέτει ένας Digital Marketer

Εργαζόμενοι στο digital marketing συζητούν μεταξύ τους για τη στρατηγική της επιχείρησης, έχοντας ανοιχτά λάπτοπ.

Οι δεξιότητες είναι απαραίτητο προσόν σε κάθε επάγγελμα!

Δε θα μπορούσε – προφανώς – να μην ισχύει αυτό για το digital marketing, για το οποίο είναι απαραίτητες ορισμένες σημαντικές δεξιότητες.

Πιο συγκεκριμένα, ένας Digital Marketer πρέπει να κατέχει:

  • Ψηφιακές δεξιότητες (ανάλογα με τη θέση που έχει επιλέξει, χρειάζεται να είναι εξοικειωμένος με πλατφόρμες, εργαλεία κ.α.)
  • Εξαιρετική γνώση της γλώσσας (πολύ σημαντική θα είναι και η γνώση αγγλικών)
  • Καλή επαφή με τα τελευταία trends του χώρου

Γιατί να ασχοληθώ με το Digital Marketing – Σύνοψη

Ελπίζουμε να έχουμε απαντήσει επαρκώς στις απορίες σου και να μην αναρωτιέσαι ακόμα γιατί να ασχοληθείς με το digital marketing.

Είδαμε μαζί τους λόγους που αξίζει να ασχοληθείς με το ψηφιακό μάρκετινγκ, ποιες είναι οι πιθανές επαγγελματικές προοπτικές, τι σπουδές και δεξιότητες χρειάζεσαι.

Έτσι, πιστεύουμε ότι έχεις πάρει πολλές σημαντικές πληροφορίες σχετικά με αυτό το ζήτημα και είσαι πλέον πιο έτοιμος να πάρεις τη σωστή απόφαση για σένα.

Αν, λοιπόν, έχεις πειστεί κι εσύ για τις τεράστιες προοπτικές του digital marketing, τότε μη χάνεις άλλο χρόνο και κάνε ένα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ, που σίγουρα θα σε φέρει πιο κοντά σε αυτό που επιθυμείς!

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε επίσης